paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
ahoj potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s GSX-R750 r.2001
1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 14:08 | Nahoru | #1
digison> Vinutí jsem ještě neměřil. Měřil jsem jenom to napětí na baterce při chodu.(tedy jenom ten 1. krok z návodu) při tom volnoběhu mám na baterce těch 11,8V a to i když přidám plyn třeba na těch 5000ot. tak se napětí nezmění. Ten 2 krok Jsem nevěděl jak to mám změřit.(ten regulátor) píšou že se nemá odpojovat.a nevim kam teda mám přiložit ten vodič z multimetru...

V návodu píšou:
Nech motor běžet na volnoběhu a spoj černý měřící vodič z multimetru s kladným pólem baterky a červený měřící vodič z multimetru s výstupním vodičem usměrňovače / regulátoru (většinou bývá červené barvy). Usměrňovač / regulátor musí být připojen jako v obvyklé provozu (neodpájať!!). Nech motor na volnoběhu a změř napětí.
odkaz návodu: http://translate.go...klovych-baterii.html

Ale nevim jak ten rugulátro mám spojit,změřit, když to nesmim odpojovat... jsem prostě asi blbej nebo nevim.

asi by mi nejvíc pomohla nějaká fotka kde to uvidim... a jak se dostanu k tomu altíku? to musim sundat to levý víko u motoru? a nevyteče na mě olej? nebo to ty kontakty altíku má jinde? třeba pod nádrží?
děkuju za rady:)aspon se něco přiučim.

(reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 14:27 | Nahoru | #2
Ďury1> v pohode.Teoreticky by si nemel nic odpalit,jelikoz altik je jen vinuti a napeti pujde jen do releru a ten nebude regulovat,bude pouze napajenej z baterky,vcetne cely moto.
Nicmene,takhle nic nezmeris.Odpoj zapalovani a konektor (jak to mas na obrazku).
Pak zmer jednotlivy vinuti/jsou spojeny do trojuhelniku,cili odpor mezi konektorama /asi stejny barvy ..zluty/ bude 0,2-1ohm(bude ti to na rozsahu mereni pipakem piskat).
Pokud ok,tak to pripoj a zmer prod,jak jsem ti psal.Proste do serie s plusem baterky pripoj ampermetr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist