paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
ahoj potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s GSX-R750 r.2001
1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

Skvělá odpověď, děkuji! 22.5.2012 v 14:51 | Nahoru | #1
Ty dráty z toho měřáku mají na koncích takový jako tužky a místo tuhy je tam špička kovová, ta se dá vrazit zezadu do toho konektoru a tim to proměříš.
Já ti poradim ještě jinej způsob. Normálně ten konektor rozpoj jako si to měl na fotce, koukni do manuálu, který z těch pinů sou odvod z alternátoru do regulátoru, sou to tři dráty. Měli by mít stejnou barvu. Mezi každýma z nich proměř odpor, první+druhej, druhej+třetí, třetí+první, všude by měl bejt +- stejnej. Pak přepni měřák na měření střídavého proudu, rozsah tak nějak do sto voltů, nastartuj motorku normálně s odpojenym regulátorem a stejný tři piny na konektoru takhle proměř. Mezi všema bys měl naměřit kolem dvaceti střídavých V, jak houpneš s plynem, tak klidně i 40V. Jakmile to mezi některýma nenaměříš, je prošlehnutý nějaký vinutí na alternátoru. Navíc když to nenaměříš, ale hodí ti to třeba 10V, tak většinou když přidáš jde to ještě dolu. V případě, že se mezi všema třema pinama doměříš dost, je alternátor v pořádku a závada je v regulátoru. Sundáš regulátor, vyfotíš ho, pokud možno, aby byl čitelný text na něm, pošleš do ignitechu mail s typem motorky, rokem a tak, do přílohy dáš fotky, zeptáš se na cenu, a když ti bude vyhovovat, tak si ho objednáš Přijde ti i se správným konektorem, takže ho jen nacvakneš a jedeš. Jen budeš muset vymyslet uchycení, velikostně bude dost podobnej, ale nebude mít dírky na šrouby Bral jsem od nich už dva a oba dodnes makaji

(reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 15:08 | Nahoru | #2
Gal> napadla mě ještě jedna věc. V pátek si od kámoše půjčim stejnej regulator a zkusim ho připojit na mojí motorku a nastartuju a změřim napětí na tý baterce a když to bude dávat okolo těch 14,5 při nastartovanym motoru tak by to mělo být v pořádku ne? myslim že je to asi nejednoduší řešení pro mě. když by to s tim kámošovim regulátorem ukázolo těch okolo těch 14V tak bych koupil jenom ten regulátor? a bylo by to věřešený, je to tak? Moc děkuju za rady
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist