paolo_novy Přidat reklamu

Téma: gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?
ahoj potřeboval bych poradit od někoho kdo má zkušenosti s GSX-R750 r.2001
1.Otázka chtěl bych se zeptat co je takový to pískáni při zapnutí klíčku do polohy on?myslel jsem že jenom nabíhá ten budík, nebo čerpadlo?. píská mi to pár vteřin pak přestane, normálně nastartuju ale po startu to začně opět pískat.neni to ani moc slyšet přes výfuk a všechno funguje normálně nevítě někdo proč to píská?
2. jakej alternátor a regulátor patří do tohoto modelu? budu nejspíš kupovat drohovýrobu ale potřeboval bych vědět kolik dává ten altík ampér co to je za typ? v manuálu jsem našel jenom že je ,,3fáze A.C.generator" ale nevim jestli je s permanentními magnety nebo buzeným rotorem.a nevim kolik dává max.Amper? Abych podle toho mohl vybrat ten regulátor napětí.dám sem i fotku mého regulátoru kde je číslo ale prostě mi to nic neřeklo neni tam nikde označení abych podle toho našel na netu stejný typ. (a šel by tam ten z gsxr1000nebo600?)
díky a rady a zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 09:01 | Nahoru | #1
Přesně tak, napiš, na základě jakých příznaků si myslíš, že ti nedobíjí baterku. Alternátor se dá krásně odkontrolovat Ohm-metrem a Volt-metrem. Stejně tak funkce regulátoru se dá ověřit volt-metrem. V manuálu jsou popsaný hodnoty, jaký to má mít při určitých otáčkách, tak bych začal určitě tady, než se pustíš do drahé výměny regulátoru, nebo alternátoru.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) gsxr 750 r2001 jaky regulator a jaký alternátor?

22.5.2012 v 10:03 | Nahoru | #2
Hlavne je to strikacka defakto nacpana elektronikou a asi 12ti cidlama,takze bacha,at si nezadelas na vetsi komplikace.Neni co Jawa s proudovym a napetovym relatkem:).Nevim,o co jde,ale pokud ti to nedobiji,mrkni n navod nebo si odpoj altik a zmer odpory vinuti.Podle schmetu vidis odkud kam.Sezenes i barevny schema.Buzeni nema,na statoru jsou magnety.Usmernovaci diody jsou az regulatoru,takze tim je to dany.Me to dava do kolem tech 14V,pri pridani,ti to bude regulovat +/- 13,5-14,4V max...to ale nerikam nic noveho.Nevim,jestli ti ale FI nebonzuje krom stavu cidel,polohy klapky atd. i nejaky info,ale to ti reknou hosi,co ji maj dele nez ja.

Altik:
375W/5000ot.
civky 0.1-1.2ohm

Naposledy editováno 22.05.2012 10:07:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poděkování Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 25 2.5.2024 v 19:18 Krovak
Gipro z Hayabusa Suzuki GSX-R 600, Suzuki GSX-R 750 RTSbike 5 5.1.2024 v 23:47 RTSbike
Čištění vany Suzuki GSX-R 750 RTSbike 26 13.12.2023 v 05:01 RTSbike
Rozbor benzínu Suzuki GSX-R 750 RTSbike 3 19.11.2023 v 22:24 RTSbike
Únik oleje Suzuki GSX-R 750 RTSbike 9 16.10.2023 v 20:13 RTSbike


TOPlist