globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012
Zdravím, tímto tématem chci dát palec nahoru Jawě, kterou jsem viděl na letošním motosalonu.
Jsem velice překvapen, těmito třemi modely, co se na výstavě vyskytly.
Ačkoliv jsem k nim měl předtím mnohé výtky. Vidět je naživo bylo pro mne obrovským zážitkem a velmi příjemným překvapením.

Jawa Sportard|:



Líbí se mi celkové rozvžení palub. desky a displej co bych naopak vytkl jsou ty nevzhledné čísla (otázka vkusu), absence červeného pásma otáček a ty nevzhledné šroubky bych se pokusil zakrýt aby nebyly jako pěst na oko.



Netřeba komentáře, takto to být musí. Asi.





Mé osobní výtky a co bych zlepšil je:

Posaz na spotardu je tvrdý, a řidítka mám daleko od ruk. Na přední masce bych kapotu dotáhl až dolů, tj.: k rámu pod maskou. Celkově je sportard dlouhý a přijde mi poněkud zploštělý.
A drobnosti, které jsou však též důležité jako jsou, viditelné kabely u světel, nejsou to pravé...



stupačky bych též volil jiné, ale nechci bejt rýpal...



Jawa Sportard Adenium:

Tak tahle motorka mě překvapila opravdu hodně, takovou motorku bych s koupil, cesta cestovního endura se mi zamlouvá nejvíc.
Chci motorku se, kterou objedu svět, která mě nikde nenechá, a přitom budu mít úžasný a ojedinělý pocit, že jedu právě na Jawě, že ctím generace minulé s jawou spjaté.







a



I když se jedná prakticky o totéž, vypadá to úplně jinak.
Ačkoliv mám pocit, že kamkoli se podívám, tam na mě vyčuhují díly z třindy, tak to ale má své kouzlo.
Za mě (Přál bych si však opravdové dospělé cestovní enduro, ale o to tu nejde.)

Největším překvapením byl pro mě Calíf!
Jawa 650 Californian:

Budíky jsou... zajímavé... Mě se líbí podání moderního, v retro stylu





Nečekal jsem, že se mi bude až tak líbit.
Jasně, nějaké neduhy to má, ale

Snad největším překvapením, tudíž víc než obrovským pro mě bylo tohle:







Na závěr chci vzdát lidím, co se podíleli na tvorbě těchto motorek obrovský
Jsem opravdu překvapen.


Naposledy editováno 09.03.2012 22:57:27
Anketa: Jak moc se Vám poslední produkty Jawy líbí?
Jsem ohromen!
3%
12
Jsem překvapen!
16%
65
Je to dobré, ale mohlo by to být lepší
11%
47
Dá se, ale nekoupil bych si to.
21%
86
Nic moc.
49%
205

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 13:54 | Nahoru | #271
America>Nevěděl jsem, co obšlahl, ale u nás sa říká - je to takové hleďavé .
K tomu Sportardu by chtělo v klidu sednůt si, dat si neco pro inspiraci a doladit to.
Netvrdím, že ta motorka je špatná, jen jí něco chybí...
Jen snad původní páně Janečkova produkce měla nadřazenou funkci nad dyzajnem - granáty...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 14:25 | Nahoru | #272

prochi20 píše: Koncept pana Bezziho je hlavně na papíře. Jen na papíře! Takže co má jinak oproti jawáckýmu prototypu? Falešný žebra, jiný průměr svodů a vůbec jiná celá výfuková soustava(s tím souvisí i zadní tlumiče), lépe pasující nádrž na rám, nechromované přední světlo, trochu jiný tvar podsedlových krytů, jiné sedlo a třeba nemá zpětný zrcátka. Ostatní jsou prkotiny a troufám si tvrdit, ano, ty dva návrhy jsou dost podobné. To sedlo a uchycení předního blatníku se mi u jawy zamlouvá víc než u Bezziho. Blbý je ta nádrž, která tak podivně drží jakoby nad motorkou, ale tohle by snad v jawě mohli trochu poladit. Taky trochu podivně vypadá klenutí zadního blatníku, přijde mi, že je moc vysoko nad zadním kolem, ale třeba to jen z fotek klame. Papír snese všechno i ty falešný žebra ...

Kraviny a zas jen kraviny. Falesny zebra jsou na vicku rozvodu, nikde jinde. Z Guzzi V7 tak maximalne kaslik, zbytek je proporcne proste jinej a srovnavat podobnost s nynejsim prototypem Califa 660 je skutecne dost silny salek kavy! Ani ta nadrz neni u Bezziho presne jako ze staryho califa, protoze proste nejde udelat tu samou zhovadilost jako v Jawe, ze prskli nadrz rovnou ze 634 na uplne jinou motorku!

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 14:58 | Nahoru | #273
to Jindra650: 1) copak jsem tvrdil, že žebra jsou na celým válci?
2) o vé sedmičce jsem se taktéž ani slovem nezmínil
3) proporčně to stejný samozřejmě není, ani nemůže když použili stávající rám ze sportarda; mě to připadá poměrně proporčně homogenní stavba

Takže s těma kravinama prrrrrrrrrrrrr

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 15:07 | Nahoru | #274
Jindra650> S tou nádrží je to asi tak napůl...
Myslím si, že ta banda ze čtyřky byla upravená, je tam jiný tunel, páč Sportard má nahoře širší rám. Ale v bokorysu by stejná mohla být.
Srandovní je, že p. ing. Pavel Husák, který v Jawě pracoval, ve svých mnoha publikacích uvádí ve statích "Nádrže", že třeba v malosériové výrobě je rentabilní vyrábět je z laminátu...asi ty knížky spálili v kotelně...
A kolik stojí kilo sádry na kopyto? Pětikačku?
Bezziho návrh je sice jen papír - ale tak to přece začíná?! Na papíře!!!

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 15:09 | Nahoru | #275
Jindra650> U nás se tomu říká "mít voko z kašparovy krávy"
Nebudu ty motorky dávat pod sebe, ale troufám si říci, že bych ti to dokázal takhle přemalovat do hodiny, dvou. Podívej se na Bezziho návrh a V7 znovu a pak zase zkus povídat něco novýho něco o proporcích.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 15:17 | Nahoru | #276
Dzeronimo> proč by jsi za 50 let nepotkal cbr atd atd co píšeš ? klasickej zarytej pepík co fandi Jawce,že? Tvůj velkolepý konec :
Sviňsky zpracovanou Jawku hodnotí motocyklová společnost národa,který
tvoří 99,9% sviní. Jawo bojuj!!


to nepotřebuje komentář. kdyby nedělali takový mrdky, nikdo by na to neblil, jenže to jinak nejde. a že se to pár lidem s posunutým prahem pohledu na design líbí? ok, Jawa je určitě ráda, a dál? nový modely Jawy, speciálně Retard 660, o tom airbrushu se bavit nemá cenu, patří do stylu designu ála - Oltcit, Talbot, Yuki V3, a podobný zhulený hnusy.

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 16:31 | Nahoru | #277
PhoneutriaFera> Taky Ti musím dát za pravdu.Trh je velmi nelítostný a čísla mluví vždy jasnou řečí.Jawě sice fandím,ale jak vidíš,já jsem za stejné peníze nekoupil novou Jawu,ale ojeté GSo.Protože se mi Bávo GS líbilo hodně dlouho a navíc je to prověřená mašina.Designově proti Jawě je také daleko,daleko jinde.Vím že na GSo mohu vybírat doplňky od několika firem,které se na tuhle značku a typ soustředí.Když však vidím,jaké kufry dokážou pověsit na Jawu,tak si nějak nedokážu představit,že bych s tím jezdil po silnicích.A jsme zase u toho,kde má Jawa další obrovskou rezervu a kterou bude muset také řešit,jestli to s motorkama myslí vážně a chce je prodávat a nejen představovat kusy z malosériovky.

4 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 16:33 | Nahoru | #278
Tak mě řekněte co je tam tak hrozně jinýho?



1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 16:45 | Nahoru | #279
Hoši nehádejte se
Nemůžu si pomoct, ale tenhle song nás přesně vystihuje a to včetně nesmyslného hádání tady:

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 16:53 | Nahoru | #280
Jenže ten návrh í když tam hledáš podobnost s Guzzinou ma styl a dle mého názoru návaznost na zašlou slávu JAWI a to se mi libí.Tohle co udělali má jako oslovit co nejširší skupinu zákazníků(upoutat všestraností)jenže at se na to dívám jak chci tohle je nedotažená směska a nebejt tam značka JAWA tak řeknu že je to neco jako třeba Yuki i když nic proti ní nemam.Prostě nemá to šmrnc jakákoliv motka jiné značky s tímto zaměřením jí převálcuje

1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:04 | Nahoru | #281
Za mně Nechci se hádat a už vůbec nemá smysl o něčem takovém.To já tvrdim že můžu pohodlně cestovat na R1 a většina motorkářů si bude klepat na čelo

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:24 | Nahoru | #282
FORM> Všechno.
Bezzi, pokud je mi známo, není Čech, dělal to z vlastní iniciativy a zadarmo.
Přitom dokáže ctít tradici české značky...ital jakýsi .
Budu nějaké motorky na stará kolena dělat. Nějakého pincka, nějaké malé endůrko...
Ale můžu tady svatosvatě prohlásit, že tak nedobře vzájemně napasované díly tam opravdu, ale opravdu nebudou.

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:33 | Nahoru | #283
upřesnim: bezzi použil základ (kola,tlumiče,výfuky) z triumphu bonneville.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:38 | Nahoru | #284
FORM> mě nejvíc praští přes oči umístění víčka až u sedla, na té rozšířené staré nádrži. To umí jenom Jawa a pak formeláci z Lucie postrach ulice

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:56 | Nahoru | #285

FORM píše: Tak mě řekněte co je tam tak hrozně jinýho?



Pouziju termin, ktery tvuj pohled vice nez dobre charakterizuje. Nejspis mas "s posunuty prah pohledu na design", protoze sorry, ale ram s centralem proti klasice se dvema tlumicema, pak NAKLOPENA nadrz ze 634 s opacnym smerem naklopenyma kaslikama ze 638, to je opravdova designova lahudka velice podobna "vzoru". Na to nemusim mit ani semestr prumyslovyho designu aby se mi to hnusilo Kvuli velkymu zdvihu centralu je pak pravdepodobne proto zvedla prdel, takze jakakoli stylova podobnost s Bezzim se naprosto vytraci! Kurna, to to jako nikdo z fanatickych pochlebovacu nevidi? Proste sorry ale s novou motorkou, pokud nebylo davno dopredu mysleno na konkretni modifikace, je nutny udelat novej ram a nadrz s kaslikama apod. A uprimne pri tyhle seriovosti nevidim sebemensi problem v pripravkach a vyrobnich problemech, stale se ram sklada z ohnutych trubek a pripravky bejvaj z jednoduchych polotovaru. Horsi je to s tvarenyma soucastma, ale vykovky se dneska pouzivaji dost pomalu a lisovany soucasti se daji omezit treba jen na nadrz ktera by byla potreba chromovana.

Zdendalbenal> Jo, to s nadrzi a plastama taky nepochopim, protoze kvalitni laminatovy komponenty jde delat hodne levne, svoji funkci dokonale plni pro tyhle mensi serie, kde nahradi spoustu plastovych vylisku. Model na bazi drevenych materialu jako MDF jde udelat ve velky presnosti a kvalite za hubicku(rozhodne zadna sadra), po naslednym odformovani takova forma zvladne nekolik stovku kusu.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 18:00 | Nahoru | #286

bledemon píše: FORM> mě nejvíc praští přes oči umístění víčka až u sedla, na té rozšířené staré nádrži. To umí jenom Jawa a pak formeláci z Lucie postrach ulice

No protoze ta nadrz je naklopena snad o 15° vzad na 634 spodni hrana smeruje dolu a vicko je vodorovne Navic ta nadrz ma pekny gumovy nakoleniky s vodorovnym vzorkem, podobny tem na Califacky nadrzi alias na Bezzim navrhu, ale rovna guma to jisti Mohli mi napsat, daroval bych jim jeden par, mam doma 2pary navic

...designove ta motorka vypada, jako kdyby ji neco nabouralo zezadu, nadrz se zdvihla o krk rizeni a kaslik s podsedlovkou se napral pod nadrz

...Bezziho navrh ma nejakou myslenku! Motorka ma rovnou linii, typickou pro 70. leta - rovna spodni hrana nadrze prechazejici v rovne lavicove sedlo se zkracenym blatnikem ve standartni vysce. K rovne linii patri rovne doutnikove vyfuky. Design vhodne navazuje vsade, at uz zdanlive nepodstatne rozdeleni sedla bilou tkanici na dve kozenkove casti navazuje na linii kasliku, nebo ze kasliky zachovavaji nejaky sklon se zadnimi tlumici a vhodne vyplnuji prostor pod sedlem a nadrzi. Konecne i idea kapotaze chladice zakrytim prostoru nad motorem neni spatna, pak predek motorky se snazi taky bejt klasickej se dvema pristroji a oddelenou parabolou a ROZHODNE nenavazuje na to nejhnusnejsi co Jawa delala - jednobudik s integrovanyma kontrolkama, to i na 634 vypadalo silene!! Do toho jeste "perfektne" pusobi kombinace recyklace zadniho blatniku 634 a predniho z 638 - bravo, dokonaly kockopes. Jawa 250 Four je pekna prave proto, ze zachovala kompletni 634kovy vzhled - jenze ona ma stejny proporce a v podstate i ram jak 634, ale tady se jedna o diametralne odlisnou motorku, ke ktery se musi pristupovat jinak. To uz musi od pocatku vznikat jako takovy "maly" T100 Bonneville a ne jako presny opak tuningu triapule aby vypadala jako nejnovejsi motorky.

Naposledy editováno 15.03.2012 18:13:52

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 18:16 | Nahoru | #287

radek_ píše: Hoši nehádejte se
Nemůžu si pomoct, ale tenhle song nás přesně vystihuje a to včetně nesmyslného hádání tady:

Presne to samy tricko "Australia" s klokanem, co maji oba maly kluci v klipu jsem mel nekdy kolem roku 1990


Naposledy editováno 15.03.2012 21:20:12

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 20:09 | Nahoru | #288
krom "retro" modelů mi na javě vadí cgromovaná řidítka. vypadá to jak za mlada na "sobi 20"...

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 20:18 | Nahoru | #289

Jiri-Z píše: Za mně Nechci se hádat a už vůbec nemá smysl o něčem takovém.To já tvrdim že můžu pohodlně cestovat na R1 a většina motorkářů si bude klepat na čelo



na R1 se dá cestovat v klidu, jako na spoustě dalších strojů je to o rozmazlenosti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 20:42 | Nahoru | #290
Jindra650> Já z gipsové formy udělám tak tři kusy...možná, že by to stačilo .
Asi je pravda, že na klasické motorce se nedá udělat moderna a naopak.
Ať to Bezzi pajcl kde chce, v té době si byly motorky podobné jako dnes...
Ten "moderní" Calif by "ustál" jen nějakou vzpomínku na svého předchůdce - něco jako Ochcávka řady II na stařenku řady "0" - řešení kapoty a blatníků...ani né tak podobu, jak způsob.
Tyjó, kde sů ty doby, kdy sme dělali filtr z ešusu a nebylo poznat, z čeho to je. Až se to řeklo, tak lidi padali na záda .
Možná, že je to opravdu tak, jak říkají marxisté - vývoj se děje ve spirále...sme opět u teho ešusu...
Na druhé straně se chce Jawa odlišit, být jiná. Pokud se to bere takhle, tak se to daří.

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 21:23 | Nahoru | #291
Zdenalbenal> Tak ten esus proc ne, kdyz to melo zadany tvar

...jak tu nektery nemuzou skousnout, ze ten "papirovej" navrh Bezziho je proste lepsi, tak podle me on to nekresli zas tak nerealny, dalsi jeho vytvory jsou povetsinou na dost realnym zakladu. Treba tenhle triumph je docela zajimavej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 23:16 | Nahoru | #292
Jindra650> Beru, že pokud jsi očekával něco na způsob Bezziho, tj. skutečné retro v duchu původního Califa, tak tě ten novej musel zklamat.
Mě se celkem líbí i ten novej, má něco do sebe, klasická jednoduchá motorka s nádherným černo-červeným lakem, doplněným chromem a zlatýma linkama. Oproti Sportardu už nevypadá jako UFO z prvních Scifi filmů, ale je taky velký, motor v pohodě a jestli bude dobře jezdit, tak bude super.
Samozřejmě bude určitě potřebovat nějaký ten zásah - odstranit hnusný plast s budíkem, nahradit jej například tím, co je na Classicovi nebo to zapustit do paraboly, vyzlatit loga a lemy na bocích nádrže, přelepit ty gumy původníma, atd... Můžeš namítnout, že tohle všechno by už mělo být z výroby, ale spousta lidí, hlavně od chopperů a cruiserů si taky průběžně dotváří mašinu k obrazu svému, protože se jim nelíbí tak jak je, na tom není nic divného, ba naopak, je to zábava. Byť chápu, že jiní raději jen jezdí a jezdí.

Naposledy editováno 15.03.2012 23:28:34

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 08:37 | Nahoru | #293
PhoneutriaFera>
Nechci se hádat. Nikdy jsem zarytý jawař nebyl, ačkoliv jezdím na třindě. Jen vidím jak končí třeba cbr-ky 20 let staré. Kolik jich u nás na silnici vidíš? Já snad s bídou
1 za sezonu. Jinak ten calif je krok vedle. Box a štítek retrostylový nádech tohoto
stroje opravdu nepodtrhují. Sportard se mi líbí a recenze má také celkem dobré tak uvidíme.
Ale nevím jestli je dobrý krok jawy včleňovat se mezi velkoobjemové stroje, kde je konkurence obrovská. Myslím si, že by více prorazila s malorážkama. Jawa nikdy nedělala
motorky nad 500 ccm a nemá na to ani zkušenost. Kdyby třeba vymysleli moderní 250.
O slabší stroje je zájem stále a kvalita čínských strojů je pochybná.
Nic nebylo myšleno ve zlém, jen to poslouchám často. Co je české se pohaní. Jakýkoliv jiný národ, který něco vyrobí, tak to vychválí, ačkoliv je jejich produkt sračka největší jen my češi reagujeme zcela opačně. Nebudu říkat, že jsou dnešní jawy supr motorky, ale jen jsem rád alespoň za něco.
Kvalita všeho dnes klesá ani ty motorky nebudou do budoucna kvalitní. Vždyť to zde víte všichni.

1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 11:44 | Nahoru | #294
Já mám stále ten pocit (může být mylný), že by se slušně prodávala přiměřeně výkonná, lehká (tzv. obyčejná) motorka, případně i v provedení enduro, s dobrým podvozkem, za přiměřenou cenu. Přiměřeně výkonná, tím myslím 30-50k. "Lehká", tím myslím do 150 kg suché váhy (problém, co? - ale v dnešní době už by nemusel být). Přiměřenou cenou myslím, dle výkonu a objemu, kolem 100000,- Kč. Z toho vychází, klidně i jednoválec, řekněme 350-500 ccm. Podle mě je pozoruhodné (i když odmyslím cenu), že nic takového na trhu snad ani není.

1 reakcí na tento příspěvek Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 11:56 | Nahoru | #295
memphis.unv píše: "Kdyby Jawa vyrobila zlatou cihlu a dala na to svý logo, lidi by si stěžovali že má šikmý stěny "

Tak to je přesné,to si dej zarámovat !!! Jak už jsem někde psal,Jawa má za sebou 40 let technologické sebevraždy ( z rozhodnutí vyšší moci )+ dalších 20 let kdy se to patlalo jak se dalo .. Takže já se divím,že vlastně ještě existuje .. a bud'me za to rádi .. Bylo by fajn postavit vedle sebe nějakou Jawu a třeba GSX-R a říkat si jak dává Jawa té Suzině za uši .. ale to je SNAD MOŽNÁ hudba budoucnosti ... Je fajn,že je aspon' to co je,i když bych taky měl k něčemu výhrady .. Ale doufejme v lepší zítřky,v samá pozitiva a sociální jistoty,jak by řekl klasik

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 15:41 | Nahoru | #296
Itall> Je, menuje se to Honda XR400R. Teda byla.
Akorát se nevejdeš s cenou do stovky (u nové motorky).
Do té by ses vlezl s dvěpade vzduchem (čínský motor) a dvěma pérama. Taková malá Yamaha 500 (typ nevím).
Ale zasej ty koně...

(reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 17:32 | Nahoru | #297
Zdenalbenal> XR 400 byla dobrá, ale už není. Pokud by to nebylo enduro, nevadilo by mi něco jako CBR 250, ale vyšší objem a výkon. Čínský motor radši ne a 2 péra už asi také ne, ani u cesťáka.

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 18:30 | Nahoru | #298
Jawa je v kŕčoch, proste zdochýňa, jedným slovom HNUS

Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 19:15 | Nahoru | #299
Sranda je to že ten komu se tohle líbí neopomene záhy dodat že by ale raději sundal tohle a tamto by raději přikryl protože to se moc nepovedlo atd.Takže jsou to pořád takové motorky z Receptáře.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

16.3.2012 v 20:10 | Nahoru | #300

America píše: Jindra650> Beru, že pokud jsi očekával něco na způsob Bezziho, tj. skutečné retro v duchu původního Califa, tak tě ten novej musel zklamat.
Mě se celkem líbí i ten novej, má něco do sebe, klasická jednoduchá motorka s nádherným černo-červeným lakem, doplněným chromem a zlatýma linkama. Oproti Sportardu už nevypadá jako UFO z prvních Scifi filmů, ale je taky velký, motor v pohodě a jestli bude dobře jezdit, tak bude super.
Samozřejmě bude určitě potřebovat nějaký ten zásah - odstranit hnusný plast s budíkem, nahradit jej například tím, co je na Classicovi nebo to zapustit do paraboly, vyzlatit loga a lemy na bocích nádrže, přelepit ty gumy původníma, atd... Můžeš namítnout, že tohle všechno by už mělo být z výroby, ale spousta lidí, hlavně od chopperů a cruiserů si taky průběžně dotváří mašinu k obrazu svému, protože se jim nelíbí tak jak je, na tom není nic divného, ba naopak, je to zábava. Byť chápu, že jiní raději jen jezdí a jezdí.

Copristi ladi svoje motorky proto, aby se odlisili od standardu a je to tak trochu takova manie, upravy rozhodne nejsou z toho duvodu, ze by tam neco bylo zmrseny - to tady proste sorry ale je! Teprv tedka mi doslo, ze to posrany logo na deklech nadrze neni ani vymalovany!!! Proboha - proc? ....nadhernej cerno-cervenej lak si muzes dat na jakoukoli hezci motorku a bude to stejne nadherny
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... Kamioňák_Petr 4 28.8.2022 v 20:24 kratkej01
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic Sofía 51 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov
Dražba Jawy 650 Limited edition [1 ... 4, 5] Jawa 650 Classic panTerek 137 4.6.2021 v 06:18 FJRPEPA


TOPlist