globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012
Zdravím, tímto tématem chci dát palec nahoru Jawě, kterou jsem viděl na letošním motosalonu.
Jsem velice překvapen, těmito třemi modely, co se na výstavě vyskytly.
Ačkoliv jsem k nim měl předtím mnohé výtky. Vidět je naživo bylo pro mne obrovským zážitkem a velmi příjemným překvapením.

Jawa Sportard|:



Líbí se mi celkové rozvžení palub. desky a displej co bych naopak vytkl jsou ty nevzhledné čísla (otázka vkusu), absence červeného pásma otáček a ty nevzhledné šroubky bych se pokusil zakrýt aby nebyly jako pěst na oko.



Netřeba komentáře, takto to být musí. Asi.





Mé osobní výtky a co bych zlepšil je:

Posaz na spotardu je tvrdý, a řidítka mám daleko od ruk. Na přední masce bych kapotu dotáhl až dolů, tj.: k rámu pod maskou. Celkově je sportard dlouhý a přijde mi poněkud zploštělý.
A drobnosti, které jsou však též důležité jako jsou, viditelné kabely u světel, nejsou to pravé...



stupačky bych též volil jiné, ale nechci bejt rýpal...



Jawa Sportard Adenium:

Tak tahle motorka mě překvapila opravdu hodně, takovou motorku bych s koupil, cesta cestovního endura se mi zamlouvá nejvíc.
Chci motorku se, kterou objedu svět, která mě nikde nenechá, a přitom budu mít úžasný a ojedinělý pocit, že jedu právě na Jawě, že ctím generace minulé s jawou spjaté.







a



I když se jedná prakticky o totéž, vypadá to úplně jinak.
Ačkoliv mám pocit, že kamkoli se podívám, tam na mě vyčuhují díly z třindy, tak to ale má své kouzlo.
Za mě (Přál bych si však opravdové dospělé cestovní enduro, ale o to tu nejde.)

Největším překvapením byl pro mě Calíf!
Jawa 650 Californian:

Budíky jsou... zajímavé... Mě se líbí podání moderního, v retro stylu





Nečekal jsem, že se mi bude až tak líbit.
Jasně, nějaké neduhy to má, ale

Snad největším překvapením, tudíž víc než obrovským pro mě bylo tohle:







Na závěr chci vzdát lidím, co se podíleli na tvorbě těchto motorek obrovský
Jsem opravdu překvapen.

Naposledy editováno 09.03.2012 22:57:27
Anketa: Jak moc se Vám poslední produkty Jawy líbí?
Jsem ohromen!
3%
12
Jsem překvapen!
16%
65
Je to dobré, ale mohlo by to být lepší
11%
47
Dá se, ale nekoupil bych si to.
21%
86
Nic moc.
49%
205

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 17:38 | Nahoru | #1
FORM> mě nejvíc praští přes oči umístění víčka až u sedla, na té rozšířené staré nádrži. To umí jenom Jawa a pak formeláci z Lucie postrach ulice

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Obrovské překvapení. motosalon - jawa BVV 9.3.2012

15.3.2012 v 18:00 | Nahoru | #2

bledemon píše: FORM> mě nejvíc praští přes oči umístění víčka až u sedla, na té rozšířené staré nádrži. To umí jenom Jawa a pak formeláci z Lucie postrach ulice

No protoze ta nadrz je naklopena snad o 15° vzad na 634 spodni hrana smeruje dolu a vicko je vodorovne Navic ta nadrz ma pekny gumovy nakoleniky s vodorovnym vzorkem, podobny tem na Califacky nadrzi alias na Bezzim navrhu, ale rovna guma to jisti Mohli mi napsat, daroval bych jim jeden par, mam doma 2pary navic

...designove ta motorka vypada, jako kdyby ji neco nabouralo zezadu, nadrz se zdvihla o krk rizeni a kaslik s podsedlovkou se napral pod nadrz

...Bezziho navrh ma nejakou myslenku! Motorka ma rovnou linii, typickou pro 70. leta - rovna spodni hrana nadrze prechazejici v rovne lavicove sedlo se zkracenym blatnikem ve standartni vysce. K rovne linii patri rovne doutnikove vyfuky. Design vhodne navazuje vsade, at uz zdanlive nepodstatne rozdeleni sedla bilou tkanici na dve kozenkove casti navazuje na linii kasliku, nebo ze kasliky zachovavaji nejaky sklon se zadnimi tlumici a vhodne vyplnuji prostor pod sedlem a nadrzi. Konecne i idea kapotaze chladice zakrytim prostoru nad motorem neni spatna, pak predek motorky se snazi taky bejt klasickej se dvema pristroji a oddelenou parabolou a ROZHODNE nenavazuje na to nejhnusnejsi co Jawa delala - jednobudik s integrovanyma kontrolkama, to i na 634 vypadalo silene!! Do toho jeste "perfektne" pusobi kombinace recyklace zadniho blatniku 634 a predniho z 638 - bravo, dokonaly kockopes. Jawa 250 Four je pekna prave proto, ze zachovala kompletni 634kovy vzhled - jenze ona ma stejny proporce a v podstate i ram jak 634, ale tady se jedna o diametralne odlisnou motorku, ke ktery se musi pristupovat jinak. To uz musi od pocatku vznikat jako takovy "maly" T100 Bonneville a ne jako presny opak tuningu triapule aby vypadala jako nejnovejsi motorky.

Naposledy editováno 15.03.2012 18:13:52
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Jawa 650 Style Bing 94/40/146 Jawa 650 Style, Jawa 650 Classic, Jawa 650 Dakar, Ja... Kamioňák_Petr 4 28.8.2022 v 20:24 kratkej01
Ventilek u duše, aneb kam s maticí [1, 2] Yamaha XT 660 R, Jawa 650 Classic Sofía 51 6.4.2022 v 14:33 Kalasnikov
Dražba Jawy 650 Limited edition [1 ... 4, 5] Jawa 650 Classic panTerek 137 4.6.2021 v 06:18 FJRPEPA


TOPlist