Uzavřeno 03.05.2012 v 16:49 uživatelem Mamut_Mamut
3 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz
1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.
Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.
J.M.K. píše: Pokud byla motorka už jednou vyřazena a je bez papírů, tak už znovu normálně přihlásit nepůjde. Jsou v podstatě tři možnosti:
1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.
Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.
S motorem žádnej problém není, je to bráno jako náhradní díl a v TP se maximálně vyškrtne nebo přepíše do poznámek jeho číslo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technický Průkaz
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technický Průkaz
J.M.K. píše: klump> Tak to by bylo dobře, vzhledem k tomu, kolik odepsaných motorek se kde najde po stodolách a lidi pak řeší, jak je dostat do provozu. A platí to jen pro motorky, nebo i pro auta? Pokud vím, tam se dala sehnat "trvalá převozka", bylo třeba každou jízdu evidovat v deníku a mohlo se jet jen třeba na sraz, spanilku a zpátky. I když u aut bývá někdy problém s tím, že u starých veteránů do běžného provozu nestačí jejich cestovní rychlost, osvětlení a hlavně slabé brzdy... spousta takových vozů z dnešního hlediska vlastně nebrzdí, jen jaksi zpomaluje. U motorek ale ty rozdíly nebývají tak markantní.
Dneska už se deníky nevedou a není to tak omezené jako to bývalo cca před 2-3 lety.U aut vůbec nemám tušení,ale myslím že to bude obdobné.Dokonce letos plánujeme cestu na veteránech k Baltu takže jdou tyto doklady využívat opravdu na max.
Proto si taky myslím že pokud si chce Mamut motorku nechat určitě bych to raději postavil na vet.doklady než jí znehodnotit a sprasit nějakým přerážením čísel apod.To si může udělat jen někdo kdo jí chce na kšeft nebo si doma složí něco s dílů a postaví na papíry.Originál motorku bych takhle nikdy nek..vil.Vyjde to i určitě na míň peněz a starostí.Jediná nevýhoda je právě ta že nejsou přepsatelné tudíž když jí budeš prodávat je to jako by byla opět bez dokladu a nový majitel musí zažádat o svoje vet. doklady.Ale pokud si jí chceš nechat tak bych neváhal.
2 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz
1 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... | Kafi | 116373 | Včera v 16:41 pech. |
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka | rg250 | 10 | 14.3.2024 v 14:17 Mňojo |
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka | pornopoet | 3 | 9.3.2024 v 08:28 cmiral |
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka | Lithwick | 12 | 25.2.2024 v 12:11 udinar |
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... | Jirk_K | 57 | 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR |