globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Technický Průkaz
4.2.2012 v 10:57
Ahoj, mám JAWU 250 kývačku bez dokladů stála ve stodole a nedávno jsem jí vzal a zase jí projel. Jezdí krásně a potřeboval by jsem na ní papíry. Vystaví mě jí stát nebo musím hledat a koupit papíry někde na internetu? Díky

Uzavřeno 03.05.2012 v 16:49 uživatelem Mamut_Mamut

Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:10 | Nahoru | #1
To jde o to jak skončily ty starý, pokud je vyškrtnutá úplně tak s tim budeš mít problémy protože kývačky už měly číslo vyražený přímo na rám. To už neni jako u fichtlu kde se akorát vyměnil štítek. Takže kdyby si nějaký sehnal musel bys přerazit čísla na rámu nebo koupit papíry rovnou i s rámem a na ten postavit celou kejvu znova. Pak ještě připadaj v úvahu veteránský.

3 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:14 | Nahoru | #2
Pokud byla motorka už jednou vyřazena a je bez papírů, tak už znovu normálně přihlásit nepůjde. Jsou v podstatě tři možnosti:

1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.

Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.

(reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #3

J.M.K. píše: Pokud byla motorka už jednou vyřazena a je bez papírů, tak už znovu normálně přihlásit nepůjde. Jsou v podstatě tři možnosti:

1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.

Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.



S motorem žádnej problém není, je to bráno jako náhradní díl a v TP se maximálně vyškrtne nebo přepíše do poznámek jeho číslo.

Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:47 | Nahoru | #4
Mám osobní zkušenost s přihlášením 350/354 na papíry 250/353. Sice to bylo o nervy, ale jde to díky ochotě zastoupení Jawy. Takže já bych sehnal téměř jakékoliv přepsatelné papíry (250-kývačka,panelka, 350-kývačka,panelka)a na ty to přepsal. Rozhodně bych čísla nepřerážel. Tyhle moto si to nezaslouží.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 12:06 | Nahoru | #5
J.M.K.> S veteránskýma papírama se dá dneska motorka už úplně normálně využívat pro běžnej provoz.Jediný rozdíl že si zajedeš jednou za rok pro razítko do TP a platíš desetinu pov.ručení,jinak drandíš už dneska normálně jako s každou jinou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 13:29 | Nahoru | #6
klump> Tak to by bylo dobře, vzhledem k tomu, kolik odepsaných motorek se kde najde po stodolách a lidi pak řeší, jak je dostat do provozu. A platí to jen pro motorky, nebo i pro auta? Pokud vím, tam se dala sehnat "trvalá převozka", bylo třeba každou jízdu evidovat v deníku a mohlo se jet jen třeba na sraz, spanilku a zpátky. I když u aut bývá někdy problém s tím, že u starých veteránů do běžného provozu nestačí jejich cestovní rychlost, osvětlení a hlavně slabé brzdy... spousta takových vozů z dnešního hlediska vlastně nebrzdí, jen jaksi zpomaluje. U motorek ale ty rozdíly nebývají tak markantní.

(reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 14:24 | Nahoru | #7
J.M.K.> 1.kecy mužeš sní jezdit kam a jak chceš!

Sežen jiné platné doklady,sežen na burze novej štítek,a na rám vyraž nové číslo dle TP,u motoru uděláš výmaz čísla v TP-musí ti jen souhlasit typ (353) a číslo rámu

(reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 15:05 | Nahoru | #8

J.M.K. píše: klump> Tak to by bylo dobře, vzhledem k tomu, kolik odepsaných motorek se kde najde po stodolách a lidi pak řeší, jak je dostat do provozu. A platí to jen pro motorky, nebo i pro auta? Pokud vím, tam se dala sehnat "trvalá převozka", bylo třeba každou jízdu evidovat v deníku a mohlo se jet jen třeba na sraz, spanilku a zpátky. I když u aut bývá někdy problém s tím, že u starých veteránů do běžného provozu nestačí jejich cestovní rychlost, osvětlení a hlavně slabé brzdy... spousta takových vozů z dnešního hlediska vlastně nebrzdí, jen jaksi zpomaluje. U motorek ale ty rozdíly nebývají tak markantní.



Dneska už se deníky nevedou a není to tak omezené jako to bývalo cca před 2-3 lety.U aut vůbec nemám tušení,ale myslím že to bude obdobné.Dokonce letos plánujeme cestu na veteránech k Baltu takže jdou tyto doklady využívat opravdu na max.

Proto si taky myslím že pokud si chce Mamut motorku nechat určitě bych to raději postavil na vet.doklady než jí znehodnotit a sprasit nějakým přerážením čísel apod.To si může udělat jen někdo kdo jí chce na kšeft nebo si doma složí něco s dílů a postaví na papíry.Originál motorku bych takhle nikdy nek..vil.Vyjde to i určitě na míň peněz a starostí.Jediná nevýhoda je právě ta že nejsou přepsatelné tudíž když jí budeš prodávat je to jako by byla opět bez dokladu a nový majitel musí zažádat o svoje vet. doklady.Ale pokud si jí chceš nechat tak bych neváhal.

Technický Průkaz

5.2.2012 v 10:21 | Nahoru | #10
na péráku s veteránským průkazem jsem byl ve Francii, v Monaku, Rakousku, Itálii a Německu - zcela legálně. Jsou naprosto rovnocenné s normálními značkami a to říkám jako bývalý veteránský testační komisař. Pokud by jste kdokoliv chtěl s něčím poradit nebo je vystavit, tak v klubu veteránské papíry děláme, stačí se ozvat.

2 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz

5.2.2012 v 11:40 | Nahoru | #11
Takže jestli jsem to pochopil dobře, zaregistrovat jako veterána a můžu stím jakkoliv a kdykoliv jezdit? A co všechno musím udělat abych ho dal na veterána? popřípadě jakej to musí mít stav atd. díky

(reakce na) Technický Průkaz

5.2.2012 v 12:12 | Nahoru | #12
Mamut_Mamut> Všechno máš v odkaze od Ranchera.

(reakce na) Technický Průkaz

6.2.2012 v 15:39 | Nahoru | #13
Mamut_Mamut> Jen maličkost, moto musí být v originále. Nejsem si uplně jist, ale fotím pro veteránysty auta a motorky na testace a registrace va vet.a mluvili o tom, že tam nesmí být ani díra navíc která tam nebyla když to vyjelo z fabriky. Ale s tím ti poradí Milda89

1 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz

6.2.2012 v 17:42 | Nahoru | #14
ok děkuji, taky jsem otom četl. No já nwm jak to vypadalo když to vyjelo z fabryky ale vyzuálně to vypadá stejně podrobně nwm ale minimálně je to skoro stejný nwm jestli uplně.

(reakce na) Technický Průkaz

7.2.2012 v 10:13 | Nahoru | #15

Mamut_Mamut píše: ok děkuji, taky jsem otom četl. No já nwm jak to vypadalo když to vyjelo z fabryky ale vyzuálně to vypadá stejně podrobně nwm ale minimálně je to skoro stejný nwm jestli uplně.



Tak sem hoď fotku.
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3879, 3880] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116373 Včera v 16:41 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist