paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Technický Průkaz
4.2.2012 v 10:57
Ahoj, mám JAWU 250 kývačku bez dokladů stála ve stodole a nedávno jsem jí vzal a zase jí projel. Jezdí krásně a potřeboval by jsem na ní papíry. Vystaví mě jí stát nebo musím hledat a koupit papíry někde na internetu? Díky

Uzavřeno 03.05.2012 v 16:49 uživatelem Mamut_Mamut

3 reakcí na tento příspěvek Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:14 | Nahoru | #1
Pokud byla motorka už jednou vyřazena a je bez papírů, tak už znovu normálně přihlásit nepůjde. Jsou v podstatě tři možnosti:

1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.

Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.

(reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 11:17 | Nahoru | #2

J.M.K. píše: Pokud byla motorka už jednou vyřazena a je bez papírů, tak už znovu normálně přihlásit nepůjde. Jsou v podstatě tři možnosti:

1. Dát motorku na veteránské papíry, ovšem pak ji nejde užívat pro běžné ježdění.
2. Sehnat třeba zničenou, nebo jinak odepsanou motorku, která však není odhlášená a má v pořádku rám. Rám z této motorky pak přehodíš na tu svou a pak by to neměl být problém (snad by mohly být tahanice s nesedícím číslem motoru, ale to se dá vyřešit, dnes už se nezapisuje výrobní číslo motoru, ale musí odpovídat jeho typ).
3. Sehnat papíry od zrušené, ale neodhlášené motorky a na rámu přerazit číslo na takové, jaké je v papírech.

Zná-li někdo další možnosti, nechť je sem napíše.



S motorem žádnej problém není, je to bráno jako náhradní díl a v TP se maximálně vyškrtne nebo přepíše do poznámek jeho číslo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 12:06 | Nahoru | #3
J.M.K.> S veteránskýma papírama se dá dneska motorka už úplně normálně využívat pro běžnej provoz.Jediný rozdíl že si zajedeš jednou za rok pro razítko do TP a platíš desetinu pov.ručení,jinak drandíš už dneska normálně jako s každou jinou.

(reakce na) Technický Průkaz

4.2.2012 v 14:24 | Nahoru | #4
J.M.K.> 1.kecy mužeš sní jezdit kam a jak chceš!

Sežen jiné platné doklady,sežen na burze novej štítek,a na rám vyraž nové číslo dle TP,u motoru uděláš výmaz čísla v TP-musí ti jen souhlasit typ (353) a číslo rámu
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawablázni [1 ... 3896, 3897] Jawa 250/559, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 250/353 Kýv... Kafi 116884 Dnes v 19:43 pech.
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 353 Jawa 250/353 Kývačka pornopoet 3 9.3.2024 v 08:28 cmiral
Jawa 250 problém s kolesom Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka Lithwick 12 25.2.2024 v 12:11 udinar
Konec velkých techničáku [1, 2] Jawa 250/559 panelka, Jawa 250/353 Kývačka, Jawa 175... Jirk_K 57 23.2.2024 v 22:37 CBRlitrRR


TOPlist