doplním že bych si v tom představoval řadovej dvouválec 600-1000 bez nějakejch vysokejch nároků na výkon atd.
a druhá věc je ta že jsem neska byl na jawa dnu a poznatky jsou takový že 250 je čilá, působí dobře akorát je teda malá. zatáčet se jí ale opravdu chce a pré jsem byl jediné člověk které jim na ní zablokoval přední kolo- nezvyk z bubnu a navíc 250 má vepředu kotouč z 650
svezl jsem se aji na 660. už od pohledu byla nádherná, v té červené barvě vypadá dokonale a milionkrát líp než na fotkách.
samozřejmě když tam měli aji PROTOTYP tak je jasný že na tom ještě plno věcí nebylo ve finální podobě.
dojmy ve zkratce.... posez je perfektní, mašina je příjemná a motor má mezi 4 a 5 tisícama zajimavej kopanec jediný co se mně nezdálo tak řadící páka. buď jsem ji nenašel nebo mně z ní noha sjela. vím že to je něco jinýho než na té mé ale na jiné mašině ani japonské jsem na to nenarazil jinak samý pozitiva
sakra mít tak zrovna pár korun navíc
Naposledy editováno 18.06.2011 20:07:06
Trolly bych si dovolil upozornit, že je to prototyp, na sériovce co tam stála opodál byl tuším klaxon jinde.
Výtvor je pěknej, jenom jsi zapoměl zmínit ten královskej hřídel ;)
Nechytil tě dyšť cestou domů? Já jel až do Blanska po mokru...
P.S. tu přední brzdu si sprav, že ti brzdí míň než moje kejvačková není úplně ideál :)
zdravim do Lysic od Jevička
jo, zatáčelo to výborně, se třipade se to vůbec nedá srovnat
ten motor u 660 je úžasnej, nejdřív takový nic, člověk si říká jestli snad nic nepřijde a najednou mašina vyrazí a letí je z toho úplně cítit že chce víc
však já pořád říkám že nejlepší je kus pořádnýho nešizenýho železa
ten classic se mně nelíbil nikdy ani na fotkách ani v reálu, nevim, přinde mně to takový divný.
borec říkal že přece stránky mají a facebook mají a tohle a víc nemají protože nejsou peníze.
pokud vím tak na jejich stránkách třeba o akcích informují ale pořád tam mají ještě v nabídce 650 a o 660 mezi produktama ani slovo tak nevim jestli si dělají prdel, to mně přinde jak demence
na robby jsem nejel ale přišlo mně že ať na to sednul kdokoliv tak se to vlažně plazilo vpřed
ale ta jejich dváca měla drsné zvuk
ta 660 ale fakt stála za to
fakt se me ta 66O libi, je to dustojnej nastupce 353, zadna macka, jenom se modlim, aby jeste byla ve vyrobe, az na ni konecne nasetrim, uz mam vybranou i barvu, skoda SD9470 modra lagunova metaliza, to bude pecka :)
Jak to jede?
ale 660 je fakt neco úžasnýho, teď už mně to přinde jako hřích vůči němu mluvit o něčem jak by mělo byt
moc prostoru teda zrovna nebylo protože to bylo jedna- dva, brzdit, zatočit, obrátit se, rozjezd do zatáčky-dva-brzdit takže to jak to pujde do zatáček se hodnotit nedá, brzdy dobrý a motor úžasnej, ten kopanec mezi 4 a 5 tis byl fakt něco
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba | 125ccm | 27 | 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K |
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba | derryn | 44 | 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA |
Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu [1, 2] Jawa Přestavba | Fidlous | 32 | 24.10.2018 v 06:34 MartinED250 |
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba | drrath | 606 | 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus |
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba | Roman2bk | 239 | 18.5.2015 v 00:03 markus |