globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu
24.4.2011 v 12:26
Navrhuji udělat na motorkářích veřejnou sbírku a zakoupit tuhle krásku z5 do Čech dám si jí do obýváku a můžete se na ní chodit koukat

http://www.classic-m...Ref=FC09&Lang=en

Jeden z nejvíce mýtické závod motocyklů všech dob, v roce 1968 Jawa 4 válec, typ 673. Ne tak docela tucet 350 Jawa 4 válec byl vyvinut závod oddělení továrny Jawa 1968 - 1971.
Závodníci, jako je Bill Ivy, Silvio Grassetti nebo Jack Findlay, citovat jen ty slavné, jel těchto kolech. Další české řidiče, František Stazny, Boumil Staza nebo Peter Balaz, také jezdil Jawa 4 hlavně ve východoevropských zemích. Kromě továrního týmu Jawa, některé Jawa 4 byly svěřeny do českých klubů, za účelem účasti v závodech.
Historie tohoto mýtického kolo sahá až do roku 1966, původně zaveden jako 250 ccm. Pro 1968 období, FIM upravený technických předpisů mistrovství světa, vypuzovat 250 ccm s více než 2 válce. Yamaha nahradil jeho 250 4 válec RD 05 od RD 56 bi-válec, a jeho Jawa 250 4 válec 350 4 válec.
Jawa 350 4 válec bylo obtížné řídit a nespolehlivé. Použité materiály období většinou vyráběny ve východních zemích byl známý pro tyto potíže. Bill Ivy ztratil svůj život s Java 4 po motoru problém.
V každém případě, to byly stroje s high-výkon, svědčí vítězství Silvio Grassetti v 1969 GP Jugoslávie a dvě druhá pozice za Agostini v Hockenheimu a holandské TT.
Továrna zastavila vývoj těchto strojů konce roku 1969.

Zde prezentovány kolo je autentický Jawa 4 od roku 1968. Opustil Česká republika konce roku 1998 v návaznosti na podnět bývalého prací mechanik.
Je to kompletní a v původním stavu od té éry, běh a ve funkčním stavu. To nikdy žádným restaurování.
Všechny díly jsou originální a období, včetně Amal karburátory s oddělenými komorami Dell'Orto. Motor je 350 ccm 2 dobé, 4 válce V s rotačním distributory, vodou chlazený, rozvoj 75 HP při 12500 ot / min a maximální rychlost 270 km / h. Brzdy jsou hořčíku.
Tento výjimečný závod na kole je nyní k dispozici, aniž by součástky v Itálii


Je to z google překladače takže keci si nechte na zítřejší koledu
Předchozí
1 2
Následující

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.10.2018 v 06:33 | Nahoru | #31

Slávek-TDM píše: Ne, tohle je clovek ze Dvora Kralove a ma doma par zajimavych kousku. Krom jineho je machr na motory 500OHC. Ale podrobnosti psat nebudu, uz takhle ma prace nad hlavu.



Tak to bych ho mohl znát.. OHC mám více jak 10 let a skoro všichni se známe..

(reakce na) Zachraňte 4 válcovou závodní Jawu

24.10.2018 v 06:34 | Nahoru | #32

vybouřená_mrkev píše: MartinED250> Na letošním Kolštejně. Skončil přímo u nás



Já byl letos jen na Trojúhelníku.. Letos měl prý úraz. Vysypal se kvůli studeným gumám.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 - spojka Jawa Přestavba 125ccm 27 15.3.2023 v 09:51 Jirk_K
Co s tekoucí nádrží? [1, 2] Jawa 350/634, Jawa Přestavba derryn 44 21.2.2022 v 14:19 FJRPEPA
Nová Jawa 1000 [1 ... 20, 21] Jawa Přestavba drrath 606 27.5.2016 v 09:14 HonzaHus
nejšílenější přestavby pincků :-)... [1 ... 7, 8] Jawa Přestavba Roman2bk 239 18.5.2015 v 00:03 markus
jawa 350 ruta 40 [1, 2] Jawa Přestavba wrag 33 20.7.2014 v 08:55 Dallas1973


TOPlist