globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Co s tekoucí nádrží?
17.2.2009 v 16:23
Zdravím,
teče mi nádrž, bohužel je to prasklé od sváru až asi 1cm i v plechu. Takže zavařit se to bojím. Nevíte co s tím? Zda použít tekutý kov? ale mám strach aby to vydrželo, přeci jen tam jsou vibrace, tak aby to za měsíc neteklo znovu. Máte nějaký nápad?
Díky, derryn
Předchozí
1 2
Následující

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 16:33 | Nahoru | #1
skus to zaletovat mosazí

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 16:36 | Nahoru | #2
zaletovat mosaz, stribro. dvousložkovou modelinou ala tekuty kov me nadrz drzi 5 let, ale ne ve spoji, kde to pracuje. taky jeste proti sáknutí se nádrže vylejvaj dvousložkovou epoxidovou barvou

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 16:38 | Nahoru | #3
žvejku.. ?

2 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 16:47 | Nahoru | #4
krf> no tohle je ve spodní části jak je ten výkus kolem trubky rámu. A je to praské od sváru až do plechu. A ta mosaz to udrží i v místě kde to pracuje?

(reakce na) Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:09 | Nahoru | #5
derryn> měla by. akorat se zničí plamenem lak

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:16 | Nahoru | #6
a s plamenem u nadrze pozor... i po vyliti palva obsahuje benzinove pary

2 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:17 | Nahoru | #7
a tou mosazi se to letuje ze se naplni nadrz vodou?

(reakce na) Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:24 | Nahoru | #8
Bubrak ZX10R> v podstatě postup stejnej,jak svřování autogenem,jen to trocšičku míň ohřeješ...takže s vodou lze...

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:30 | Nahoru | #9
tak vodou bych tam nalil dycky pokud ta nádrž není rok suchá a větraná

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 17:32 | Nahoru | #10
ani po pěti letech bych to bez vody nevařil.. na tohle fakt bacha

(reakce na) Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 18:18 | Nahoru | #11

derryn>krf> no tohle je ve spodní části jak je ten výkus kolem trubky rámu. A je to praské od sváru až do plechu. A ta mosaz to udrží i v místě kde to pracuje?



na konci praskliny vyvrtat dírku, ať to nepracuje dál

1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 18:25 | Nahoru | #12
s tím vařením, jedině s vodou!! na JZD bouchnul 20let starej sud a to byl otevřenej.... benzín je sfině...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 18:36 | Nahoru | #13
Fenix> uzitecna zkusenost - vodu rozhodne. Jenom to chce pak rychle a poradne vysusit a nalit benzin, jinak bude zanedlouho zrzava (mene agresivni bude destilka, na celou nadrz za sto pade)...

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 18:40 | Nahoru | #14
Doporucuji tekuty kov mam stim zkusenost lepil jsem stim nadrz u traktoru i chladic drzi do dnes ani slza neukapne

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 20:13 | Nahoru | #15
Lepil jsem nádrž lepidlem 2složky Bison Epoxy metal ... v Obi cca za 90kč a drží dá se do toho vrtat, zbrousit, barvit. Tohle můžu doporučit

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 20:19 | Nahoru | #16
žádnou vodu ale jemný písek

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 20:34 | Nahoru | #17
Nech si to zavařit od odborníka. U pincka jsme to zalepili tekutým kovem, ale stejně to ovolilo a na tom samém místě to teklo. U 350 a pak i u picka jsem to nechal zavařit v autoservise. Nenaplňovat vodou, protože to může stejně chytnout a i s vodou to pšouká. V servisu do toho nalili zelenou hustou tekutinu a bez problému zavařil. Neviděl jsem to na vlastní oči, ale ptal jsem se na to. Bylo to zavařeno perfektně. Pak jsem to jen nastříkal a vrátil na motorku.

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 20:41 | Nahoru | #18
Díky kluci moc za typy. Pokud seženu věci na mosaz, tak to zkusím s tím.

krf > bohužel vím že přijdu o lak:( a o to víc mě štve že jsme ho dělal loni...

ale doufám že to pak už nepoteče, když to nechám přestříkat, jinak by mě asi švihlo:-/

Co s tekoucí nádrží?

17.2.2009 v 21:56 | Nahoru | #19
nejake nadrže jsem vařil - po raně,oprava tekoucí atd. Teď budu dělat další teče ve svaru Stačí nechat pul dne otevřené a do toho. Vařím COčkem a pořád žiju

Co s tekoucí nádrží?

18.2.2009 v 01:29 | Nahoru | #20
návod na vylití epoxidem - lepší než lepení či letování...
http://jenikovo.mist..._MAIL_/upravy/23.htm

Co s tekoucí nádrží?

31.8.2009 v 20:30 | Nahoru | #21
Obrousit,odmastit a zatmelit dvousložkovým tekutým kovem. Běžně k dostání např. hornbach atd

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?

1.9.2009 v 15:51 | Nahoru | #22

Skalda>Fenix> uzitecna zkusenost - vodu rozhodne. Jenom to chce pak rychle a poradne vysusit a nalit benzin, jinak bude zanedlouho zrzava (mene agresivni bude destilka, na celou nadrz za sto pade)...


Podle mě naopak, destilka je víc agresivní a pro tenhle případ, kyd to tam bude chvíli je to drahej špás.

(reakce na) Co s tekoucí nádrží?

1.9.2009 v 16:12 | Nahoru | #23
Mike70> zajimava myslenka... mozna ze demineralizovana voda bude skutecne agresivnejsi (obsahuje CO2, O2, apod.) a s nalepkou destilovana voda se bezne dostane prave voda demineralizovana. Nebo si mel na mysli skutecne destilovanou vodu - ze i ta bude agresivnejsi nez voda s rozpustenymi primesi?

Co s tekoucí nádrží?

7.9.2012 v 10:21 | Nahoru | #24
Zdravím všechny. Taky přispěju svojí zkušeností - snad někomu pomůžu. Bohužel mi praskla nádrž ve sváru, takže jsem taky byl nucenej nějak ji zalepit. Rozhodl jsem se pro autogen a mosaz - levné, všechno doma mam na to. Po tom co jsem si přečetl na jawamanii, se mi nejvíc libil názor Dřeváka s tou vhozenou sirkou do nádrže - jednoduché, logické. Nádrž jsem tedy vypustil, nechal chvilku odvětrat - hodinku, nádrž jsem vynesl ven, zapálil sem čajovou svíčku a na dlouhý lati jsem jí přiblížil k vývodu, kde bejva palivovej kouhout. Blaflo to festovně, ale nic hroznýho. Chce to ale udělat víckrát, tak 3x, než se z toho vyženou všechny výpary. Vono jak to chytne luft, tak to uhasí ten plamen a výpary tam ještě nějaký jsou, tak bacha. No ale pak už pohoda, zapálil jsem autogen a vařil. Tedy žádná voda a riziko, že tam nějaká zůstane. Dělal jsem to celkem 3x protože sem zavařil dirku, nalil benzín a našel další. Nádrž jsem pak už jen vylil a rovnou zapálil, ani to už pak nebouchlo, jen to v klidu hořelo, než vyhořel ten zbytek. Na chromu to nic nenechalo, ani na barvě. Je to levný a rychlý. Nevím jak ty lepidla no. Doma mam tekutej kov, ale je to spíš taková modelína jakože, a fakt se mi nezdá, že by to tam drželo...nevím...navíc doba uplného zatvrdnutí je asi den a v tom místě kde to prasklo mě, to pracuje, když se ta nádrž utahuje k motorce, takže to bych tam nedával.

Možná nádrž časem vyleju tou dvou složkovou barvou, protože bych ji chtěl chránit zevnitř proti dalšímu proreznutí ale podle návodu kterej tady je vejš, to neni uplně hned hotový, co sem tak letmo pročítal 3 tejdny to dá a navíc cena je dost vysoká. Takže tohle spíš tak na zimu, až se nebude jezdit :).

Co s tekoucí nádrží?

24.9.2012 v 20:40 | Nahoru | #25
Napustit vodou do maxima vzduchova bublina aby zustala v prostoru svaru a zaletovat mosaznym dratem

Co s tekoucí nádrží?

25.9.2012 v 01:09 | Nahoru | #26

Co s tekoucí nádrží?

25.9.2012 v 11:50 | Nahoru | #27
taky mě to čeká, musím to něčím vylejt a na lemu mám pod lakem bublinu

1 reakcí na tento příspěvek Co s tekoucí nádrží?

25.9.2012 v 17:04 | Nahoru | #28
pro vsechny kutily domaci a klikare, kteri tvrdi, ze to staci odvetrat "pul hodiny". az uvidite, jak muze dopadnout clovek, ktery nevi, co dela, nebo si mysli, ze vi, co dela, tak vas ta chut na samoopravnu svarovanim brzy prejde. kaslete na to, sezente v okoli nekoho, kdo se v tom vyzna a nepokousekte stesti. nebude u vas stat donekonecna. zavareni, zakapnuti mosazi je nejidealnejsi, z mych zkusenosti drzi i kvalitni tekuty kov, ale bacha na to, nadrz musi byt otocena, zadny prusak benzinu (mastnoty) a idealni je "vetrit" do praskliny jeste klasicke mydlo, ktere zabrani na chvili i tem nejmensim prusakum. pak dat prvni tenkou vrstvu, nechat poradne vytvrdnout a pak finalni. a hlavne poradne upevnit nadrz, aby nedochazelo k vybracim.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Co s tekoucí nádrží?

13.10.2012 v 18:56 | Nahoru | #29

Eso_Rimmer píše: pro vsechny kutily domaci a klikare, kteri tvrdi, ze to staci odvetrat "pul hodiny". az uvidite, jak muze dopadnout clovek, ktery nevi, co dela, nebo si mysli, ze vi, co dela, tak vas ta chut na samoopravnu svarovanim brzy prejde. kaslete na to, sezente v okoli nekoho, kdo se v tom vyzna a nepokousekte stesti. nebude u vas stat donekonecna. zavareni, zakapnuti mosazi je nejidealnejsi, z mych zkusenosti drzi i kvalitni tekuty kov, ale bacha na to, nadrz musi byt otocena, zadny prusak benzinu (mastnoty) a idealni je "vetrit" do praskliny jeste klasicke mydlo, ktere zabrani na chvili i tem nejmensim prusakum. pak dat prvni tenkou vrstvu, nechat poradne vytvrdnout a pak finalni. a hlavne poradne upevnit nadrz, aby nedochazelo k vybracim.



potvrzuju...jak jsem psal výše, půlhodiny je fakt málo...kdo si to chce udělat doma sám a nevyhazovat peníze, tak doporučuju ten postup s vodou a nebo jak jsem to dělal já se škrtlou sirkou a veškeré výpary řádně vypálit...ta voda je možná lepší, protože hned jak to zavaříte můžete vyžkoušet těsnost, bez toho abyste napouštěli a v případě nezdaru znova vypoušteli nádrž s benzínem. Taky jak jsem nedávno zjistil ptaním u odborníků, metoda s napuštěním vodou se běžně vyučuje na školách a je nejpoužívanější.

Takový extrém - tušim na Jawamánii se psalo o metodě používané v Rusku, kdy naplníte nádrž benzínem cca do půlky a zapálíte - co hoří už nebouchne - pak vesele vaříte

Jak je vidět používá se lecos - pro nás čechy připadá v úvahu buďto mosaz a autogen, vylejt epoxidem a nebo lepidlo - vše funguje a vše má svoje pro a proti.

Naposledy editováno 13.10.2012 18:58:34

(reakce na) Co s tekoucí nádrží?

26.10.2012 v 12:37 | Nahoru | #30

Bubrak-ZX10R píše: a tou mosazi se to letuje ze se naplni nadrz vodou?



Ano jde to . Take jsem to uz delal. Je potreba napnit vodou a malou vzduchovou bublinu nechat jen v miste kde letujes mosaznym dratem. Kdyz to bude uplne plne neohreje se material ktery chces pajet protoze ho voda ochlazuje.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Sidecar Velorex [1, 2] Jawa 350/634, Velorex 562, Velorex 563, Velorex 565,... Krautkopf 46 21.3.2024 v 13:26 TomasNBK
Jawa 350/634-7 a karburátor Z 640 Jawa 350/634 panelák 8 14.3.2024 v 19:26 Pabol
pretočenie valcov na jawa 350 /632 ... Jawa 350/634, Jawa 350/632 sadimil 12 24.10.2023 v 11:03 kokoška.
Kterým směrem se otáčí náhon tachom... Jawa 350/634 YettiBob 18 7.8.2023 v 10:23 kokoška.
Kryt řetězu Jawa 350/634, ČZ 350/472 honzaza 3 2.8.2023 v 12:08 Zdenalbenal

TOPlist