bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
14.5.2011 v 19:21
Zdravím, koupil jsem jawu 350/640 r.v.1994, majitel mě před koupi informoval, že se motorka při vyšších otáčkách dusí, 1. a 2. kvalt je myslim v pohodě, ale při 3. a 4., jakmile se dostanu nad 4 000 ot. motorka začne ztrácet výkon. Původní majitel řekl že vyčištěné a vypálené výfuky + vyčištěný karburátor by měl problém vyřešit, chci se zeptat co je na tom pravdy a případnou jinou příčinu tohoto problému. Děkuji za každe info a radu :)

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 19:30 | Nahoru | #1
Jo vyčisti karbec, vyměň vzduchovej filtr a musí to jet

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 19:42 | Nahoru | #2
BeránekBoží> ďíky, doufám že to bude v pořádku :) v pondělí to vyčistím a napíšu co to udělalo

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:00 | Nahoru | #3
Tak tam nejde benzín,když při vyších otáčkách to nejde

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:01 | Nahoru | #4
zkus se mrknout pod sedadlo, kde ti jde vzduch do airboxu(jestli to nemas necim pricpane), kouknout na filtr popr. vymenit, vycistit karbec, mrknout jestli dobre doteka benzin, kdyztak vypalit vyfuky. Jake mas zapalovani? kladivka nebo bezkontakt?

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:17 | Nahoru | #5
jsou tam kladivka nebo bezkontakt?
při horším předstihu to buď dole nebo nahoře nemá žádnej výkon, když je v prdeli tak třeba při vytočení jeden válec vydechne úplně. kupodivu to bylo aji v závislosti na kvaltech
jinak to může byt ještě karbecem nebo vzduchovým filtrem. filtr se pozná podle toho co to dělá nebo nedělá za studena protože to funguje jak sytič ale je to kurevsky poznat, nečekal jsem že by to dělalo takovou neplechu. jinak vyčištění karbecu je včetně montáže a demontáže na deset minut.
na výfuky sere pes, je nesmysl že by to bylo kvůli tomu. po dvaceti tisícách kilometrů jetejch na m2t v poměru tak 1:30-1:35 jsem po rozdělání zjistil že k čištění neni žádnej důvod a drív než po padesáti tisícách určitě nebude

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:32 | Nahoru | #6
je tam bezkontakt... kdyz to poprve nakopl... tak z toho slo trochu dymu... nepripadalo me ze by toho dymu bylo moc...a po ujeti asi 60 km domu to nedymilo vubec

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:36 | Nahoru | #7
huf18> a jak se to resi, kdyz tam nejde benzin? vycistit hadicky ? nebo? ... je to moje prvni motorka... predtim sem jezdil akorat v autoskole, takze tomu vubec nerozumim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:37 | Nahoru | #8
pařenica> za studena to coudi vzdycky a vetsinou jeste z jednoho vyfuku vic nez z druheho pokud mas bezkontak, tak problem bude ve vzduchu nebo v benzinu. Vyfuky mas klasicke nebo dvoukomorove?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:43 | Nahoru | #9
Omar_Bomba> presne tak... z levyho to coudilo vic vyfuky mam klasicky, jakej je vubec zasadni rozdil mezi klasikama a dvoukomorakama?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:51 | Nahoru | #10
pařenica> v tom případě vyčistit karbec což je fakt na deset minut aji s odmontováním anebo filtr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 20:53 | Nahoru | #11
memphis.unv> okok diky :) to su rad ze to neni nic vaznejsiho

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 21:05 | Nahoru | #12
pařenica> na zařízení který je takhle jednoduchý to nemá byt co složitějšího, tam už je pak akorát generálka motoru
jednoduchý zařízení má výhodu že se na něm nemá co posrat
když je tam bezkontakt tak elektrikou to nebude a co se týká benzínu je tam karbec- ten jsem neska čistil taky protože minule jsem na benzinku dojel přískokama a vyplavil se mně bordel ze spodku nádrže

a někdy teda dáme šebrov, ne?

Naposledy editováno 14.05.2011 21:07:18

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 21:08 | Nahoru | #13
pařenica> Dvoukomoraky jedou mnohem lip ve vyssich otackach. Klasicke pekne tahnou v nizsich, ale netahnou ve vyssich.

memphis.unv no ja jsem mel celkem slusne zanesene dvoukomoraky uz po 30t km. A jeste ve stredni casti vyfuku jsem mel takove cerne kaminky(jako uhli), ktere neprosli do koncovky

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 21:12 | Nahoru | #14
memphis.unv> to je pravda no ... este sem se chtel zeptat. Co pouzivat za olej? Borec tomu daval nejakej Mogul TSF...???

2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 21:23 | Nahoru | #15
Mogul TSF je OK. Jsou ale i lepší.

Jak už bylo napsáno, vypadá to na nedostatek benzínu. Což může být ucpaným odvětráním nádrže (ucpané ve víčku), zkus jet s povoleným víčkem nebo bez, jeslti to bude stejné. Nebo teče benzín pomalu kohoutem - může být ucpané sítko na kohoutu v nádrži, může být ucpaná dírka přímo v kohoutku. Porjevuje se to stejně v normální poloze kohoutku i na rezervu? Pokud je až dotud vše v pořádku, tak není na hadičce nasazený filtr? Není zanesený? Pokdu až dotud OK, tak je problém v karburátoru. Je v pořádku plovák? Není prasklý? není v něm benzín? Jaká jhe hlavní tryska? Měla by být 90-110. V jaké poloze je jehla? Měla by být v prostřední, pokud chceš více benzínu, tak jehlu zvedni. Pokud je až dotud vše OK, tak zkontrolovat hladinu v karburátoru, jestli není moc nízká. Nastavuje se pouze ohnutím plíšku na plovkáku, který ovládá jehlový ventil..

Případně je malá šance, že to je neprůchodným vzduchovým filtrem nebo nějakou překážkou v sání. Ale spíše to bude někde v palivovém systému..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 21:29 | Nahoru | #16
c.j.> jj diky moc :) vycerpavajici, hned v pondeli se do toho dam, a este jednou dik vsem

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 22:09 | Nahoru | #17
c.j.> spiš je naopak pravděpodobnější vzduchovej filtr než cokoli s plovákem a podobně

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 22:17 | Nahoru | #18
pařenica> jsou dvě skupiny lidí- buď se zastávají nebo haní m2t
já patřím do té první

v podstatě pokud nebudeš dělat věci odporující zdravýmu rozumu tak tomu neuškodíš ničim.
když tam budeš lit to co tam lil předchozí majitel, bude to v pohodě a tsf používá hodně lidí.
já liju m2t protože tomu motoru neublíží, v době výroby bylo předepsaný a v době kdy ten motor konstrukčně vznikal se mazalo kolomazí. a problémy jsem s nim nikdy neměl
hodně lidí používá třeba ten tsf a podobně a nejrůznější polosyntetiky.
samozřejmě že teoreticky syntetiku používat jde ale je to stejná debilita jako lit syntetiku do shade hundert zwanzig. taky se tam lije klasickej mogul superstabil což je ten nejzákladnější minerál.
hlavně se vyvaruj nesmyslů jako místo m2t tam začít lit syntetiku protože bys po pár dnech mohl dělat generálku a debilních rad jako lit tam plnou syntetiku v poměru 1:100 a podobně
takže abych to shrnul, pokud tam budeš lit ono tsf jako předchozí majitel a dodržovat poměr 1:40, bude to v pohodě

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 22:22 | Nahoru | #19
Bohatá směs by to taky ve vyšších otáčkách dusila. Koukni jaký jsou svíčky. Jestli se vypalujou do popelavě šedé, máž chudou směs, jestli do černa tak je bohatá. Říká se že správně se maj vypálit do cihlové barvy, to se mi ale ještě u mojí motorky nepovedlo

Každopádně nic nezkazíš pokud zkusíš zda je bohatost nastavena na výchozí hodnotu - šroubek utáhni a pak o jednu a půl otáčky povol.

Naposledy editováno 14.05.2011 22:25:01

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 22:25 | Nahoru | #20
okok, zustanu nejspis u toho tsf

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 23:18 | Nahoru | #21

memphis.unv píše: pařenica> na zařízení který je takhle jednoduchý to nemá byt co složitějšího, tam už je pak akorát generálka motoru
jednoduchý zařízení má výhodu že se na něm nemá co posrat
když je tam bezkontakt tak elektrikou to nebude a co se týká benzínu je tam karbec- ten jsem neska čistil taky protože minule jsem na benzinku dojel přískokama a vyplavil se mně bordel ze spodku nádrže

a někdy teda dáme šebrov, ne?

........Zdr proč tam nemáš danej benzínovej filtr?

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

14.5.2011 v 23:35 | Nahoru | #22
Waldas28> protože vypadá líp bez něho....

1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

15.5.2011 v 09:01 | Nahoru | #23
Nikdy jsem neviděl na jawě vzduchový filtr tak zasraný, aby se motor dusil (Něco jiného je hadr v sání )

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

15.5.2011 v 11:05 | Nahoru | #24
všichni byste čistili karbec ale snad se musí začít od kohoutku né.malej průtok - málo benzínu v karbci a nejede.

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

15.5.2011 v 11:21 | Nahoru | #25
možná ucpaný palivový filtr?

(reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

15.5.2011 v 11:53 | Nahoru | #26
jo, karbec jsem čistil každej rok aspoň jednou, kohoutek na třipade ještě vůbec

c.j.> mně se to stalo zrovna minulou sezónu. byl tam přesně pět a půl tisíca kilometrů a mašina nejela, vynechával pořád jeden válec atd a vypadalo to jako kdyby byl úplně v prdeli předstih. pořád to nešlo seštelovat a přitom to vypadalo v pohodě. nakonec to vyřešila výměna vzduchovýho filtru

jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách

17.5.2011 v 14:30 | Nahoru | #27
Zdravím, omlouvám se, že spamuju diskuzi. Rad bych Vás motorkáře požádal o vyplnění dotazníku, který se týká mojí bakalářské práce, která je na téma „Povinné ručení a havarijní pojištění motocyklů“. Pokud mi vyplníte dotazník, budu moc rád a kdybyste mohli a chtěli můj dotazník dát k vyplnění i svým kamarádům, tak budu ještě radši  protože, čím víc respondentů statistického šetření, tím přesnější to šetření je.
Dekuju moc, opravdu mi tím obrovsky pomůžete.
výsledky z tohoto dotazníku budou použity POUZE pro účely moji bakalářské práce, cely dotazník je samozřejmě anonymní. nemusíte se bát, nežádoucího uniku informaci.
Ještě jednou obrovské díky všem, kdož tento dotazník vyplní(příp. pomohou rozšířit) mi opravdu velmi pomohou. Dekuju.

odkaz na dotaznik
http://povinne-rucen...arijni-p.vyplnto.cz/
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 Marec222 6 19.4.2024 v 22:07 Drak1
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 35 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 frds1206 32 23.8.2023 v 15:22 frds1206
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 frds1206 18 8.7.2023 v 01:00 frds1206
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 misooo4623 37 13.4.2023 v 22:52 Julip2


TOPlist