1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
při horším předstihu to buď dole nebo nahoře nemá žádnej výkon, když je v prdeli tak třeba při vytočení jeden válec vydechne úplně. kupodivu to bylo aji v závislosti na kvaltech
jinak to může byt ještě karbecem nebo vzduchovým filtrem. filtr se pozná podle toho co to dělá nebo nedělá za studena protože to funguje jak sytič ale je to kurevsky poznat, nečekal jsem že by to dělalo takovou neplechu. jinak vyčištění karbecu je včetně montáže a demontáže na deset minut.
na výfuky sere pes, je nesmysl že by to bylo kvůli tomu. po dvaceti tisícách kilometrů jetejch na m2t v poměru tak 1:30-1:35 jsem po rozdělání zjistil že k čištění neni žádnej důvod a drív než po padesáti tisícách určitě nebude
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
jednoduchý zařízení má výhodu že se na něm nemá co posrat
když je tam bezkontakt tak elektrikou to nebude a co se týká benzínu je tam karbec- ten jsem neska čistil taky protože minule jsem na benzinku dojel přískokama a vyplavil se mně bordel ze spodku nádrže
a někdy teda dáme šebrov, ne?
Naposledy editováno 14.05.2011 21:07:18
memphis.unv no ja jsem mel celkem slusne zanesene dvoukomoraky uz po 30t km. A jeste ve stredni casti vyfuku jsem mel takove cerne kaminky(jako uhli), ktere neprosli do koncovky
2 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
Jak už bylo napsáno, vypadá to na nedostatek benzínu. Což může být ucpaným odvětráním nádrže (ucpané ve víčku), zkus jet s povoleným víčkem nebo bez, jeslti to bude stejné. Nebo teče benzín pomalu kohoutem - může být ucpané sítko na kohoutu v nádrži, může být ucpaná dírka přímo v kohoutku. Porjevuje se to stejně v normální poloze kohoutku i na rezervu? Pokud je až dotud vše v pořádku, tak není na hadičce nasazený filtr? Není zanesený? Pokdu až dotud OK, tak je problém v karburátoru. Je v pořádku plovák? Není prasklý? není v něm benzín? Jaká jhe hlavní tryska? Měla by být 90-110. V jaké poloze je jehla? Měla by být v prostřední, pokud chceš více benzínu, tak jehlu zvedni. Pokud je až dotud vše OK, tak zkontrolovat hladinu v karburátoru, jestli není moc nízká. Nastavuje se pouze ohnutím plíšku na plovkáku, který ovládá jehlový ventil..
Případně je malá šance, že to je neprůchodným vzduchovým filtrem nebo nějakou překážkou v sání. Ale spíše to bude někde v palivovém systému..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
já patřím do té první
v podstatě pokud nebudeš dělat věci odporující zdravýmu rozumu tak tomu neuškodíš ničim.
když tam budeš lit to co tam lil předchozí majitel, bude to v pohodě a tsf používá hodně lidí.
já liju m2t protože tomu motoru neublíží, v době výroby bylo předepsaný a v době kdy ten motor konstrukčně vznikal se mazalo kolomazí. a problémy jsem s nim nikdy neměl
hodně lidí používá třeba ten tsf a podobně a nejrůznější polosyntetiky.
samozřejmě že teoreticky syntetiku používat jde ale je to stejná debilita jako lit syntetiku do shade hundert zwanzig. taky se tam lije klasickej mogul superstabil což je ten nejzákladnější minerál.
hlavně se vyvaruj nesmyslů jako místo m2t tam začít lit syntetiku protože bys po pár dnech mohl dělat generálku a debilních rad jako lit tam plnou syntetiku v poměru 1:100 a podobně
takže abych to shrnul, pokud tam budeš lit ono tsf jako předchozí majitel a dodržovat poměr 1:40, bude to v pohodě
Každopádně nic nezkazíš pokud zkusíš zda je bohatost nastavena na výchozí hodnotu - šroubek utáhni a pak o jednu a půl otáčky povol.
Naposledy editováno 14.05.2011 22:25:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
memphis.unv píše: pařenica> na zařízení který je takhle jednoduchý to nemá byt co složitějšího, tam už je pak akorát generálka motoru
jednoduchý zařízení má výhodu že se na něm nemá co posrat
když je tam bezkontakt tak elektrikou to nebude a co se týká benzínu je tam karbec- ten jsem neska čistil taky protože minule jsem na benzinku dojel přískokama a vyplavil se mně bordel ze spodku nádrže
a někdy teda dáme šebrov, ne?
1 reakcí na tento příspěvek jawa 350/640 dusí se při vyšších otáčkách
c.j.> mně se to stalo zrovna minulou sezónu. byl tam přesně pět a půl tisíca kilometrů a mašina nejela, vynechával pořád jeden válec atd a vypadalo to jako kdyby byl úplně v prdeli předstih. pořád to nešlo seštelovat a přitom to vypadalo v pohodě. nakonec to vyřešila výměna vzduchovýho filtru
Dekuju moc, opravdu mi tím obrovsky pomůžete.
výsledky z tohoto dotazníku budou použity POUZE pro účely moji bakalářské práce, cely dotazník je samozřejmě anonymní. nemusíte se bát, nežádoucího uniku informaci.
Ještě jednou obrovské díky všem, kdož tento dotazník vyplní(příp. pomohou rozšířit) mi opravdu velmi pomohou. Dekuju.
odkaz na dotaznik
http://povinne-rucen...arijni-p.vyplnto.cz/
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Osvětlení Jawa 640 Jawa 350/640 | Marec222 | 6 | 19.4.2024 v 22:07 Drak1 |
Jawa 350/640 motor klepe [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 35 | 10.4.2024 v 22:27 Beranidlo |
Pravý válec hodně bohata směs [1, 2] Jawa 350/640 | frds1206 | 32 | 23.8.2023 v 15:22 frds1206 |
Jawa 350/640 cuká v nízkých otáčkác... Jawa 350/640 | frds1206 | 18 | 8.7.2023 v 01:00 frds1206 |
Rozoberám nepolený motor [1, 2] Jawa 350/640 | misooo4623 | 37 | 13.4.2023 v 22:52 Julip2 |