bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prestala dobijet
19.4.2011 v 07:45
Behem jizdy mi prestala dobijet pred jizdou sem se jeste dival na voltmetr a dobijela. Po navratu mi pred barakem chcipla a baterka byla na deseti voltech.

Nejake napady kde zacit? Diky

Prestala dobijet

19.4.2011 v 08:36 | Nahoru | #1
Proměř napětí na svorkách při jedoucím motoru. Tím bych začal. Pokud to bude mimo, tak regulátor a vinutí statoru.

Prestala dobijet

19.4.2011 v 08:45 | Nahoru | #2
Regulátor může přestat dobíjet až se zahřeje, proto jestli ti to bude dobíjet za studena, proměř napětí dobjíjení i po projíždce.

Jak proměřit alternátor najde na www.ignitech.cz U regulátoru dobíjení.

Prestala dobijet

19.4.2011 v 11:20 | Nahoru | #3
klasicky... promerit - za nahozena v ruznych otackach, pak se uvidi

Prestala dobijet

19.4.2011 v 17:53 | Nahoru | #4
Projdi kabelaz,ja mel jsem uhnile draty v zasuvce pod sedlem. Jeden kablik drzel na vlasku,dalsi byl uhnily a jen sel obcas do kontaktu v zasuvce.

Naposledy editováno 19.04.2011 17:57:28

2 reakcí na tento příspěvek Prestala dobijet

19.4.2011 v 20:02 | Nahoru | #5
Diky za odpovedi.

Tak sem se v to dnes vrtal a kolem 14V je pouze nez zapnu svetla kdyz je zapnu je na baterce cca 12V. Vic sem dnes nestihl.

Prestala dobijet

19.4.2011 v 20:44 | Nahoru | #6
Mě se na GPZ roztekl konektor od altíku. Pak doslova a do písmene uhořely dráty, stačilo vyměnit dráty přímo už od statoru až po regler a byl klid.

O mrtvém regleru na GPZ jsem ještě nikdy neslyšel.

Prestala dobijet

19.4.2011 v 20:45 | Nahoru | #7
Tak mě napadá, ře v garáži bych měl mít ještě z GPZ nějaký stator..

1 reakcí na tento příspěvek Prestala dobijet

19.4.2011 v 20:50 | Nahoru | #8
A ještě mám originál příruby na karbce (gumy mezi hlavu a krbce), nové, nevybalené. Na většině těhle vrán už jsou popraskané a přisává si to vzduch, takže kolísá volnoběh, až po stav, kdy volnoběh už neudrží. Asi hodím i do inzerce.

(reakce na) Prestala dobijet

19.4.2011 v 21:03 | Nahoru | #9
c.j.> Cau mrkni co mas na GPZtu a hod mi to treba do mailu a treba se domluvime

Prestala dobijet

19.4.2011 v 21:40 | Nahoru | #10
náhradní indukční cívky jsem měl a myslím že pumpu přední brzdy, až budu někdy v garáži, tak to pohledám..

(reakce na) Prestala dobijet

19.4.2011 v 23:01 | Nahoru | #11

Šusťa666 píše: ... Tak sem se v to dnes vrtal a kolem 14V je pouze nez zapnu svetla kdyz je zapnu je na baterce cca 12V. Vic sem dnes nestihl.


jestli je to na volnobeh a pri nabity baterce, tak tohle by jeste nemuselo nic znamenat. Pokud je to v provoznich otackach, tak je spatny dobijeni - kontakty (nekde je prechodovej odpor, napr. v konektoru), regulator nebo v nejhorsim pripade alternator...

(reakce na) Prestala dobijet

22.4.2011 v 09:37 | Nahoru | #12
Šusťa666> Jak říká Skalda, na volnoběh je naměřená hodnota sporná. Někdo má nízko posazené otáčky volnoběhu a už alternátor dává kolem 12,5V i míň se zapnutýma světlama. Nad 1200ot/min by napětí mělo být už správné - 13,8 - 14,5V. Pokud není, je nutno zkontrolovat dráty od alternátoru, od regulátoru k baterii. Alternátor odchází jen zřídka. Nejčastější příčina je kabeláž a ta může vést ke zničení regulátoru!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
Poskočený motor ozub Kawasaki GPZ 600 Falkon02 8 19.10.2018 v 15:26 __unq__
Kawasaki GPZ 600 - kouří Kawasaki GPZ 600 Falkon02 16 25.9.2018 v 10:25 Falkon02
Pomoc s odhalením Kawasaki GPZ 600 Falkon02 13 6.8.2018 v 20:20 Falkon02
nechce chytnout Kawasaki GPZ 600 PájaViků 10 15.5.2018 v 08:08 Falkon02


TOPlist