globalmoto_kveten





Téma: Mám NC v sousedství
Právě teď jsem zjistil, že mám v sousedství, vzdušnou čarou asi 100 metrů od baráku, novou bílou Hondu NC 750X, s ABS a s manuálním řazením. Přísahám, nekecám. Navíc jsem se od děcek majitele dozvěděl, že se na motorce nemá jezdit bez helmy a se zapáleným cigárem. (Vohnouti už od mala.) A to jsem jel jen na zkušební jízdu za ves, když jsem se v bajku povrtal.

Jestli v anketě zvolíte "Odstěhovat se", nevíte náhodou o nějakým hezkým místě pro život, kde ještě NC nejsou?

Jdu se projet, abych přišel na jiný myšlenky.
Anketa: Mám se odstěhovat, nebo to NC zapálit?
Zapálit
35%
32
Odstěhovat se
65%
59

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 17:28 | Nahoru | #241
Dráťa> Ty nepoznáš ofroud Ford Fusion?

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 17:30 | Nahoru | #242
Geodet> Promiň, dělám kolem aut téměř celej život, tak mě to naučilo nezajímat se o auta začínající na "f". Jako ford, fiat, a francouzský...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 17:43 | Nahoru | #243

t_freedom píše: Všichni jsou bláhově přesvědčeni, že nový znamená dokonalý. Je to bez rizika, ale zase přejetím prahu salónu ztrácíš ihned 20% hodnoty a další 3 roky ještě dalších min. 20%. S ohledem na dnešní vývoj a stav kontroly kvality v automotivu je potom poměrně rozumná úvaha koupit něco dvouletýho - kde se kombinuje solidní jistota a rozumná cena.
Jinak pro většinu "moderních" motorkářů je "novost" hrozně důležitá ...



To je bohužel dnešní trend, a automobilky na to samozřejmě reagujou. Když je pro běžnýho zákazníka pětiletý auto starý, tak proč se snažit vyrobit auto, který bude bezproblémový 5 let? Místo toho stvoříme lacinou hujdu a zákazník si po splacení leasingu za 3-4 roky přijde pro novou lacinou hujdu. Byli šílenci, kteří se snažili dělat auta poctivě. Třeba Saab. A jak dopadl? Zkrachoval. Volvo? Zachráněno za 5 minut 12, odprodáno do Číny. U motorek to není jiné. A jestli někdo chce namítnout, že třeba BMW nebo MB dělají poctivý auta, tak zrovna tyhle dvě automobilky spíš široce rozšířily koncept plánovanýho zastarávání výrobku. A nejlíp jsou na tom automobilky Reanult a Fiat, který se o kvalitu nestarají už několik desetiletí. Ale bohužel vinu nese především zákazník. Kde není poptávka po kvalitě, tak samozřejmě není ani nabídka.

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 18:24 | Nahoru | #244

Dráťa píše: To je bohužel dnešní trend, a automobilky na to samozřejmě reagujou. Když je pro běžnýho zákazníka pětiletý auto starý, tak proč se snažit vyrobit auto, který bude bezproblémový 5 let? Místo toho stvoříme lacinou hujdu a zákazník si po splacení leasingu za 3-4 roky přijde pro novou lacinou hujdu. Byli šílenci, kteří se snažili dělat auta poctivě. Třeba Saab. A jak dopadl? Zkrachoval. Volvo? Zachráněno za 5 minut 12, odprodáno do Číny. U motorek to není jiné. A jestli někdo chce namítnout, že třeba BMW nebo MB dělají poctivý auta, tak zrovna tyhle dvě automobilky spíš široce rozšířily koncept plánovanýho zastarávání výrobku. A nejlíp jsou na tom automobilky Reanult a Fiat, který se o kvalitu nestarají už několik desetiletí. Ale bohužel vinu nese především zákazník. Kde není poptávka po kvalitě, tak samozřejmě není ani nabídka.



jenže to je právě ten problém
když to kupuju nový s tím že to po první technický prodám tak proč by mě mělo zajímat jestli to bude ještě za 10 let jízdyschopné? pro prvního majitele je přeci výhodnější nižší cena funglovky než schopnost auta jezdit 20 let bez nákladnějšího servisu
navíc eletronický fičury jsou většinou taky výhoda pro prvního majitele například elektronicky řízené vstřikování paliva znamená nižší spotřebu ale dražší servis jenže když to včas prodáš...

2 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 18:31 | Nahoru | #245
- NC je výborná mašina
- úložný prostor místo nádrže je pecka a téměř každý cestovatel by jej ocenil. Ten kdo jezdí bez helmy kolem baráku jej nepotřebuje, protože šroubovák dá do kapsy..
- že kdo má 500tis, koupi si rád dle svého výběru, kdo má 170tis, koupí NC
- kdo má holou řiť, tlachá o tom jaké je NC sračka a honí si své ego kecama o klasice.

K těm autům:
- kvalita šla výrazně nahoru, keci o spolehlivosti jsou zase jen omáčka kolem toho, že nemáš prachy na nové, proto jezdíš starým keplem.
- jo, jasně starý mercedes "piáno" vydržel několik milionů kilometrů, ale kdo by s tím chtěl jezdit 40let? Osobně neznám nikoho. Tohle jezdí jen v africe...
-Dnes auta vydrží mnohem déle než před 20ti lety. ( na svém jsem 1. opravu dělal ve 95tis Km a to výměnu brzdových destiček. Taková Škoda 105 už by měla za sebou generálku motoru a byla prorezla skrz na skrz..
- jediné proč se dnes auta neopravují a kupují nové je to, že je to neekonomické. Nová auta jsou levná, práce opravy drahá. V autech je mnohem více výbavy a tím více je věcí které se mohou porouchat. Dřív byl jen motor, volat a kola..

Nad nikoho se nepovyšuji, že nemá funglnágl moto nebo auto, vše je o penězích, ať si každý jezdí v tom, na co má..
Ale nepochopím tyhle pokrytecké kecy. Taky by se mi líbilo nový Porsche Cayenne, ale proto že na něj nemám, nebudu tady vykládat že je to sračka a a nejlepší je klasika stary PAJERO.

Naposledy editováno 05.11.2014 18:35:28

1 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 18:47 | Nahoru | #246
Tahle diskuze je fakt děsná prča, ale moc se tu na můj vkus kecá o plechovkách.A tip pro ty, kteří by chtěli Dráťu zabít:Nově zaregistrovaný NC-čkař by svůj krutopřísný stroj mohl pojmenovat Dráťa...A napsat recenzi, jak skvěle se jezdí na Dráťovi.

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:27 | Nahoru | #247
honzajendabenda>
- NC je výborná mašina
- úložný prostor místo nádrže je pecka a téměř každý cestovatel by jej ocenil. Ten kdo
jezdí bez helmy kolem baráku jej nepotřebuje, protože šroubovák dá do kapsy..
- že kdo má 500tis, koupi si rád dle svého výběru, kdo má 170tis, koupí NC
- kdo má holou řiť, tlachá o tom jaké je NC sračka a honí si své ego kecama o klasice.

Tak tohle je i můj názor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:28 | Nahoru | #248

intuic píše: Tahle diskuze je fakt děsná prča, ale moc se tu na můj vkus kecá o plechovkách.A tip pro ty, kteří by chtěli Dráťu zabít:Nově zaregistrovaný NC-čkař by svůj krutopřísný stroj mohl pojmenovat Dráťa...A napsat recenzi, jak skvěle se jezdí na Dráťovi.



Jestli to někdo zkusí, visí na svých střevech!

Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:33 | Nahoru | #249
Pes, kterej štěká, nekouše.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:39 | Nahoru | #250
honzajendabenda> Jo, kvalita jde evidentně nahoru. Jen to prosím vysvětli mé kamarádce, která si koupila dva roky starýho citróna a asi za měsíc tam byla za 50 za vstřikovací čerpadlo. A pak to vysvětli ještě jednou mně, abych zapoměl na to, že jsem na pětiletým fiatu za nájezd 15 tisíc kilometrů dal 15 tisíc jen za náhradní díly, a práci se bojím spočítat, aby mě nejeblo. A mezitím do svýho starýho pelechu jsem dal za loňskej nájezd cca 25 tisíc kiláků jedny zadní destičky a jeden termostat (a jedno plnění a čištění klimatizace)

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:42 | Nahoru | #251

Dráťa píše:
Geodet> Promiň, dělám kolem aut téměř celej život, tak mě to naučilo nezajímat se o auta začínající na "f". Jako ford, fiat , a francouzský...

honzajendabenda> Jo, kvalita jde evidentně nahoru. Jen to prosím vysvětli mé kamarádce, která si koupila dva roky starýho citróna a asi za měsíc tam byla za 50 za vstřikovací čerpadlo. A pak to vysvětli ještě jednou mně, abych zapoměl na to, že jsem na pětiletým fiatu za nájezd 15 tisíc kilometrů dal 15 tisíc jen za náhradní díly, a práci se bojím spočítat, aby mě nejeblo . A mezitím do svýho starýho pelechu jsem dal za loňskej nájezd cca 25 tisíc kiláků jedny zadní destičky a jeden termostat (a jedno plnění a čištění klimatizace)



ted nejak nevim, jak si to prebrat

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 19:56 | Nahoru | #252
Veverčák> Jo, mám Fiat v rodině, kladl jsem odpor, ale byl mi prd platnej.

EDIT: Musím poznamenat, že těch 15 tisíc v dílech bylo většinou za VO ceny

Naposledy editováno 05.11.2014 19:59:41

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 20:00 | Nahoru | #253

Veverčák píše: ted nejak nevim, jak si to prebrat



... to bylo jen z donuceni, chapej...

2 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 20:03 | Nahoru | #254
Dráťa, Veverčák a další, nespletli jste si internetové stránky? Řešit auta na Motorkáři cz. .Se divím že ještě nezasáhl admin...

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 20:07 | Nahoru | #255

intuic píše: Dráťa, Veverčák a další, nespletli jste si internetové stránky? Řešit auta na Motorkáři cz. .Se divím že ještě nezasáhl admin...



wtf?

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 20:13 | Nahoru | #256
intuic> Bavíme se o kvalitě v automotive průmyslu, sice primárně o autech, ale u motorek je vývoj analogickej.

Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 21:46 | Nahoru | #257
ještě že existují alfy

1 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 22:12 | Nahoru | #258
Jen tak ke kvalitně nových aut:
F. Focus 1.8 TDI 1 generace, najeto 250 tisíc, jen spotřebák. Prodáno do rodiny,asi ve 300 turbo, repas za 7 tisíc, teď cca 350, jezdí dál.
F. Focus 1.8 TDI FL, ve 230 tisících dvouhmota, prý v těch kilometrech normál. Nyní cca 280, stále v pohodě.
Oktávka 2.0 TDI, nyní 103 tisíc, spotřebák.
Všechny káry jeté jedním člověkem (já), služební na firmě.

Myslím, že to o současné kvalitě hovoří jasně.

Podle zkušeností bývá dost často problém mezi volantem a sedačkou.

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 22:36 | Nahoru | #259
Starous68> to že se vyhnout F říkají jak majitelé tak mechanici- ford, fiat
a já jsem ještě neviděl nic od fordu co by bylo v pořádku

Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 22:54 | Nahoru | #260
Živil jsem se spoustu let jako autosklář. Fordy nejhorší, co se týče zpracování i celkový promyšlenosti. Některý auta - při výměně čelního skla - šly krásně rozebrat i složit, příklad jedničková ochcávka, tam zkušenější autosklář neměl co zkurvit, dalo se to rozebrat dvacetkrát a pořád vše původní nedojebaný. Jakejkoliv ford nešel nezničit. Transit, modeo, focus, buď to něco odsralo (sorry za ten slovník, asi jsem to viděl v telce v Hovorech z Lán) při sundavání, anebo to nešlo namontovat zpátky. Fordy mají na všech plastech plastový příchytky. Příchytka prakticky nidky nepraskne, ale praskne plast. To bylo kurev, vždycky....

2 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 23:09 | Nahoru | #261
To, že máte obě ruce levý nelze házet na výrobce auta, kterej umí šteřit s prostorem

autosklář jistě pozná kvality auta, to se ví

a ještě řve člověk, kterej vlastní snad nejporuchovější značku - alfu romeo

(reakce na) Mám NC v sousedství

5.11.2014 v 23:49 | Nahoru | #262
myty_fakta> Vytrestej se sám, kup si to

(reakce na) Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 05:11 | Nahoru | #263

myty_fakta píše: To, že máte obě ruce levý nelze házet na výrobce auta, kterej umí šteřit s prostorem

autosklář jistě pozná kvality auta, to se ví

a ještě řve člověk, kterej vlastní snad nejporuchovější značku - alfu romeo



Taky mě tohle tvrzení trochu připomíná pobavilo. I proto, že mám druhého focuse v řadě

Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 08:47 | Nahoru | #264
Všechny stroje dopadnou pouze tak, jak se o ně starají majitelé.
Nemám rád Fordy a francouze - ale obé máme ve firmě a oboje se nesere. Krom toho dnešní doba stejně není o značce - protože koncerny si navzájem zadávají společně zakázky u automotive firem - takže na platformě např. Galanta, nebo Focuse jezdí dalších x nejmenovaných značek. Je to princip Sharan, Alhambra, Galaxy.
Klouby tlumičů zadních dveří vyrábí čeká nejmenovaná firma pro X5, Q7, i některý francouzský MPV.

honzajendabenda > taky mnoho úsměvného...minimálně v tý části o autech...
Osobně znám několik lidí ze Škodováckýho vývoje - a požadavky který dostávají dnes se s těmi, které dostávali před 10-15lety nedají opravdu srovnat. A kvalita to sama o sobě to rozhodně není.
Hodně dnešní pravdy je v tomhle

To je bohužel dnešní trend, a automobilky na to samozřejmě reagujou. Když je pro běžnýho zákazníka pětiletý auto starý, tak proč se snažit vyrobit auto, který bude bezproblémový 5 let? Místo toho stvoříme lacinou hujdu a zákazník si po splacení leasingu za 3-4 roky přijde pro novou lacinou hujdu. Byli šílenci, kteří se snažili dělat auta poctivě. Třeba Saab. A jak dopadl? Zkrachoval. Volvo? Zachráněno za 5 minut 12, odprodáno do Číny. U motorek to není jiné. A jestli někdo chce namítnout, že třeba BMW nebo MB dělají poctivý auta, tak zrovna tyhle dvě automobilky spíš široce rozšířily koncept plánovanýho zastarávání výrobku. A nejlíp jsou na tom automobilky Reanult a Fiat, který se o kvalitu nestarají už několik desetiletí. Ale bohužel vinu nese především zákazník. Kde není poptávka po kvalitě, tak samozřejmě není ani nabídka.


První dvě věty absolutně vystihují trend dnešní výroby aut i začínající trend v motorkách.
Nemůžu souhlasit s tím Fiatem, kterej v posledních asi 7 letech výrazně posílil.
Francouzi doplatili pouze na to, že se snažili dodržet trend "longlife" výměny oleje, bez sebemenší technický inovace - prostě když v HDIčku budeš měnit olej po 10tkm - nestane se pravděpodobně nic - když 250tkm najedeš v intervalech výměn 30tkm (jak později předepisovali) zadřeš to na šále. Elektroniku používají stejně většinou všichni od dvou, třech výrobců stejnou.
Ti "fičury" jsou moc krásný pro prvního majitele - pro ostatní to bude jen a jen lámání vazu později. Dnes všichni kaděj z dvouspojek - když mě moje spojka s dvouhmotou vyjde na 20tCZK - co bude stát oprava zdvojený spojky s komplikovanou převodkou? V praxi se ti po 250tkm vykadí něco za 100litrů u 7letýho auta s hodnotou 300tCZK ... a babo raď.
Prostě dnes je běžnej provoz auta a jeho "garantovaná" ekologičnost daná tolika signálama ze senzorů, který postupně budou ztrácet přesnost - až elektronika vyhodnotí "a dost" už mi to nedává smysl - auto hodí do nouzáku, bude mít 1/2výkonu - ekologie bude v trapu a lidi nebudou mít na opravy a budou tak jezdit stále. Viz filtry pevnejch částic - spekuluje se, že dnes už 1/10 aut s vysokotlakým vstřikováním žádný nemá.

Naposledy editováno 06.11.2014 09:06:54

1 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 09:28 | Nahoru | #265
A snad ještě všem těm co tu píšou, že výkřiky po "starším" jsou jen neukojený touhy po novým, na který nejsou prachy.
Podívejte se jaký VANy používaj servisáci a autíčkáři - pouze a téměř výhradně T4ky - udržujou si je do skonání? Proč asi - myslíte že nemaj prachy ?
Argument, že někdo nemá prachy je taky zcestnej. Mám 250tCZK - můžu mít nový Hujdaj, nebo 5-7let starý o tři třídy vyšší solidně dělaný auto se stejnou spotřebou a osvědčenou kvalitou (v mým případě do slova a písmene) Proč bych si kupoval Hujdaj ? Řekni mi 3důvody proč ?
Ikdybych ty prachy měl, tak si nový Volvo prostě nekoupím, protože je to půl rodinnýho domku a nebo skvělá cesta kolem světa na 6měsíců pro dva ? (krom toho už i to Volvo dělá dnes buzna káry pro potěchu oka, ta tam je doba kdy to byly sněžný frézy do jakýhokoli počasí)
Každej musíme vyjít s prachama který máme...já jen tvrdím, že mou cestou je koupit něco kvalitního v dobrým stavu, než novou ošizenou srágoru. nic víc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 10:05 | Nahoru | #266
t_freedom> však si tím co píše přesně protiřečíš srovnáváš auta v rozmezí třech tříd

Za 250tis můžeš mít Hyundai řekněme I20,nebo o tři třídy vyšší 5-7let staré auto v lepší výbavě např A6

Aby tvoje myšlenka měla vypovídající hodnotu, měl bys srovnávat AUDI A6 starou s Audi A6 s novou. A tady už to je o penězích a to mi nikdo nevymluví.

Srovnávej srovnatelné.
Jendoduchý test:
- stojí vedle sebe dvě auta: Audi A6 nová a 7let stará
- můžeš si vzít zdarma jednu z nich, výběr je na tobě

V případě že si odpovíš, že bereš starší, protože je to lepší a kvalitnější auto a budeš s ním spokojenější, tak budu souhlasit že je to není o penězích a stojíš si za svým přesvědčením!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 10:30 | Nahoru | #267
honzajendabenda> ne...tak to vůbec není...

Mám 250tCZK a to je jedinej limit.

- můžeš si koupit sekačku a křoviňák.
- můžeš je utratit za děvky, chlast a bordely
- můžeš je darovat na charitu

nebo koukáš po autě...a máš na výběr novou úžasnou ošizenou hujdu, nebo starší dobře udělanej auťák. Někdo jde na jistotu záruky a záručního servisu, ale bude jezdit v autě, z kterýho tě po ujetejch 800km klepne. Já si za stejný prachy raději koupím něco o čem vím z vlastní zkušenosti, že je dobře udělaný a funguje pro toho kdo to řídí. Že ikdyž s tím udělám litr za den (jakože občas dělám), nebude jediný co budu později chtít jen odpočívat.
Je to zcela otevřená volba. U mě věcí logiky a počítání nákladů.
když se vrátíme k motorkám ... tam je to u mě osobně spíš věcí srdce.
já osobně bych si NC700 nekoupil...nedělalo by mě to šťastným ...ale vím, že např. 900SS ano a je to starej krumpl, stejně jako hromada jinejch starších motorek.
Do toho všeho přišel trh a chtění výrobců prodat co nejvíc - toho dosáhneš určitou sterilitou a blbuvzdorností toho celku. Už i Ducati dělá blbuvzdorný mašiny - kdo z dnešních běžných cestovatelů by dokázal jezdit na 916, nebo 998, která blokovala kolo při každým podřazení od 4ky níž. I ta syrovost a ne úplná dokonalost vůči jezdci může u strojů někoho fascinovat ...jestli mi rozumíš...
A tyhle bajky prostě v módě už dnes nejsou...prostě nemám co vybírat.

U auta ještě kompromis snesu, ale u mašiny, která mě má primárně přinášet pouze radost to tak nehci ... i za cenu, že si prostě nevyberu novou. Mít omezenej rozpočet může každej - ale uzavřít si obzor jen tím, že "potřebuju" jen a jen novou ...?
Další fakt je ta dnešní móda ..."první bajk novej" ...zákonitě ho stejně každej skoro hned vyválí...ale všichni chtěj novej ...je to úsměvný

Srovnávej srovnatelné.
Jendoduchý test:
- stojí vedle sebe dvě auta: Audi A6 nová a 7let stará
- můžeš si vzít zdarma jednu z nich, výběr je na tobě



V případě že by to nebyla třeba A6ka ale T4 a T6(nebo B5ka s 1,9TDI a novej model Passata 2.0 )- tak si buď jistej, že beru servisovanou a zachovalou T4( potažmo B5 - ty auta jezděj miliony).
V případě kdybych si měl vybrat mezi novým Monsterem 1200 a dobře udělaným kafíčkem s litrem a 100HP ...opět, kafe. Je to kus o kusu a ne plošný.
Když pominu možnost, že bych bral novou věc zadara jen proto abych jí prodal tobě a za 1/3 si koupil něco co chci a za zbytek na tom jel na dovo

Naposledy editováno 06.11.2014 10:45:31

Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 11:11 | Nahoru | #268
trochu odbocujete od NC. Osobne si myslim, ze nova NC (napr 750x) bude zaujimavou volbou pre tych co jazdia na pohodu. Servisny interval 10-12 000km, jednoduchy motor zamerany skor na nizsie otacky, relativne malo elektroniky = to vsetko znaci slusnu zivotnost

Tiez riesim, co za svoje peniaze dostanem. A ak by som mohol investovat 180 tycek, tak asi pojdem do novej NC750X. Moj budget sa pohybuje vyrazne nizsie

PS: radsej noveho Hyundaia nez 7 rokov stare Volvo. A preco? pretoze auto pouzivam na jazdenie. Za 7 rokov som najazdil 200 000km, co nie je nic moc. Pri predstave ze mam ale teraz na tacho 350-400 000km si poviem, ci vsetky diely u toho volva vydrzia. To znamena taky altik, vyfuk, podvozkove casti, skla, tesnenia atd, atd. Ja som u Hunaca menil fakt len to najnutnejsie. Ziadne zasadne problemy (no dobre, rad sa pokazila klima - elektromagneticka spojka za asi liter) - ale to su vsetko veci ako tu pisali ludia vyrabane velkymi spolocnostami. Ked cumim do motoru Hyundaiu, tak je polovica dielov od Boschu, turbo Garett atd. To ako si fakt myslite, ze Garett T11 je ine u Hyundaia ako u Volva (napriklad) ak ano, tak kazda dalsia diskuzia je stratou casu

2 reakcí na tento příspěvek Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 11:41 | Nahoru | #269
NC nebude špatnej motocykl ... průměrná mašina pro nenáročný jezdce ...a těch bude jako kupní síla vždycky nejvíc. Problém pro nás zbejvající je, že se tím otáčí valná výroba a design strojů právě tímto směrem. A nejsem si jistej jestli je to pro svět jedný stopy úplně to pravý

Za 7 rokov som najazdil 200 000km, co nie je nic moc



to je pádnej argument ... takový auto nejde mít na 7let, nebo služebáka s ketrým dělaš 100tkm/rok. Já se svýma autama dělám tak do 20t za rok. Mám ho tři roky a jdu dál ...jenže rank aut co bych mohl koupit starší a věřil, že jsou poctivý se čím dál víc zúžuje

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství

6.11.2014 v 12:53 | Nahoru | #270

t_freedom píše: NC nebude špatnej motocykl ... průměrná mašina pro nenáročný jezdce ...a těch bude jako kupní síla vždycky nejvíc. Problém pro nás zbejvající je, že se tím otáčí valná výroba a design strojů právě tímto směrem. A nejsem si jistej jestli je to pro svět jedný stopy úplně to pravý



Honda se snaží prodávat víc motorek na západní trhy (protože motorky s objemem 500 ccm a výš jako motorky pro radost z jízdy jsou primárně právě pro západní trhy a na dojíždění má každý auto, kdežto malorážky včetně skůtrů jsou jako vozidla s levným provozem jsou primárně pro druhý a třetí svět) Jenže na tomhle trhu je přetlak, nejen že je na něm etablovaná "velká japonská čtyřka", ale ještě z tržního koláče ukusují (staro)noví evropští výrobci, a nelze zapomenout na H-D. A protože počet postižených motorkařením není nekonečný, je třeba najít a prodat i zákazníkům, kteří takto postiženi nejsou. A tady nastupuje NC 700 a její variace. Zpočátku opravdu levný stroj pro zákazníka, který ani nemusí umět řadit a nemá ani řidičák na "velkou" motorku, stroj z levných materiálů a s levným vývojem a výrobou, stroj s nízkými náklady na provoz, primárně určený jako commuter (prostředek pro dojížďění), nikoliv jako zdroj "zábavy". A hle, komerční úspěch. Nudný motocykl do každé rodiny! Vy, kdo máte v motorce přes 50(!) koní, jste blázni a piráti silnic a nejezdíte ekologicky a ekonomicky. Pryč se silnými krásnými stroji, sem s levným transportem pracovních sil...

... jsem unavenej na to tuhle myšlenku rozvíjet, dštěte síru zase někdo za mě...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X Lacer 3 Včera v 21:29 Lacer
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV Meny33 9 18.5.2024 v 23:08 ivako
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X oggycek 32 6.5.2024 v 14:08 Radek_S
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X stafler 11 19.4.2024 v 20:44 stafler
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 HALLU 54 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK


TOPlist