Jestli v anketě zvolíte "Odstěhovat se", nevíte náhodou o nějakým hezkým místě pro život, kde ještě NC nejsou?
Jdu se projet, abych přišel na jiný myšlenky.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mám NC v sousedství
t_freedom píše: Všichni jsou bláhově přesvědčeni, že nový znamená dokonalý. Je to bez rizika, ale zase přejetím prahu salónu ztrácíš ihned 20% hodnoty a další 3 roky ještě dalších min. 20%. S ohledem na dnešní vývoj a stav kontroly kvality v automotivu je potom poměrně rozumná úvaha koupit něco dvouletýho - kde se kombinuje solidní jistota a rozumná cena.
Jinak pro většinu "moderních" motorkářů je "novost" hrozně důležitá ...
To je bohužel dnešní trend, a automobilky na to samozřejmě reagujou. Když je pro běžnýho zákazníka pětiletý auto starý, tak proč se snažit vyrobit auto, který bude bezproblémový 5 let? Místo toho stvoříme lacinou hujdu a zákazník si po splacení leasingu za 3-4 roky přijde pro novou lacinou hujdu. Byli šílenci, kteří se snažili dělat auta poctivě. Třeba Saab. A jak dopadl? Zkrachoval. Volvo? Zachráněno za 5 minut 12, odprodáno do Číny. U motorek to není jiné. A jestli někdo chce namítnout, že třeba BMW nebo MB dělají poctivý auta, tak zrovna tyhle dvě automobilky spíš široce rozšířily koncept plánovanýho zastarávání výrobku. A nejlíp jsou na tom automobilky Reanult a Fiat, který se o kvalitu nestarají už několik desetiletí. Ale bohužel vinu nese především zákazník. Kde není poptávka po kvalitě, tak samozřejmě není ani nabídka.
Dráťa píše: To je bohužel dnešní trend, a automobilky na to samozřejmě reagujou. Když je pro běžnýho zákazníka pětiletý auto starý, tak proč se snažit vyrobit auto, který bude bezproblémový 5 let? Místo toho stvoříme lacinou hujdu a zákazník si po splacení leasingu za 3-4 roky přijde pro novou lacinou hujdu. Byli šílenci, kteří se snažili dělat auta poctivě. Třeba Saab. A jak dopadl? Zkrachoval. Volvo? Zachráněno za 5 minut 12, odprodáno do Číny. U motorek to není jiné. A jestli někdo chce namítnout, že třeba BMW nebo MB dělají poctivý auta, tak zrovna tyhle dvě automobilky spíš široce rozšířily koncept plánovanýho zastarávání výrobku. A nejlíp jsou na tom automobilky Reanult a Fiat, který se o kvalitu nestarají už několik desetiletí. Ale bohužel vinu nese především zákazník. Kde není poptávka po kvalitě, tak samozřejmě není ani nabídka.
jenže to je právě ten problém
když to kupuju nový s tím že to po první technický prodám tak proč by mě mělo zajímat jestli to bude ještě za 10 let jízdyschopné? pro prvního majitele je přeci výhodnější nižší cena funglovky než schopnost auta jezdit 20 let bez nákladnějšího servisu
navíc eletronický fičury jsou většinou taky výhoda pro prvního majitele například elektronicky řízené vstřikování paliva znamená nižší spotřebu ale dražší servis jenže když to včas prodáš...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Honda NC750X úpravy, opravy, zkušen... Honda NC 750X | Suskin | 1 | 11.6.2024 v 14:58 _pat_ |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 16 | 9.6.2024 v 20:05 Malp |
Honda X-ADV dotaz Honda NC 750X, Honda X-ADV | Meny33 | 10 | 31.5.2024 v 18:35 HonzaeR |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 32 | 6.5.2024 v 14:08 Radek_S |
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |