Naposledy editováno 11.01.2010 03:21:04
2 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Popisuju starší fotky a potřebuju identifikovat jezdce. Foto je z Radvanic 2010, sloučený závod klasiků 350+500+750. Startovní číslo je asi 1, na kapotáži jde přečíst jméno "Václav Slanec", na zádech kombinézy HAT...". Ve startovní listině programu dotyčný není uveden. Pozná ho někdo?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zpátky do minulosti!!!
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
a É-mobilní / GrínDýl "politice" EU (takže cenzura !) :
Tovární Suzuki představila tým MotoGP s Mirem a Rinsem
Text: Petr Czyž | Foto: Suzuki Racing | Zveřejněno: Včera | Zobrazeno: 2 909x
Vložení komentáře
Nemůžete přispívat do diskuze.Ban z důvodu Elektro spam do 2022-02-15 08:05:38 .
Máte k zákazu nějaký dotaz? Napište moderátorovi.
Více na: https://www.motorka...46928.html?diskuze=1
Copyright © Motorkari.cz
TAKŽE ASPOŇ TADY mám dotaz stran ÚČELU úpravy obou rukavic jezdce MotoGP AlexeRinse (Joan Mir má normální-pětiprsté) :
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Jinak fandím Tobě, že jsi dobře *pochodil* s koupí Inazumy - kamarád se zdráhal koupit ojetinu a teď už *pěje* jenom chválu
Ta totiž, podle mého bude jednou sloužit ještě i Tvému *juniorovi*
Ivan Benda(Brno).
IvanDvoutakťák píše: Jinak fandím Tobě, že jsi dobře *pochodil* s koupí Inazumy - kamarád se zdráhal koupit ojetinu a teď už *pěje* jenom chválu
Ta totiž, podle mého bude jednou sloužit ještě i Tvému *juniorovi*
Asi nebude, vloni jsem ji prodal. Vyměnil jsem spolehlivý japonský čtyřválec za německou citlivku Ale byla to fajn motorka, hodně odpustila, a hodně mě toho naučila. Třeba ji jednou koupím zase Ale momentálně doma dva stroje mít nemůžu...
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
Vodní buvol: Suzuki GT750
*******************************
https://www.motorkar...uki-gt750-46861.html
==========================================================
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2071.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2072.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2073.htm
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2075.htm
https://www.motorcyc...t750%20Patroller.htm
https://www.motorcyc...suzuki_gt750_76.html
https://www.motorcyc...uzuki_gt750%2077.htm
==========================================================
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=48096
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=42378
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=130309
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=106107
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=126252
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=59237
https://www.motorkari.cz/motorka/?mid=108742
https://www.motorkar...i/suzuki-gt-750.html
Jezdil jsem ji 1984 - 2011 ...
Když odjížděla nebylo mně vůbec lehko a uklidňoval mně fakt, že její novej *páník* je profesí letecký mechanik
Naposledy editováno 15.02.2022 09:50:09
ojetiny, která v tom roce 1984 přijela (aby už neodjela ) na mezinár. sraz v Pacově k 80.výročí založení FIM,
a její *změna* v *café racera* trvala dýl jak 8 let a nezbláznil jsem se z toho jedině proto, že TENKRÁT se pořád
nemohl *najít* kupec mojí báby Suzi No.1(T350, se kterou jsem prožil moje nejšťastnější bajkerská léta,1976-2006 !)
a tak jsem naštěstí měl na čem jezdit
Vlastně na všech mých motocyklech (od r.1964) jsem měl obdobně radikální clip-ons , ale s GT750( i po odlehčovací
*kůře* na 220kg s plnou) to bylo docela napínavé soužití, ale pouze manipulace při parkování a otáčení na omezeném
prostoru, či úzké silnici. Jinak to byla *kočička*, ochotná do střídaček, nejspíš to bylo těma *galuskama* 100/90-18
a 120/90-18, ale stabilní i v protahovácích Holt po GO šáska a vzadu s Koni (tehdy hitech ! ).
S odkazem na cca dvouletý "nezájem" o bábu T350 musím zmínit, že jsem obdobu zažil i s GT750 po tři(!) roky(!!)
(2008 - 2011) , kdy jsem splácel "spotřebitelský" bank.úvěr na *půlku* RG500Gammy. Až na jaře 2012 *odjela* GT750.....
Jsme holt I V TOMTO , bajkerském, SMĚRU "podivná" země
Naposledy editováno 13.02.2022 21:51:47
(kvůli cenzurnímu zákazu, prý z důvodu nemístných "spamů" na téma É-mobilita motocyklů) ,
MUSÍM se aspoň zde vyjádřit ke tragédii Jakuba Gureckého :
NENÍ PRO RODIČE NIC HROZNĚJŠÍHO , NEŽ ZTRÁTA DÍTĚTE
hvězdy evropských okruhů, včetně těch GP 60. a 70. let ,
ostravského *švéda* Bo Granatha ...
a taky Per Calssonovi za naprosto unikátní fotky z té doby .
Jó to byly časy , kdy jezdci, a to i ti soukromí, byli osobnostmi
a ve fabrikách jim bylo dopřáváno sluchu i s jejich novátorskými návrhy ... ,
jak píší autoři Cathcart a Rameš o motoru 2V - 2T Husqvarna
v jejich článku
https://www.motorkar...husqvarna-46957.html
Zde autoři také zmiňují prototyp stroje s rámem Norton Manx
a já nezapomenu ten hluboký hlas původních výfuků Husky 2x250
s koncovkami velkého průměru, dokud nebyly použity ty t.zv. tlumivky
Zaujala mně myšlenka švédských srdcařů v Husqvarně, použít
osvědčený závodní rám Norton Manx, poněvadž jsem se o víc než
deset let později , aniž bych znal sportovní historii továrny Husqvarna,
pokoušel *stavět* moji produkční okruhovku na obdobném základu ,
byť jen sériovém rámu strojů Norton ES2, prodávaných (i V ČSSR)
na začátku 60.let minulého století ... , který byl nejen dostupný,
ale svou legendární tuhostí se přímo nabízel .
K realizaci však nedošlo, když přátelé z britského Suzuki Owners Clubu,
jehož jsem byl čestným členem od r.1974, pro náš společný projekt
***První Suzuki na okruzích ČSSR*** pořídili nejen motor 350ccm
(což tehdy byla nejvyšší kubatura na čs. okruzích) ,
ale vzhledem k vysoké váze rámu Norton, *exportovali* kompletní ojetinu
sériové Suzuki T350 r.v. 1972, se 24 tisíci mil (cca 36 tis.km !)na tachometru.
Takže repasované přední vidlice Norton ES2, řidítka Tommaselli, kola na ráfcích
Borrani vpředu s brzdou Fontana 4LS-250 a tlumiče Girling Gas, to vše *poladilo*
originální, lehčí a nižší rám Suzuki ...
Díky doslova 100%ní bezporuchovosti T350 jsem pak od r.1976 prožil moje
nejšťastnější bajkerská léta, v sezónách 1977-80 (nejen)na okruzích
a poté až do roku 2006 , kdy *šla* v sezóně 2007 do okruhových Klasiků .
https://www.motorkar...uki/suzuki-t350.html
Naposledy editováno 13.02.2022 16:17:43
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
===========================================
Je to pár momentek z pravidelných(!) pondělních setkání brněnských(!!) příznivců *radikálních* řidítek,
organizovaných počínaje rokem 1971 členy MotoKlubuBrno na vnitřním okraji Farinovy zatáčky
okruhu GP .
Největší klubová *pecka* bylo endurko Bultaco 360(ccm) s ULTRAradikálními řidítky
Naposledy editováno 12.02.2022 19:58:33
v bezprostřední blízkosti trati čs. GP
Ale *dokázal* být i platným mechanikem mojí Suzuki T350 na Bezručově okruhu 1979 v Opavě ...
*I nějak takto* putovali jezdci III. a II. VT (licence výkonnost. třídy) po okruzích
A toto je VT I. - mistrovství republiky začátku 70. let , okruh u Vel. Meziříčí - Cena Českomoravské vysočiny
Naposledy editováno 13.02.2022 13:15:19
U Králů v Hrabové jsme jednou i přespali , co a jak je s Jirkou nevím a bohužel Milošovi v *plným fofru*
(na bajku) nacouvala z boční cesty na silnici "barikáda" ve formě nákladního vleku za autem ......
Abychom "neurazili" , tak za Milošem vidno Mirka *Krtka* , jednu z Norton - legend MotoKlubuBrno ...
No a když už jsme v tom *rodinkaření* (a v té krásné době to v depech skutečně byla *grupa* kamarádů
a přátel, především v těch nižších Přeborech jezdců II. a III. VT), tak teda nesmím zapomenout ani na mého
tatínka, *majordóma týmu Suzuki* , na fotkách z Opavy 1979 .
Naposledy editováno 14.02.2022 09:39:58
IvanDvoutakťák: Ta fotka motorky v kabině Wrtburgu 311 - jestli to správně poznávám - je naprosto úžasná Chtěl bych vidět to nakládání. To musela být kombinace tetrisu a puzzle
1 reakcí na tento příspěvek Zpátky do minulosti!!!
pedagožky jazyka českého . Takže v současnosti při "konzumaci českých médií "
přímo trpím, co s naší mateřštinou dokáže *dělat* těch českých horních deset tisíc ...
No ale přece nebudeš, Virago, *veteránovi motocyklových věd* , jako je Jirboz ,
opravovat i ten překlep *Závidní Jawa ...*
((( Já jsem *slabší* co do čárek v souvětích - asi jsem tenkrát *chyběl* ... )))
Nevím jak Wartky 353, ale ty starý typy si *nechaly líbit* snad cokoliv
Třeba *nějaký* těsnění dveří nemělo až takovej význam (viz foto) .
Jeden 2T "zběsilec" jezdil dokonce na směs s olejem z fritézy - nevím, kolik
si ho svíčky nechaly *líbit*, ovšem jel jsem za ním jen asi jednu minutu
a musel jsem ho předjet, abych přiotráven neskončil ve škarpě a pak na JIPce
Naposledy editováno 14.02.2022 20:11:56
Přefiltrovaný fritovací olej býval oblíbeným palivem starých atmosférických dieselů A na rozdíl od spalovaného mixu s benzínem byla za takovým autem cítit vůně smažených hranolků