PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 750 (1972)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník jamall406
Vloženo 26.6.2020
Aktualizováno Včera v 14:07
Zobrazeno 474x
HODNOCENÍ PROFILU OD 15 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


První model, první vodou chlazený

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - První jízda zatím nebyla. Koupila se jako nepojízdná. Myslím že to bude raketa

Recenze

Suzuki gt 750 model J
Jsem si vybral proto že se jedná o první typ této řady
Fascinující čtyř Klíčová přední brzda.
Šílená barva lavender
3x karburátor Mikuni VM
Výfuky Delkevic
Doplnění:
Takže po prosbách o doplnění informací se pokusím sepsat cestu tehle motorky.
Motorka koupená od Adamoto. 18.01.2020
Motorka se kupovala jako nestartující.Prodejce nám řekl že ji chtěl někdo nastartovat a něco tam prasklo. a že chybí startér. jelikož máme doma ještě jednu tak jsme neváhali a za 138000kč ji naložily a odvezli doů.
doma jeśem se podíval pod víko spojky a vykoukla na mě přetočená pružina startovací páky.což znamenalo rozebrání motoru na Atomy
Ale problém nastava se sundáním valcu ze šteftu.po téměř 50 letech se štefty doslova zažraly do válcu a sundání je téměř nemožne.Po prostudování strýčka Googla jek to dělají ostatní jsem si vyrobyl z ocelového plátu tlouštky 1cm stahovák na valce.bohužel a jednom zavitu byla už vložka a místo bylo zeslabené a tak se nám kus válce vytrhl.pokračovaly jsme dale setinku po setince jsem stahovali válce ze šteftu. nakonec pomocí hořáku,brzdovky a vším co bylo po ruce se valce podařilo sundat.a zbytek motoru šel už krasně. po rozpulení na mě vykoukl ulomený doraz stratovací páky.naštěstí jsem měl doraz z náhradního motoru. převodovka bylo v pohodě a spojka taktéž. kliková hřídel neměla žadnou vůli ale gufera byli po 50 letech K.O. takže se začalo schánění kdo nám klikovku uděla. Nejdříve jsem dostal typ na pána z Pardubic tak jsem mu ji zavezl a on mě řekl že ji dáva do AHRY v HK říkam ok. Další dem mi volal že to bude trvat dost dlouho a cena cca 10000kč
říkam že se nedá nic dělat že nikdo jiny mi to neuděla. po cca 2 měsích volám jak to vypadá a řekl že na to není čas že se musí vyrobit připravky atd.
tak jsem začal zhánět dále a kdysi mě někdo řekl že nějaci Humlové jezdily sidekáry se suzuki GT750. na facebooku jsem našel kontakt a zavolal.jelikož jsem ješte potřeboval písty tak jsme se domluvily a vyrazily do Příbrami. Koupily jsme písty kované Wiceco za 9000kč a nechaly tam klikovku kterou jsem vyzvedl u pána z pardubic. klikovka byla za 2 měsíce hotová a cena 4000kč
mezi tím vším se poslal rám na komaxit. lakování jsem si dělal sám s kamarádem.chromy byli na pár drobnosti v pořádku, válce jsme odvezli na zavaření hliníkem kousek za Hradec Králove. po zavaření se nechali v AHŘE vybrousit na 71,50mm.
Nejtěží na této motorce je zhánění dílů jelikož se sem oficianě nedovážela tak dílu je v čr že by jste je napočítaly na prstech jedny ruky vše se musí objednávat z Anglie,japonska či Ameriky nebo Kanady a ceny dílu jsou astronomické.
případně originalní díly ktere jsou stále skladem.

celkem mě tato renovace trvala 5 měsícu a stála jednou tolik co stála motorka samotná.Ale nelituji toho je to krásná motorka a svoji cenu má a krásně doplnuje naší sbírku Japonských dvoutaktních motocyklu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Quake_J
Quake_J napsal 03.07.20 v 22:33 10b.

Skvělá práce, díky za sdílení.

S-fogy
S-fogy napsal 03.07.20 v 21:28

Vše už bylo napsáno Jasných 10 bodů za vzhled, což ten tříhrnek- bude žíznivý jako mach3 od kawy ? Ale majitelé si prý nestěžovali ! Jsi borec!

rožnau
rožnau napsal 03.07.20 v 17:15 10b.

Krásná práce ,moc se ti to povedlo!

chevyr
chevyr napsal 03.07.20 v 13:21 10b.

Tak o téhle jsem snil už jako dítě

Jarda
Jarda napsal 03.07.20 v 10:40 10b.

Super, krasny fotky a krasna motorka. Skoda, ze neni vetsi popis celeho procesu, zaslouzilo by si to.

Více komentářů



TOPlist