Dva roky jsem jí sháněl, další dva roky čekal na GO motoru a nakonec jsem se dočkal...Jezdím!
První dojmy - První dojmy byly rozpačité, motor šel tak na jeden a půl válce. Rozhodně neměl ten krásný tříválcový zvuk, který jsem mockrát poslouchal na Youtube...Až později po rozborce jsem zjistil, že přes poškozené ložisko na klice si přisávaly navzájem levý a prostřední válec.
Motorku bych doporučil pro - Pro srdcaře a dvoutakťáky.
Recenze
Jsem fandou dvoutaktů, chtěl jsem něco extra, nebylo co řešit. Motorka je na svých 40 let neskutečně poslušná, příjemná na řízení, sedí v zatáčkách a moc se mi líbí charakteristika motoru, rozhodně nedává kopanec výkonu najednou, ale krásně postupně graduje a ten zvuk! To se neomrzí.
Při svižnejším výletovém tempu spotřeba těsně pod deseti litry na sto km, dávám Vervu 100 kvůli absenci biosložek a olej tak 350-400 korun za litr. Nemá tedy laciný provoz, ale já jí to dopřeju rád.
Motor má 46kW, nic na dnešní dobu extra, ale umí je podat tak živelným způsobem, že to na dnešním motocyklu nezažijete. Emoce z toho doslova odkapávají, mám pocit, že se roztrhne, jak jde za heftem.
dobrý den mate u vas nekoho kdo rozumi tomu motoru gt 750
dekuji
P.S. Za tu Tvoji zásadu jezdit výhradně Vervu 100 + to nej- od olejářů
Tě nejen já pochválím , ale bude Tě mít Tvoje "bába" GT750 skutečně ráda
Nikdy ji neprodej - vím o čem mluvím ...
Překrásný stroj! Na tu dobu jednoznačně zlomový model a i dnes je krásný chtěl bych se na ní někdy svézt!