PROFIL MOTORKY

Suzuki GT 750 (1976)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník IvanDvoutakťák
Vloženo 7.9.2016
Aktualizováno 25.10.2020
Zobrazeno 3 170x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Přijela "za mnou" po ose v roce 1984 z Manchesteru ( na sraz při 80.výročí
založení FIM ) do Pacova Dva roky jsem si užíval ten její bůvolí zátah
a pak začal renovovat, repasovat a upravovat na kafáče .

Více fotografii

Výška jezdce: 172 cm

První dojmy - Netušil jsem, že když ji budu chtít mít přesně podle mých představ (a finančních možností!), bude to trvat celých 9 let. Bejvalka T350 šla do světa okruhových Klasiků naštěstí až v r. 2007 ... Přechod z T350 (samozřejmě taky 2T Suzuki ) r.v.1972 se 39 PS - 4kpm / 150kg na 250 (kafáč 220) kg a 82 PS - 9kpm s výfuky 3 - 3 a KN-filtry, byl famózní ((-: Nad moje očekávání se "kotel" projevil jako ochotný do zatáčení pomalého, rych lého i střídaček, zvlášť pak po přezutí na nové Micheliny A49 / M48 (z dnešního hladiska samozřejmě pravěk ) a bůvolí zátah podobný elektromotoru, prakticky bez "špičky", to byla radost sama ...

Motorku bych doporučil pro - Je to motocykl vhodný výhradně pro ortodoxní fandy (dnes už historických) dvoutaktů .

Doplňky na motorce - Padáky nebyly nikdy potřeba, ale vřele je doporučuji na všechny japonské klasiky .

Recenze

Byl to prostě další stupeň v řadě dvoutaktních Suzuki, které prošly garáží mou
a mých synů. Poplatná mojí silničářské minulosti byla i na GT750 radikální
řidítka Tommaselli přímo na teleskopech pod horními brejlemi, vyžadující vel-
kou pozornost při otáčení a manipulaci na stojanu. Kupodivu mohl zůstat i ten
hlavní, přesto že byly 2 výfuky na jedné straně. S originálním dvousedlem nebyl
pro tandemistu žádný problém absolvovat i delší trasy, tak jako řidič neměl
ruky od "clip - ons" zdecimované díky dobré ergonomii. Město bylo utrpením,
avšak na slušné silnici byl kafáč až neuvěřitelně mrštný - asi díky "galuskám"
jak vpředu (100/90), tak vzadu (120/90). Úložný prostor jedině v tankvaku plus
sedlových brašnách a spotřeba "poplatná" velkoobjemovému dvoutaktu - při
svižné jízdě "pouze" 7-8 lt , při "tahání" (bez spolujezdce!) 12 i více .
Holt daň "dvoutaktní extázi" ... Díly dosažitelné bez problémů dodnes, cenově
pochopitelně minimálně na úrovni dnešních motocyklů. Klikovka je tak říkajíc
"věčná", díky mazacímu systému Suzuki CCI, který jí maže čerpadlem jako
čtyřtakt a odstřikem z dolního ojničního ložiska pak píst .
Netroufám si tvrdit, že těžko už dnes hledat spolehlivého (!) servismana či opra-
váře motocyklů jako je např. GT750 a to přesto, že ta moje "bába" z r.1976 ne-
zazlobila za těch 28 let, co jsem ji měl, ani jednou
Přidávám tři videa, která se mohou hodit .





Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Scalio
Scalio napsal 06.02.17 v 17:19 10b.

Jekub
Jekub napsal 16.01.17 v 13:53 10b.

Nádhera, sem se budu vracet...

3neczak
3neczak napsal 30.09.16 v 09:58 10b.

Moc pěkná, každý se musí otočit! Samozřejmě 10 bodů!

IvanDvoutakťák
IvanDvoutakťák napsal 18.09.16 v 17:02

Nějak jsem při tom nostalgickém vzpomínání, kdy jsem pouze napsal, že
"bohužel nejsem z těch, co si mohou původní motocykl ponechat, když
pořídí další" , zapoměl výslovně uvést, že tato moje "bába" z r.1976 už
má od r.2012 jiného "páníčka", který se o ni stará ještě líp než já ...

dzarmil
dzarmil napsal 17.09.16 v 23:41 10b.

Motorka z doby,kdy "japončíci" ještě dělaly pěkné stroje .Přeju radost a požitek z jízdy

Více komentářů



TOPlist