globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka
12.9.2021 v 10:09
Nebavím se o čekejch kopečkách pár set metrů, ale třeba o vyšších horách, kde jedete po polňačkách dlouhý minuty než klesnete, nebo je nějakej horší úsek kde je lepší brzdit motorem než brzdama, kvůli klouzavýmu podkladu.

HQ701, KTM690: Když jedu nějakej delší sjezd, ať po dobrý cestě, nebo po něčem horším, tak by se kolikrát hodilo brzdit motorem, ale přestože uberu plyn, tak tam pořád teče benzín a motor regulérně táhne, sice jen trochu, ale táhne. Asi aby se eliminovalo riziko zablokování zadního kola, protože s vypnutým motorem brzdí jednoválec jak blázen.

Mě se už kolikrát hodilo vypnout zapalování a použít motor čistě jako motorovou brzdu.

Podle mě vůbec nevadí, palivo tam neteče, svíčky nezapalujou, ale mazání motoru jede, to je jasný a víc není potřeba. Po daným úseku se zapalování zapne a motor ani necukne, plynule pokračuje dál.

Blokovaní uživatelé: MedWed

2 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 00:11 | Nahoru | #121
jasně assassine, šestidenní se jezdí na cestovní motorce která má naložená skoro 200 kilo a ta holka tam byla sama, no nic, evidentně ztráta času tady dál pokračovat

a špatně nechápeš, jen evidentně nevíš o čem mluvím a to, co jsem se snažil místním mx odborníkům vysvětlit je pro ně nepochopitelný

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 00:19 | Nahoru | #122
ZdendaZB> kdyz sjizdis kopec spatne na velky je to stejny jako na maly … no a kdyz to neumis, je to nebezpecnejsi nez kdyz to umis

Ty tu porad predvadis, ze kdyz jedes na motorce nekam sam tak se ta motorka ovlada uplne jinak. Stejne tak tu vsem nadavas, ze cestuji na spatnejch motorkach a vozi s sebou nesmysly, jen ty muzes opravdu do terenu, protoze mas motorku 170kg… a najednou je tu zas 200kg…

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 00:24 | Nahoru | #123

ZdendaZB píše: a špatně nechápeš, jen evidentně nevíš o čem mluvím a to, co jsem se snažil místním mx odborníkům vysvětlit je pro ně nepochopitelný



..pro me je nepopchopitelny, proc tam vlastne mas brzdy

2 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 00:35 | Nahoru | #124
Snažíš se mi něco dokázat, ale tak nějak při tom nepoužíváš logiku. Ale to nejseš sám.

Takže když napíšu že je blbost jezdit do "terénu" na nevhodný velký motorce a pak padat je blbost, tak je to nadávání ?
Když napíšu, že polňačka není terén a kdo to tvrdí tak kecá. To je nadávka ?

Hele já mám dojem, že jsem se tady někoho jaksi dotkl. Nepoplácal jedince po zádech jako ti ostaní, jeho dobří kamarádi a neřekl, hele ty seš dobrej, žes tam jel na takový motorce. A to bylo fakt drsný, že si padal, to je hustý co. A tys na tý motorce něco zničil jo, hele tak to seš fakt namakanej offroudista. A tys jel tet jo a v černý hoře, no tak tam to je fakt už hustej offrout, to je teda hodný respektu.

A kdybys assasine uměl počítat, nebo teda chtěl počítat a trochu zapřemejšlet, tak by si věděl o čem mluvím:

prázdná motorka s benzínem 155 kilo přidáš pár úprav, duše, lepší sedlo, nářadí, druhou nádrž, lepší led světlo a hned seš na 170
naložíš vybavení + 2-4l vody +2-3 kila jídla, jasně, nejsem drsnej že nejím sušený hnusy, který váží mnohem míň a seš na 195

ty ale pojedeš jako ta holka na šestidenní nebo co to bylo na 100 kilový krosce a na sedadlo dáš pětikilovej pytlík s nepromokem a flaškou vody a budeš spát v hotelu
po dálnici tam seš za den a v horách budeš lítat jak na dakaru

a v okamžiku kdy to dáš do dodávky tak už se ale nebavíme o cestovním stroji a tvoje přízpěvky do týhle diskuze jsou zcela irelevantní

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 00:43 | Nahoru | #125
ZdendaZB> Opet se pletes. Jak jsem psal, tys zatim nesouhlasil se vsim. Tvaris se, ze se na neco ptas, ale cokoliv ti nekdo poradi tak zkritizujes a zacnes mu cpat vlastni moudro.

Ja uz si tu jen hraju na blbce podle toho prislovi co uz psal tusim deadman - ale me ses fakt nedotkl, ja mam o jezdeni a upravach motorek svoje predstavy.

A rozhodne netlacim jen mx motorky, treba ted delam na vyvoji rally spacialu pro yamahu .. takze budu jen rad, kdyz cestovatelu bude vic a koupi si nase produkty

Naposledy editováno 15.09.2021 00:47:01

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 01:04 | Nahoru | #126
ZdendaZB> Pro 50 kg holku je 100 kg ostré enduro dvojnásobek její hmotnosti, jako pro tebe 170 kg tvé motorky je dvojnásobek tvé váhy. Někdy je moc pomalá jízda naopak nebezpečnější.
Naučit se padat neznamená, že potom jezdíš lehkomyslně nebo rychle, jak tady podsouváš. Mnohdy právě naopak. Je to o těch automatických a podvědomých pohybech, které jinak než padáním nezískáš. Také to neznamená, že kvůli jejich získání musíš mlátit motorkou o zem. Ideální je naučit se padat jako dítě z kola, což jde blbě, když se na kolo nebo motorku dá člověk až v pozdějším věku. Navíc tak po čtyřicítce “umět” nahrazuje “už nedokázat”

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 01:12 | Nahoru | #127
assassin> Marketing lidem tlačí do hlavy, že cestovatel potřebuje rally verzi motorky. Proto jsou v kurzu různé fabrické nebo Boano úpravy kapot, motoru nebo podvozku. Je to jen romantická představa, ty motorky jsou navržené pro jiný jízdní styl.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 02:04 | Nahoru | #128
vilemx> ta motorka se stavi na zavody, kitovy dily si muze koupit kazdej ... popravde budu rad, kdyz si kazdej cestovatel postavi rally motorku z nasich dilu

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 06:04 | Nahoru | #129
Pokud máš při tom sjezdu připravené nohy na odrazeni tak to není extrémní sjezd, ale extrémní strach, navíc při extrémním sjezdu si v podstatě nemůžeš dovolit sundat nohu ze zadní brzdy takže nějak asi ty sjezdy nejsou extrémní ,asi se bavis o sjezdu za sucha mezi kamením někde po stezce

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 07:35 | Nahoru | #130

ZdendaZB píše: Tys to nepsal, ani to netvrdím. Byla to jen reakce na tu enduro školu kde se to učí. Prostě mě to překvapilo a zaskočilo, protože sem nečekal, že se může učit něco takovýho

Hele a nic proti tobě neotáčím. jen upřesňuju a navíc jak se diskutuje na více frontách tak za chvíli nikdo pořádně nechápe o čem je řeč. Ty témata se tak nějak prolínají a je v tom chaos.



Hlavně je to o tom, že Ty jsi ten účel videa vůbec nepochopil. Psal jsi po shlédnutí videa co to je za jezdce když tu motorku položí na rovině či ve snadném výjezdu a přitom oni tu motorku pokládají záměrně. Není to o tom jestli je to učení k hovnu. A to, že jsi to nepochopil je furt to okolo čeho se motáš.

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 08:17 | Nahoru | #131
Nebo si udělat zadní brzdu na fanánka
A budeš mít vyřešeno.

Naposledy editováno 15.09.2021 08:23:19

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 09:32 | Nahoru | #132
Takéto brzdenie používam, takže nebudem teoretizovať.
Pred tým však dve veci:

Áno, u áut sa pri "zatvorenom plyne" vypína vstrekovanie. Ale len do cca 1500 otáčok motora. Potom sa zas zapne, len nejaká malá dávka, taká "voľnobežná", ale vstrekovanie sa zas zapne. predpokladám, že rovnako to bude u motorky.

Hovorí sa, že dobrý vodič brzdí čo najmenej. Je to preto, lebo brzdením premieňame palivo na teplo pri brzdení. A ak už brzdiť, tak motorom, lebo je to lacnejšie - neopotrebúvavajú sa brzdy - dosky sú síce lacné, ale kotúče sú iná pálka. Toto je síce mimo tému, lebo tu hovoríme o brzdení pri prudkom klesaní, ale základ je rovnaký, primárne brzdiť motorom.

Kto pri prudkom klesaní brzdí len brzdami a nie motorom, ten buď len teoretizuje, alebo ešte nikdy neuvaril brzdu.

Takže občas zapaľovanie vypínam. Brzdí to fakt lepšie. Klesanie musí byť fakt brutálne a nesmie byť technicky náročné. U technicky náročného klesanie treba tiež spojkovať a zablokované zadné koleso znamená, že začne obiehať predné koleso a to sme došli.
Robím to aj tak, že ak prichádza technicky náročnejší úsek, dobrzdím pred ním viac a zapnem zapaľovanie aby sa mi pri prípadnom spojkovaní nezablokovalo zadné koleso.
Pri brzdení motorom, či už zapnutým, alebo vypnutým, používam brzdy len ako pomocný systém. Základ je ich neprehriať a neuvariť. Opakujem, kto ešte neuvaril brzdu v tak ťažkom klesaní, asi ani netuší aký je to problém. Mne sa to stalo a od vtedy mením brzdovú kvapalinu pravidelne minimálne raz za dva roky. Taký je tuším aj všeobecný predpis a má zmysel. A samozrejme, viac sa spolieham na brzdenie motorom.

Ešte je jeden prípad, keď vypínam zapaľovanie.
Brutal klesanie, šmykľavo (hoc len kamene) a technicky náročné. Jazda doslova krokom a nohy pripravené dať kedykoľvek na zem.
Vtedy zaradím jednotku, vypnem motor a brzdím brzdami (so stlačenou spojkou). Akonáhle potrebujem pravú nohu ako oporu - teda nemôžem brzdiť zadnou - začnem zadné koleso brzdiť spojkou, cez motor.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 09:50 | Nahoru | #133

PetrL3 píše: Nebo si udělat zadní brzdu na fanánka
A budeš mít vyřešeno.

Tak stačí začít jezdit na NC-čku v DCT. Podle zvěstí majitelů ta motorka v terénu pojezdí trialku i ostré enduro a na silnici zase supersport. Navíc DCT má místo spojkové páčky ruční brzdu na zadní kolo, což krásně řeší sjíždění kopců na lachtana Tím bychom asi uzavřeli toto téma, protože důvodem jeho založení byla volba nevhodné motorky a tím i nevhodného jízdního stylu....

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:00 | Nahoru | #134
Hlavně to tady prosím nezamykat.
Toto vlákno má potenciál vydržet až do jara, a to ještě není podzim.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:05 | Nahoru | #135

jaro27 píše:
Vtedy zaradím jednotku, vypnem motor a brzdím brzdami (so stlačenou spojkou). Akonáhle potrebujem pravú nohu ako oporu - teda nemôžem brzdiť zadnou - začnem zadné koleso brzdiť spojkou, cez motor.



Když člověk musí, tak udělá kdejakou věc, aby se s tou situací vypořádal. Ale stejně mi přijde, že kdo dělá takovýhle expedice a počítá s tím, že sem tam třeba bude muset sundat víko a pořešit spojku, tak už ho sem tam vyměnit brzdovej kotouč nevytrhne.

Jinak jak sem psal, tohle používám taky, abych sjel z garáže s těžkýma mastodontama. Ty takhle sjíždíš s XTčkem někde veknu na cestách? To tě snad ani nemůže takový ježdění bavit. Já bych pořád měl zájem o nějaký video, jak taková cesta probíhá v praxi, pořád si to nemůžu moc představit. Nemáš něco na nahráno na YT?

Naposledy editováno 15.09.2021 10:10:04

2 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:09 | Nahoru | #136
Tak to vypadá, že z těch všech co sem píšou má akorát Jaro představu o čem mluvím. Jinak to jsou přízpěvky lidí, co jezdí po hnusnejch cestách fakt jen vostrý lehký ednuro, kde se to s cestovním nedá absolutně srovnávat, nebo jezdí jen cesty, který nejsou až v zas tak hrozným stavu. Anebo jezdí i hnusný cesty, ale podle toho co píšou musí padat.
pro upřesnění Vostrý enduro = 100 kilo Cestovní lehký enduro =150kilo Velký cestovní enduro=210 a vejš

No nic, myslím, že assassinovo doporučení rallý motorky s rally čumákem a dalšíma zbytečnostma pro cestování tomu nasadilo korunu. A ještě srovnání, že pro 50 kilovou holku je 100 kilovej stroj jako pro 85 kilovýho maníka 200 kilovej stroj. Hele třeba seš zkušenej jezdec, ale tyhle dvě věci cos uvedl jsou fakt úplně mimo. Nemůžeš jednoduše dělit a násobit poměrově. tak to nefunguje.

A závěr: Takže pro uklidnění všech, byl jsem poučen, opravdu neumím jezdit, diskuze to potvrdila a navíc k tomu mám nevhodnej stroj. Taky neumím padat, nejezdím pořád ve stupačkách a nemám enduro helmu s brejlema. Nojono, musím se smířit s tím, že to už lepší nebude A ěště vozím chrániče, protože to neumím a nepřizpůsobuju se daným "terénu". No a dokonce někdy dávám nohy na zem, hele a jsem schopnej i slýzt z motorky a pomoct jí. Naprostá dekadence.

Naposledy editováno 15.09.2021 10:15:21

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:12 | Nahoru | #137

ZdendaZB píše: Tak to vypadá, že z těch všech co sem píšou má akorát Jaro představu o čem mluvím..



Taky si to myslím. Nemáš teda nějaký to video? Taky bych to chtěl pochopit, o čem píšeš. Nejde mi o to hledat nějaký chby v jezdeckým stylu, to fakt ne, jen mě to zajímá a chtěl bych to vidět tvojí optikou.

3 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:26 | Nahoru | #138
PetrL3 na videu z helmy to vypadá jako že jedeš po rovině, maximálně z nějakýho lehkýho kopečka kde je na cestě trocha štěrku a pár kamínků. A ze stativu to nejni o moc lepší. Točil jsem video po celkem dobrý cestě z prudkýho kopce, motorka se utrhávala ačkoliv sem brzdil obouma fakt opatrně no a když sme se na to doma dívali, tak jsme nechápali co to tam předvádím. Ukážu ti fotku, kde stojím v docela prudkým svahu, tam sem jel teda ve stupačkách, snažil jsem se to projet rychleji,(na jedničku samozřejmě), protože to bylo dost kamenitý a přes spojku to nešlo, protože bych šlápl do díry a spadl. U vrcholu začala motorka skákat a zastavila se kvůli kamení pod kolama. Tak jsem musel nějaký šutry odházet, abych se dostal nahoru. /na tý první fotce je trochu vidět ten svah, ale motorka je už téměř nahoře, kde jsem se "zahrabal".

A jak vypadá fotka: Proč to jako fotím ? To je o ničem, pár kamínkům, malej kopeček. A závěr: Asi chtěl vypadat důležitě a při tom nás lakuje, jak to tam bylo obtížný.

Na videu to bude vypadat ještě jednodušeji. To ani nemá cenu ukazovat, protože na to hned začnou místní borci, co tam nikdy nebyli a ani tam nepojedou, vypouště plno různejch mouder a chytře radit.



Naposledy editováno 15.09.2021 10:31:18

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:28 | Nahoru | #139
ZdendaZB> Podle té fotky, kde jsi navléknutý do chráničů jako hráč amerického fotbalu nebo člen pořádkové jednotky PČR, jsem tipoval, že máš tak metrák a jezdíš 170 kg motorku, ze které v sedě dosáhneš. Jenže 50 kg holka je většinou malá, kdežto 100 kg (tak dobře 120-130 kg i se svačinou) motorka je zase obvykle vysoká koza. Ne vždy je čas na sesednutí zadkem na stranu, takže nedosáhne a nemůže si odšlápnout. To jen k obtížnostem jízdy holka vs. kluk. Nevím, jak často jezdíš s holkama i mimo cesty. Já docela často jo.
Koukám, že uznáváš argumenty jen jediného člověka. A shodou okolností toho, který za 5 stránek jako jediný napsal, že občas při sjezdu také vypne klíček. Ostatní jsou pro tebe blbci, hlupáci nebo nešikové, případně jejich kombinace

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:30 | Nahoru | #140
No, nevím... Nedovedu si představit tak strmý svah, že bych ho sjížděl dlouhé minuty a nestačila kombinace brzdného účinku nastartovaného motoru s občasnou pomocí brzd. Nebyl by odkaz někam na mapu, kde se takové místo vyskytuje?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:37 | Nahoru | #141

PetrL3 píše:
Jinak jak sem psal, tohle používám taky, abych sjel z garáže s těžkýma mastodontama. Ty takhle sjíždíš s XTčkem někde veknu na cestách? To tě snad ani nemůže takový ježdění bavit. Já bych pořád měl zájem o nějaký video, jak taková cesta probíhá v praxi, pořád si to nemůžu moc představit.



Pokud se to dá projet na motorce rychleji než projít pěšky, není to pořádný terén.
Nesnaž se to pochopit, enduristi a offroaďáci nejsou normální lidi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:37 | Nahoru | #142
ZdendaZB>

Hlavně se nezapomeň vyfotit s mrtvým psem přivázaným na stromě za zadní nohy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:40 | Nahoru | #143
ZdendaZB> Jet nahoru tenhle kopec s volnými kameny pomalu, natož rychlostí chůze přes spojku, není podle mě dobré řešení. Projít, odházet nebo zasypat co jde a vyjet to na jedničku něco málo nad 3 tisíce otáček, což je u XRV asi tak 25 km/h. Při nižší rychlosti tě to umlátí a skončíš za prvním volným šutrem. Při vyšší zase umlátíš motorku a necháš tam podvozek.

Naposledy editováno 15.09.2021 10:42:46

1 reakcí na tento příspěvek Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:43 | Nahoru | #144
Kdybych měl metrák a měřil 190 centimetrů tak mě polovina problému při jízdě po mizernejch cestách zcela odpadne, protože bych nohama dosáhl docela dobře na zem.
Takhle když zastavím, tak stojím na špičkách a to není nic moc.

Vím jak jezdí holky, s několika už jsem jel, ale s tím že 50/100 a 85/195 je odpovídající poměr nesouhlasím. Tak to prostě nejde porovnávat.
A u u cestovních motorek to je docela jinak, protože nějaká cestovní CR 350-ka nebo něco podobnýho váží 120-130 kilo, na to si hodí 20 kilo oblečení, vybavení, vaření, spaní v brašnách + jídlo a ta motorka hned váží 150kilo. Na krosce nebo vostrým enduru se nedá jet po dálnici 600 kiláků, to prostě nejde, takže pro takovýhle účely vypadnou.

Když chceš jet s holkou /nebavíme se o nějakejch co jezdí závodně a umí to/, která to moc neumí nebo je malá, tak je nejlepší jí vybavení vzít k sobě. Aby jela jen s prázdnou motorkou, to se pak už dá a projede skoro všude jako ty. Akorát ssebou nesmí tahat smeťák. Musí bejt poučená.

Naposledy editováno 15.09.2021 10:44:42

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:44 | Nahoru | #145

Deadman píše: Pokud se to dá projet na motorce rychleji než projít pěšky, není to pořádný terén.
Nesnaž se to pochopit, enduristi a offroaďáci nejsou normální lidi.



Ale já to chápu řekněme u někoho, komu je 20, taky sme otloukali různý homecrossy zpřevodovaný do pomala po krpálech a šutrech. Ale v mým věku přiznávám, už bych nechtěl. Pokud se to nedá projet tak, že se neustále pohybuješ vpřed a bez lana na vidlích a kumpánů, ce tě za ně tahaj, tak na to už se necítím.

Ale třeba na trialce kolikrát vyjedu na dvojku tam, kde už to pěšky nezvládnu.(To jen pro srandu, vím, že to je něco jinýho)

Naposledy editováno 15.09.2021 10:51:10

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:46 | Nahoru | #146
ZdendaZB> No, ty kameny z toho děljí úplně jinej level. Jinak by to samozřejmě byl jen malej kopeček, byť kdo je tím nepolíben, pro toho to je možná krpál jak prase. Mně spíš šlo o ty sjezdy.

Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:46 | Nahoru | #147
Když jezdíš sám, tak se asi pomocí svejch poddanejch kumpánů těžko můžeš pohybovat, protože tam nejsou.
Tahání motorky kilometr potokem nebo bažinou na laně by mě asi taky moc nebavilo. Občas se dá, ale né pořád.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:47 | Nahoru | #148

ZdendaZB píše: Musí bejt poučená.


Nezapomeň poučit ty mě, jak dokáží jezdí holky v terénu na cestovní motorce.

(reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:48 | Nahoru | #149

FJRPEPA píše: ZdendaZB>

Hlavně se nezapomeň vyfotit s mrtvým psem přivázaným na stromě za zadní nohy.



Pro někoho pes, ale jinak je ta fotka určená pro ty, co ještě neviděli zastřelenýho vlka. A to je jen takovej menší exemplář. Kdyby to byl pěkně vypasenej tučnej pes, tak už se v tu dobu dávno točil na grilu a fotky by vypadaly úplně jinak.

Naposledy editováno 15.09.2021 10:49:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Brždění motorem při vypnutém zapalování, stříkačka

15.9.2021 v 10:51 | Nahoru | #150

vilemx píše: Nezapomeň poučit ty mě, jak dokáží jezdí holky v terénu na cestovní motorce.



Když jí nepoučíš, tak ssebou potáhne plno zbytečnejch krámů. Stačí se podívat na to, co ssebou vozí za smeťák lidi, co jezdí ve dvou, ani tři kufry jim k tomu nestačí a nakonec spí po hotelích. No asi víme o co se jedná a zase jsem mohl z pár lidí udělat blbce.

No nic. Myslím, že máme vyřešeno. Du balit na balkán, kam stejně nemá cenu jezdit, protože jezdit vůbec neumím. Tak co tam budu teda dělat ?

Naposledy editováno 15.09.2021 10:52:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Snížení Husqvarny 701 enduro Husqvarna 701 Enduro ondrej-ek 7 Dnes v 06:18 ZdendaZB
Husqvarna 701 - garanční servis Husqvarna 701 Enduro Ezy96 3 18.4.2024 v 15:37 dva_hrnce
Homologovaný laďák Husqvarna 701 Supermoto, Husqvarna 701 Enduro, KTM 6... La_micka 25 18.4.2024 v 13:49 strive
Výměna oleje svépomocí - zápis do s... KTM 690 Enduro R, KTM 690 Supermoto R, Husqvarna 701... enduro_da 17 27.2.2024 v 07:26 Sally06
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro ZdendaZB 39 1.10.2023 v 22:23 Firecracker


TOPlist