john-mcclane píše: Trebeach> Důvod jejich rozhodnutí
Asi malej odbyt, ale zastavit to ve chvíli kdy představí upravenou variantu Calif a Four, je buď kteténismus, nebo to celý přenechávají Matesákům a cena pude nahoru. Zájemci už nad tím nebudou přemejšlet, seženou čínu se stejným motorem a přebastlí si to doma. Zůstane jen nápad od Berta a jeho úsilí půjde pozvolna do sraček pod taktovkou mocipánů z Jawy. Snad Bertův další projekt už nebude směřovaný do Jawy, by byla fakt škoda.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
zajimavý, borcovi z jawy startovat nechtěl, když mně ale u silnice při rozjezdu do toho kopca zdechnul a udělal jsem to po svým tak se mu chtělo okamžitě
tak jsem to pak samozřejmě kousek vzal po té silnici a jak jsem říkal, divil jsem se když jsem na trojku utrhnul prdel
jinak zvyk ze třipade je kurva na kterékoliv mašině, ta má tak gumové motor že se rozjede skoro bez plynu z volnoběhu, sportardovi se to samozřejmě nelíbí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
wert píše: Já jsem sáhnul po "týhle" a nelituju za těch necelých 60 to myslím jakž takž jde..
sorry ale nejde, je to hruza. za 60 tisíc Ti seženu kvalitní, ojetou, hezkou !, výkonnou motorku. nepochopím nikoho kdo za tyhle komunistický kýče s designem ála doba Jugoslávie dá "tolik" peněz. promiň. dej si na motoinzerci, nebo tipmotu do vyhledávání strop 60 tisíc, dej to od nejdražší a pak mi řekni, že tohle jde.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
a co se týká toho xt, je to sice obdobný ale přece jenom trochu jiný, nedokážu si sportarda představit mimo asfalt a určitě je mnohem zajimavější, vzhledem každopádně, chováním určitě, na xt jsem nejel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
ne, auto potřebuju každé den jako nutnost, přičemž předchozí vydechlo naposled.
a ohledně priorit mezi motorkama, ojetou budu mít příští sezónu, novýho sportarda za třikrát tolik pěněz o dvě sezóny pozdějc. a přece jenom bych chtěl už plně dospělou motorku
kdyby to šlo, bral bych sportarda hned, bohužel napřed to vidím na ojetou ducnu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
A ty místo toho olítanou Ducnu. Teda nic proti Ducati a Monsteru už vůbec ne !
Tak já si teda znamenám do diáře, že za tři roky sem dáš fotky svýho Sportarda jo ?
Moc tomu ale nevěřím, protože za tři roky nemusí už žádnej Sportard existovat anebo jednoduše zjistíš po zkušenosti s Ducnou, že Sportard byl omyl. Nebo ti klekne ta pixla cos kupoval a budeš zase potřebovat novou
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
kawazx10r píše: sorry ale nejde, je to hruza. za 60 tisíc Ti seženu kvalitní, ojetou, hezkou !, výkonnou motorku. nepochopím nikoho kdo za tyhle komunistický kýče s designem ála doba Jugoslávie dá "tolik" peněz. promiň. dej si na motoinzerci, nebo tipmotu do vyhledávání strop 60 tisíc, dej to od nejdražší a pak mi řekni, že tohle jde.
naprostý souas-za komárů jsem mělod kalifa po 639, stočil jsem klikovku na 130 mm ze 160 mm aby ten zkurvenej motor měl trochu temperament, jo trochu to jelo- ale ten krám je půvoem a koncepcí 10000 let za opicema- tak přestante bulet že se jawa nevyrábí.1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
fichtlrider píše: vy co tady furt melete že je Jawa na hovno,krám atd. tak je vidět že o Jawě víte prdlajs.Ty vaše slavný japonský značky by nebejt Jawy dneska už možná ani nebyly a nebo by byly na urovni nějakejch chunlanů a yuki.Oni totiž japonci (už přesně nevím která značka) od Jawy kopírovali a taky pak kvuli tomu byly u soudu a museli Jawě odvádět procenta z peněz za prodaný stroje.Sice dneska už ty věci co okopírovali možná nepoužívaj ale kdyby je tenkrát nezkopčili tak by možná už byly 40 let zkrachovalý.
tak tomu snad sám nevěříš. přečti si historii jawy a zjisti si, kolik zkopírovali motorek oni ;) mimochodem to je běžná praxe i dnes, že konkurenční firma koupí konkurenční výrobek a podívá se, jak že to kamarádi vymysleli.
memphis> a ty se neobouvej do gpz, to je jedna z nejhezdčich motorek co se kdy dělaly - jak gpz 900 tak 750 - nádhernej naháč..ovšem sportovní, ne "na všecko a kamkoli", jako jawa
Naposledy editováno 11.06.2012 22:07:22
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
O dost příjemnější je motocykl s progresívní elasticitou v použitelném spektru - bez zbytečného řazení.
Nemálo kamarádů přešlo i na velkoobjemové/"malovýkonné" skůtry a přál bych Vám vidět obličej upoceného Němce na BMW R 1100S na Mendelpasu nad Bolzanem, když se okolo něho mihnul kamarád na Gileře 500 Nexus s 34 koníky. Když jsme se později ještě potkali zastavil u nás na pokec a málem doslal infarkt, když se dozvěděl, že s jeho bavorskou jedenáctku "einhundertPééeS" nestačil na 34 PS variátor Nexuse.
Takže v našem věku upřednostním pohodu, komfort, dynamiku, prostor a samozřejmě ekonomiku. Totiž za cenu jedné pneumatiky superportu obujete skůtra i dvakrát.
Nu a vlna retromotocyklů nám přináší mimo jiného také techniku kroutícího momentu ve spodku a motory spíš blíže ke stabilákům. Takže ideální parametry jako mimo jiného účinnost a s tím spojený malý apetit a cestování stylem 100 metrů od baráku zařadím pětku a vyřadím u Černého moře. A o vzhledu aní nemluvě! Jako prckové jsme k podobným --- ale tehdy "neretro" --- vzhlíželi a co se v mládí uloží na "HD" to se nezapomíná.
Když jsem viděl travela, napadlo mi, že se kluků v garáži povedla po dlouhé době a navíc tak říkajíc "ze zbytků" sestavit moc pěkná motorka! Když pustili do světa cenu 65 000 napadlo mi, že přes všechny bloky i dost podstatné jako:
- servisní síť NULA
- problém objednat cokoli
- navíc kupovat od Charouze=to mám blok, protože na co šáhl soudruh závodník už když závodili s Ječmínkem, Vaníčkem...přes IPB, kanadské občanství, vojenské stavby...., včetně pozadí dotací do Jawy a odprodej jména do Jižní Ameriky, včetně značky Cadilack/je levé.
Bloků mám dost, ale navrhovaná užitná hodnota se mi zdála úměrná a tak trochu také z nostalgie bych neměl s pořízením problém a na takové to courání/toulání 250 ccm dostačuje.
Nakonec i syn, když jí viděl rovnou povídá, že by se mu líbila doma v garáži. A z mého otcovského pohledu bych byl rozhodně klidnějším, když bych kluka viděl odjíždět na této 250, než-li na nějakém super/hypersportu.
ale co je taky hodně podstatný, zaprve je nejistá doba a zadruhý bych se nechtěl připoutat timhle k práci kterou sice jistou mám ale které bych chtěl nechat a dělat něco normálního
bohužel toho se taky bojím, jak na tom bude sportard a jawa za tři roky, možná naopak bude mít něco lepšího a bude se prodávat víc
neklekne....
vyměnil jsem favorita stejně starýho jako já, u kterýho to teda byla z poloviny má vina že dosloužil za benzínovou alfinku 156 úžasný auto, už bych nic jinýho nechtěl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
startování.... každá mašina chce svý a když tam ten borec poskakoval že "startovat bez plynu" tak se tomu nechtělo, furt vypínal a zapínal zapalování a já nevim co.
pak když jsem to u silnice startoval já tak říkám nic, sere pes, nebudu se tady s tim trápit jak on a udělám to klasicky postaru- palcem zmáčknout startér a po zmáčknutí otočit plynem. pokud neni mašina vymrdaná tak než otočíš tak motor běží a samozřejmě že sportard hned zase brumlal
ale je teda pravda že toho za sebou musel mít hodně protože loni se v rosicách jezdilo na testovacím prototypu co měl za sebou 60 tisíc v letě v zimě a oproti tomuhle to byla obyváková leštěnka
takže je vidět že to aji něco vydrží jinak to byl taky prototyp protože borec říkal že zrovna tenhle konkrétní kus má nějaký úplně jiný řízení než zbytek mašin že je to nějaké pokus.
a už vím proč je na tom adeniu namalovaná ta ženská
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Sportard stojí dvakrát tolik (on je sice dobrý, ale ve své třídě drahý), virtuální litr víc než třikrát a dváca je málo.
Tyhle potenciální zákazníky Jawa navždy ztratila. Dobře jim tak.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Technický základ stejný, ale každý měl jiného kupce.
A stačilo o tom chvilku mluvit, ukázat to lidem...a to, co fabrika neprodala za dva roky, bylo pryč za pár měsíců.
Argument, že není zájem, neobstojí.
Vlastně ano - ale kde?! U zákazníka bych chybu nehledal.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
bledemon píše: kawazx10r: náhodou cena 60tkč byla naprosto konkurenceschopná,
to asi nebyla, gdyž jim to nešlo na odbyt
2 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Memphis: oni zkušebního sportarda už pouští i mimo parkoviště do provozu? Chtějí nějakou zálohu na zničení a kolik je na to minut? Dík
Naposledy editováno 12.06.2012 10:16:23
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
- motocykly Jawa 250 Travel se vyráběly od roku 2007 a prodávaly se špatně, teprve tento rok, potom, co se rozběhl projekt Californian a Four, se 250-ka dostala do povědomí a poměrně rychle se rozprodaly
- ukončení výroby řady 250 není definitivní, je to v jednání a já doufám, že k němu nedojde (osobně jsem jednal s ředitelem Jawy)
- motocykly Jawa 250 californian a Four je možné ještě objednat, ale zatím jen několik kusů, další se odvine od rozhodnutí Jawy o pokračování řady 250/597
- díly na přestavbu motocyklů na modely California a Four nikdy nebudou k dostání, stejně jako Honda nikdy neprodá motocykl rozložený v krabici, vyjímkou je řada 350/640, kterou Jawa uvolnila jako sadu náhradních dílů pro přestavbu starších motocyklů na základě velké poptávky fanoušků značky
- jakékoliv dotazy na téma Jawa 250 rád zodpovím, vadí mi kolik různých nepravd a fám se kolem těchto motocyklů šíří
BERT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |