globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: jawa 250 Travel končí
8.6.2012 v 08:35
Poté, co díky garážovýmu nadšenci (velký uznání Bertovi ) konečně rozhýbaly stojatý vody se národní socialistický podnik JAWA rozhodl ukončit výrobu 250ky - skvělé marketingové rozhodnutí špičkových managerů - prej se budou věnovat "perspektivním" větším objemům boha jeho, Janeček gdyby vstal z mrtvejch a viděl, co se děje v jeho fabrice, tak by vzal brokovnici a všechny by je postřílel

jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 10:40 | Nahoru | #91
Jen pár poznámek-
-místo zaměření se na malé kubatury ,koupi licence na motor monkey a kvalitní výrobu nezničitelných strojů za přijatelné peníze a prodej motorů pro další výrobce udělají pravý opak
-skutečně si hodně lidí kupuje moto jako levný dopravní prostředek s nízkými provozními náklady ,i ti, do kterých bych to neřekl
a ti asi nesáhnou po 250ce za 70 kolíků
- je škoda konce robby 100 za přijatelné peníze a velmi levnými díly/motor cca 5000kč
-kdo chce,má možnost koupit motor třeba z- http://www.vdomoto....ck-cyclone-Z8.html-a udělat přestavbu a přihlásit do provozu-všechno jde a možná to vyjde levněji a motor je tentýž
-jawa ,zdá se, žije z dotací /tkzv. rodinné stříbro/ prodeje jména čínským moto a prodeje dílů a 350tek
-

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 11:52 | Nahoru | #92

Che píše: dejme si to ještě hezky vedle sebe - hádejte, kerá motka se mi líbí víc (mimochodem 125kovýho travela sem u růžičky kupoval asi před 11ti rokama za 70)



mas spatnou fotku...toto je travel serie..a ted mi rekni po cem bys sahnul ..po four za 85 nebo ty stribrny za 60?

jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 12:20 | Nahoru | #93
Ne,kdy,pro Kristapána,to je neštěstí,to je horší než zradit Císaře Pána... Švejkárna to vystihuje dobře...
Už bylo načase,aby všechny paskvily od Jawy zmizely z prodeje,protože než taková ostuda,tak radši nic a žít z historie... Poslední "světová"Jawa bylo pětikilo,Bizon a Calif P-H

2 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 12:23 | Nahoru | #94
Já jsem sáhnul po "týhle" a nelituju za těch necelých 60 to myslím jakž takž jde..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 12:33 | Nahoru | #95
Che> To ty jsi mimo, neumíš číst. Pravil jsem, že každý chytrák, co považuje výrobu motorek třídy 250 ve stávající čínské konkurenci za možnost, jak se uživit, si to může vyzkoušet. Zkrachuje. A čína se posouvá do kategorie 600 ccm. Budete ještě do konce desetiletí mrkat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 12:58 | Nahoru | #96
memphis.unv> Ty by si měl hlavně přestat o té Jawě tak básnit (ok beru si nadšenec ) a koupit si pořádnou motorku...jasný všechno je to o penězích, ale dneska za 20 tyček seženeš stroj v parádním stavu, jen to chce dobře hledat, projíždět inzerci apod...třeba namátkově: na tohle jsem narazil včera na polském allegru: GSX 1100 EF za necelých 15 000, s dovozem a přihlášením bych ji měl za 20 000 doma...ideální stroj k přestavbě na neocaferacera...

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 13:01 | Nahoru | #97
Projížděl jsem včera Divišovem a tady jsem zahlédl zřejmě původní Simandlovu fabriku. Sice jsem o ní něco našel , ale vzhledem k tomu, jak je tam mrtvo (i když pravda, bylo to v sobotu odpoledne) a nápis JAWA skoro přes celou zeď oprýskaný, vyšisovaný a na první pohled neznatelný, tak by mne docela zajímalo, zda se tam vůbec ještě něco děje, nebo je to další beznadějně mrtvá pobočka.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 13:11 | Nahoru | #98

J.M.K. píše: Projížděl jsem včera Divišovem a tady jsem zahlédl zřejmě původní Simandlovu fabriku. Sice jsem o ní něco našel , ale vzhledem k tomu, jak je tam mrtvo (i když pravda, bylo to v sobotu odpoledne) a nápis JAWA skoro přes celou zeď oprýskaný, vyšisovaný a na první pohled neznatelný, tak by mne docela zajímalo, zda se tam vůbec ještě něco děje, nebo je to další beznadějně mrtvá pobočka.



Tak asi to úplně mrtvý nebude když na stejnym místě je kontak z těch webovek

jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 13:29 | Nahoru | #99
Tak plochodrážní Jawa není už Jawa, ale JRM. Právě kvůli Charouzovi. Asi nezaplatili kolik požadoval.

(reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 14:11 | Nahoru | #100
nejtek> sakra a já o ní uvažoval jako o druhé motce.. A ta tvoje je moc hezky doladěná.. Asi bych také volil černou barvu, jak říkáš, nejlepší kombinace, když už tolik chromu..
Jinak hezkej štítek a výfuky
A divim se jawě, že tam furt cpe ty hranatý zrcátka, to je děs..

(reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 14:18 | Nahoru | #101
Trebeach> To jsem zjistil až později. Ale asi tam ani nic moc neskladují, jelikož od pohledu vypadal areál opuštěně a nebyl nijak střežen (což bych si v dnešní době netroufl, mít tam naskladněné třeba motory pro plochodrážky a ani výrobní mašiny bych nenechal jen tak).

matrixbiker> O tom jsem nevěděl, že by s tím měl Charouz co do činění. Popravdě řečeno, moc o něm nevím (ani mne to nikdy nezajímalo), ale co jsem kdy zaslechl v souvislosti s ním, tak je to asi člověk, který kam šlápne, tam 20 let neroste ani plevel.

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 15:53 | Nahoru | #102
Zkoušel jsem nahlédnout do rejstříku firem a jsem z toho jelen :D

JAWA Moto s.r.o. je vlastněná firmou Jihostroj a.s. Ta má ale jedinýho akcionáře, jakousi JAWAUNION s.r.o. se základním kapitálem 220 000,- :D a tu má jako jeden ze spolumajitelů Charouz.
A pak to má funkovat...

(reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 16:13 | Nahoru | #103
ScooterBil> Jihostroj ovládá charouz. Zadej si do vyhledávače "jawa charouz" a je jasno.

Naposledy editováno 10.06.2012 16:14:35

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 17:15 | Nahoru | #104
2stroke> co mně to furt podstrkáváte, žádnou vranu a nechcu a už vůbec ne japonskou
a psal jsem že ve srovnání s obyjnéma japonskéma motorkama je sportard určitě lepší. bohužel ve srovnání s pouze novým sportardem jsou jetý géesa za pár korun.
ale neboj se, netvrdím že to co mám je nejlepší na světě a dál buď sportarda nebo nic.
bohužel nepatřím mezi vyvolený a jelikož jsem potřeboval jiný auto, motorka musela zase počkat. ale proč to vlastně vůbec říkám, mašinu s dvouválcovým vzducháčem a trubkovým rámem vyhlídlou mám. a až úplně dospělou mašinu mít budu, seru na vás na všechny a šetřím třikrát tolik na sportarda/califa

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 18:59 | Nahoru | #105
memphis.unv> Nebyl jsi včera na Jawa dni na brněnské přehradě? Textilní červeno černá bunda?

(reakce na) jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 19:28 | Nahoru | #106
john-mcclane> byl
ty taky?

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 21:28 | Nahoru | #107
Jasan, ale autem, né na mašině. Jel jsem před tebou na Sportardu. Takový sranda rozjezdy jsem měl

jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 21:48 | Nahoru | #108
to vážně někdo kupuje?

jawa 250 Travel končí

10.6.2012 v 22:33 | Nahoru | #109
Testovací jízda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 08:01 | Nahoru | #110
memphis.unv> Jj, takže si místo japonské vrány koupíš olítaného monstra ...a to se vyplatí ...Sportard se mi líbí, ale nalijme si čistého vína - je to jenom kopie Yamahy XT, jenom je trochu dražší

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 09:47 | Nahoru | #111

memphis.unv píše: 2stroke> ...jsem potřeboval jiný auto, motorka musela zase počkat. ale proč to vlastně vůbec říkám, mašinu s dvouválcovým vzducháčem a trubkovým rámem vyhlídlou mám. a až úplně dospělou mašinu mít budu, seru na vás na všechny a šetřím třikrát tolik na sportarda/califa



Takže přednost má nějaká pixla, pak normální mašina a pak možná... někdy...Sportard ?
Ale jo, jsou přeci lepší a hezčí mašiny než ta věc z Jawy

(reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 10:43 | Nahoru | #112

rrss píše: Che> To ty jsi mimo, neumíš číst. Pravil jsem, že každý chytrák, co považuje výrobu motorek třídy 250 ve stávající čínské konkurenci za možnost, jak se uživit, si to může vyzkoušet. Zkrachuje. A čína se posouvá do kategorie 600 ccm. Budete ještě do konce desetiletí mrkat



... rad vidim, ze jsi v cajku. Dame zase nekdy aero vylet (zatahnu naklady)? A mas recht - dobu, kdy se mohla Jawa kooperaci s rozumnym cinskym vyrobcem trochu zmatorit, uz davno prosvihla...

1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 12:27 | Nahoru | #113
Tak na webu Jawy je to jasně napsaný:
Výroba tohoto typu motocyklu byla ukončena, na přestavbě stránek pracujeme.
Děkujeme za pochopení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 12:31 | Nahoru | #114

Trebeach píše: Tak na webu Jawy je to jasně napsaný:
Výroba tohoto typu motocyklu byla ukončena, na přestavbě stránek pracujeme.
Děkujeme za pochopení.



Nechápu!

(reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 12:45 | Nahoru | #115

rrss píše: Che> To ty jsi mimo, neumíš číst. Pravil jsem, že každý chytrák, co považuje výrobu motorek třídy 250 ve stávající čínské konkurenci za možnost, jak se uživit, si to může vyzkoušet. Zkrachuje. A čína se posouvá do kategorie 600 ccm. Budete ještě do konce desetiletí mrkat



No ono si koupit nějakou 250 z číny na ježdění do práce atd v poho, ale nějakou 6-ku už si člověk nekupuje jen jako dělníka, takže se té čínské invaze opravdu nebojím.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 13:05 | Nahoru | #116

john-mcclane píše: Nechápu!



co nechápeš?

2 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 13:29 | Nahoru | #117
Sukin: pleteš se, spousta lidí jo. Kámoš si koupil BMW 1150 na ježdění do práce. Do Madridu

(reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 14:23 | Nahoru | #118
rrss> A myslíš, že by si koupil Číňana?

(reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 14:26 | Nahoru | #119

rrss píše: Sukin: pleteš se, spousta lidí jo. Kámoš si koupil BMW 1150 na ježdění do práce. Do Madridu



z toho co o číně vím z reportáží a od lidí, kdeří tam byli (i v automobilovém průmyslu), tak si myslím, že Čína v silnějších kubaturách v dohledné svět nedobije. Z jednoho prostého důvodu - jim na kvalitě vůbec nezáleží a nemají ani ambice vyvážet do Evropy.
To, co se sem vozí, se vozí jenom díky evropským kšeftařům, kteří v tom vidí snadnou cestu ke zbohatnutí (cenová konkurence). Proto taky vesměs servis těchhle výrobků stojí za starou belu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí

11.6.2012 v 15:00 | Nahoru | #120
Trebeach> Důvod jejich rozhodnutí
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 25 5.9.2023 v 08:47 Medved
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel suzu750 28 23.12.2022 v 11:17 jandaxx
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... Radouš5 5 8.11.2022 v 19:48 sardel
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... _Macca_ 12 8.1.2022 v 17:43 Gahan37
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... MarekPalovic 56 28.12.2021 v 11:53 zelinar22


TOPlist