3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
Mám svou motorku před vstupem do našeho obchodu (nemá s motorkama nic společného) a dost lidí se u ni zajímá, uvažuje o koupi a taky si ji koupilo.
Souhlasím s tím, cos napsal o řidičákoch, ale pro "normální" lidi, co nepotřebují lítat dvě stě, je tohle to pravé.
Bývají to lidé nad třicet let. A nebo jako druhá motorka na lítání kolem komína.
Vyššímu prodeji brání spíš katastrofálně nemožná politika továrny.
Kdybych se takto choval ke svým zákazníkům já, už bych byl na pracáku.
Zdenalbenal píše: laďa prášil>
Kdybych se takto choval ke svým zákazníkům já, už bych byl na pracáku.
JJ přesně tak to "LETOŠNÍ PLÁN UŽ JSME SPLNILI" na nás starší docela dejchne bolševismem - jinak benál stojí 35 a lehká motka se spotřebou pod 3 litry je na popojíždění ideální vše je otázka dohody - varianta pokračovat ve výrobě třeba formou jen na zakázku se přímo nabízí
Mám svou motorku před vstupem do našeho obchodu (nemá s motorkama nic společného) a dost lidí se u ni zajímá, uvažuje o koupi a taky si ji koupilo.
No jo, vy jste bohatej kraj, víno teče proudem a uzený se nestačí udit.
U nás to nikdo nemá a ani jsem to snad na cestě neviděl... Dneska jsou motošopy, ale skoro se mi chce říct zlatá Mototechna... ale nebudu se tedy v žádném případě rouhat. Je fakt, že díky tomu měli de facto Jawa dostatek dealerů i podnikových prodejen a prodejen dílů v jednom dostatek. Proč bych si měl kupovat motorku, kterou nikde nemají a ani ji nevidím jezdit, že? Protože si ji někdo vyvěsí na web? Budem o tom mluvit ještě dlouho, ale asi se nic nezmění.
3 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
zpráva z jawy je taková že to co bylo je doprodaný, to jo, ale že neni v žádným případě rozhodnutý o tom že by se měla výroba zastavit, že se v současné době teprv vůbec jedná jak to bude vypadat a jestli se bude pokračovat nebo ne, případně jaké typ a v jaké formě by to jawa vyráběla. takže utnutý to neni.
na druhou stranu se neni co divit když si vezmete že 250 byla v prodeju několik let a prodalo se pouze pár kusů a jinak nic, takže se jawa rozhodla že se na to vysere a až v té době přišlo oživení ve forme califa a čtverky a zájem byt začal, v době kdy měli nadělanýho hodně a nikdo to nechtěl a tak dál vyrábět další z dalších dílů už nechtěli.
takže pokud zájem které by byl aspoň rentabilní bude, jawa bude určitě pokračovat.
jinak pár sportardů je prodanéch za la manchem, u nás loni pré asi 8 nebo 10. nultá série je doprodaná a bude se vyrábět ta první.
jinak jsem ještě vyslechl že hromady a hromady třistapadesátek jsou teď dodávaný na tu kubu a do panamy. pré do iráku šlo před invazí 5000 motorek ročně ale po invazi že si tam od nás nikdo nic jako od člena nata samozřejmě nevezme takže díky téhle mírové operaci to bylo najednou utnutý
a ještě poslední věc, jeden z nejvyšších pánu jawy tam říkal o tom nejvyšším pánovi z jawy že je to nejpracovitější člověk co zná, že v 70 letech má víc dravosti než ostatní ve dvaceti a tak tam říkal že když se nedaří tak že říká že to chce víc pracovat a pré na něho do kolika tam včera byl. že do šesti. tak tam pré měl byt do osmi a že by to určitě šlo. že te´d když už jsou takové kousek se na to přece nevyserou, že s optimismem že to chce víc pracovat a ono to pude.
zase jsem jel na sportardovi a zase se mně líbil
samozřejmě že ty motorky jsou úplně někde jinde ale kdyby mně dal někdo vybrat mezi novým sportardem a nějakým gé-esem či něčim podobným tak neváhám
ta motorka duši má je to kus pořádné hmoty se kterou se ale aji tak výborně manipuluje a jede a ten motor, to je pohádka. nevěřil bych že železo může byt nadržený napřed opatrný nic moc a pak až je tam kde se mu líbí tak rachot jak sviňa, sálá z něho energie, chce víc. a za nádhernýho zvuku. ale tak to bude tim že je to jednoválec takže kladivo a ještě naladěné na vyšší otáčky než původně. a zbytek motorky se taky jiví výborně.
smutně jsem pak odjížděl na třipade dom, připadal jsem si jak kdybych sedal na fichtla, strašně malá, to že nejela je teda samozřejmý a vlnila se aji na rovině v rychlosti chůze.
jinak teda podařilo se mně při akceleraci na navlhlým asfaltě v přímým směru na trojku utrhnout zadní kolo
jenomže to je jak s tou 250, dokud se prodává tak o ni nikdo nestojí kvůli předsudkům aji když kdo se na sportardovi projel tak měl většinou dojmy pozitivní a pak se bude žehrat že nechcou ve výrobě pokračovat.
a to že někteří lidi rozebírají to že se jim uklepal šroubek blatníku....
a co se týká kratších výletů kolem komína, jako nová motorka se to neprodá protože ne každé má na novou motorku a pokud někdo peníze má, už neřeší náklady a koupí si něco většího. a ojetý se nevyrábí
tady je zásadní chyba to že lidi naprosto bezdůvodně nevěří sportardovi. chtělo by to se na něm projet, motorka je to výborná.
a jestli by byl od jawy něco vyloženě výborné krok, když se všem tak strašně líbí bertovy motorky, aby mu jawa přistavila odstrojenýho sportarda a nechala ho to samý udělat na něm.
třeba mně by se calif kterýho udělali líbil, samozřejmě bez štítu a bez kufru, když si vezmu tuhle vzhledem pěknou klasicky dělanou motorku a energii a chování sportarda tak by to byla úžasná kombinace. bohužel za ještě víc peněz když já bych neměl ani na toho sportarda.
125 by sice perspektivní byla ale určitě ne jako takhle hrozná rozpočtovka. to si může ten člověk rovnou koupit čínu, přidaná hodnota "jawa" aji kdž se tam vyrábí nijaká. 660 určitě jo a uvidí se s tim litrem. pokud bude odpovídat kvalita a cena nebude z prdele, určitě.
mně by se líbil týnecké kalif s tim litrovým motorem, přece jenom dvouválec je dvouválec ale je otázka jestli si ho nenechají jako punc exkluzivity pouze pro vlajkovou loď.
základem je ale opravdu výroba třistapadesátek. to je jejich jistota která je jejich chlebodárcem. ať se bude dít cokoliv, ať to bude vypadat jakkoliv, dokud je budou vyrábět a dodávat do těch zemí kam se vozí, budou určitě živi, to další už je potom na nich
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
memphis.unv píše:
na druhou stranu se neni co divit když si vezmete že 250 byla v prodeju několik let a prodalo se pouze pár kusů a jinak nic, takže se jawa rozhodla že se na to vysere a až v té době přišlo oživení ve forme califa a čtverky a zájem byt začal, v době kdy měli nadělanýho hodně a nikdo to nechtěl a tak dál vyrábět další z dalších dílů už nechtěli.
....
ano 250ka byla opravdu v prodeji řadu let v jediné, dle mě nepříliš podařené variantě pak "přišlo" oživení a to v té podobě, že to někdo udělal za ně - navrh hezkou motku s duší kerou bych si koupil, kdyby ji byli schopni dodat - tvoje argumentace mi přijde mimo - dvě pade je hodně shodná s třiapůlou, krerá jim jede - mají ji homologovanou a pokud vím, tak čína embargo na vývoz motorů nevyhlásila to je celý wo tom, jestli něgdo sedí na prdeli a čeká na zázrak, nebo jestli má vůli pohnout zadkem a vyhovět zákazníkovi - podle toho, co mi napsali a řekli a co píšou na svejch stránkách to ukončený je
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
teď se jedná o tom jestli se teda bude končit nebo pokračovat. na to že jim někdo řekne že je to pěkný ligicky nemůžou reagovat ze dne na den, hlavně v souvislosti s předchozíma letama nezájmu. ale jestli sis všimnul, pozornost lidi začali věnovat aji základnímu travelu a najednou jak už někdo psal na základě designu přestavby je už aji motor a rám o třídu lepší než doteď
ale pokud hlasy vážnýho zájmu budou, jawa samozřejmě dál vyrábět bude.
v podstatě ani to rozhodnutí nevyrábět malý objemy nebylo nic jinýho než vyřazení z katalogu něčeho co se stejně neprodávalo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
... 250 Four byla po vodnikovi 593-1C Master (kterou jsem mel se souteznim kitem Praga) jedina dalsi Jawa, o ktere jsem zacal vazne uvazovat - darek tatovi a do rodiny jako nenarocneho pracanta na pojizdky po meste. 250 Travel me teda neoslovoval ani trochu.
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
nejtek píše: jak je to dlouho..3 roky co se tvrdilo na foru jaka je 250 cinska sracka!! atd. Vsichni tvrdili ze 350 je 350 a kde kdo to hanil...... Po trech letech a vyprodeje to jawa proste vzdala,to je vsechno. Museji prodat nejaky cisla ....a aby vydelavali dva na jedny masince je nesmysl. Tech par califu by je nevytrhlo..to je fakt...mozna se meli domluvit s Bertem a vyrabet to sami...ale vime vsichni jak by to vypadalo
Snad se s Mates-moto domluvi..predaji jim vsechny potrebne dokumenty-certifikaty a potrebne dily a nechaji je vyrabet samotne,.. ovsem diky neuveritelne birokracii,zavisti a natazenym dlanim na uradech v cechach,tomu moc neverim ....skoda protoze v dnesni dobe kdy benzin je za tolik to byla neuveritelne eko masinka!
Jeden z mála rozumných názorů tady. Ostatní emotivně prožívají naprosto umělou bublinu. Rozhodnutí Jawy dělat jen větší objemy je starší než matesův počínající prodejní úspěch.
To s haněním čínských motorů od těch samých lidí, kteří se tady teď rozplývají, je bohužel pravda a do třetice, nikdo šikovnému podnikateli nebrání objednat si v Číně bednu motorů.
Nikdo nikomu nebrání ukázat, jaký je dobrý a jak mají jeho předělávky úspěch u zákazníků. Ovšem krutá realita je taková, že čínskou motorku za dvojnásobek čínské ceny si koupí jen pár desítek lidí ročně a z toho nemůže žít žádná firma. Garáž možná, ale firma ne.
Na závěr - máš pravdu s tou cenou benálu v dnešní době, sám jezdím na čínské 330 cm s výkonem 17 kW přesně jako měla Jawa 350, ovšem moderně vybavené, tj. s třemi kotouči, pětikvaltem, nulovou spotřebou náhradních dílů, jen měním olej a šteluju ventily Vzhledově to také není špatné, kdo to vidí, nevěří, že to takhle vyjelo z fabriky, viz fotky v profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
memphis.unv píše: Che> vycházím z toho co mně řekl borec z týnca na jawadnu..
A přesně takto funguje celá marketingová strategie JAWA: Kafkův Zámek je proti tomu přehledná záležitost.
Nikdo pořádně neví, co se tam děje, nikdo pořádně neví, co se vlastně dít bude, když o nějaký stroj začne být zájem, stopne se to. Komplet marketingové oddělení by mělo letět na hodinu, top management který toto toleruje rovněž. Velkoobjemové stroje jsou v tomto kontextu k smíchu, kdyby celá Jawa nebyla (už dvacet let) k pláči.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
rrss píše: nikdo šikovnému podnikateli nebrání objednat si v Číně bednu motorů.
Nikdo nikomu nebrání ukázat, jaký je dobrý a jak mají jeho předělávky úspěch u zákazníků. Ovšem krutá realita je taková, že čínskou motorku za dvojnásobek čínské ceny si koupí jen pár desítek lidí ročně a z toho nemůže žít žádná firma. Garáž možná, ale firma ne.
.
to je úplně mimo - jawa momentálně funguje z výroby 350tek (+nd) pro nenáročné trhy, protože s ničím jiným nikdy nedosáhla rentability - 250ku mají homologovanou, vychytanou, technologie výroby je zaběhlá - Bert jim zadarmo udělal reklamu a rozběh zájem kupců - konečně by se jim investice mohla začít vracet a oni to místo toho zaříznou - na to, že v oblasti retromodelů je mezera v poptávce za 15 let nepřišli, vstřícnost nulová, úroveň jednání se zákazníkem tragická - co k tomu dodat?
Bubak z Nemecka píše: memphis.unv> ... 250 Four byla po vodnikovi 593-1C Master (kterou jsem mel se souteznim kitem Praga) jedina dalsi Jawa, o ktere jsem zacal vazne uvazovat - darek tatovi a do rodiny jako nenarocneho pracanta na pojizdky po meste. 250 Travel me teda neoslovoval ani trochu.
jj - fourka je pěkná, kdyby se toho chytili přímo v jawě, mohli by se dostat na cenu kolem 65ti, časem možná i níž - za 85 od úpravce si to v česku nekoupí takřka nikdo - kdyby měli něco v hlavě, tak udělaj i to, že zájemce si přijede do týnce koupí si "jako" kompletního travela, pak z něj sundá to, to nechce, odečte se mu to z ceny a má hezkej základ pro stavbu za dobrou cenu - sehnat starší nádrž a další díly nejni problém a našla by se řada lidí, keří by do toho šli
1 reakcí na tento příspěvek jawa 250 Travel končí
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |