2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
nejtek píše: jak je to dlouho..3 roky co se tvrdilo na foru jaka je 250 cinska sracka!! atd. Vsichni tvrdili ze 350 je 350 a kde kdo to hanil...... Po trech letech a vyprodeje to jawa proste vzdala,to je vsechno. Museji prodat nejaky cisla ....a aby vydelavali dva na jedny masince je nesmysl. Tech par califu by je nevytrhlo..to je fakt...mozna se meli domluvit s Bertem a vyrabet to sami...ale vime vsichni jak by to vypadalo
Snad se s Mates-moto domluvi..predaji jim vsechny potrebne dokumenty-certifikaty a potrebne dily a nechaji je vyrabet samotne,.. ovsem diky neuveritelne birokracii,zavisti a natazenym dlanim na uradech v cechach,tomu moc neverim ....skoda protoze v dnesni dobe kdy benzin je za tolik to byla neuveritelne eko masinka!
Jeden z mála rozumných názorů tady. Ostatní emotivně prožívají naprosto umělou bublinu. Rozhodnutí Jawy dělat jen větší objemy je starší než matesův počínající prodejní úspěch.
To s haněním čínských motorů od těch samých lidí, kteří se tady teď rozplývají, je bohužel pravda a do třetice, nikdo šikovnému podnikateli nebrání objednat si v Číně bednu motorů.
Nikdo nikomu nebrání ukázat, jaký je dobrý a jak mají jeho předělávky úspěch u zákazníků. Ovšem krutá realita je taková, že čínskou motorku za dvojnásobek čínské ceny si koupí jen pár desítek lidí ročně a z toho nemůže žít žádná firma. Garáž možná, ale firma ne.
Na závěr - máš pravdu s tou cenou benálu v dnešní době, sám jezdím na čínské 330 cm s výkonem 17 kW přesně jako měla Jawa 350, ovšem moderně vybavené, tj. s třemi kotouči, pětikvaltem, nulovou spotřebou náhradních dílů, jen měním olej a šteluju ventily Vzhledově to také není špatné, kdo to vidí, nevěří, že to takhle vyjelo z fabriky, viz fotky v profilu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa 250 Travel končí
rrss píše: nikdo šikovnému podnikateli nebrání objednat si v Číně bednu motorů.
Nikdo nikomu nebrání ukázat, jaký je dobrý a jak mají jeho předělávky úspěch u zákazníků. Ovšem krutá realita je taková, že čínskou motorku za dvojnásobek čínské ceny si koupí jen pár desítek lidí ročně a z toho nemůže žít žádná firma. Garáž možná, ale firma ne.
.
to je úplně mimo - jawa momentálně funguje z výroby 350tek (+nd) pro nenáročné trhy, protože s ničím jiným nikdy nedosáhla rentability - 250ku mají homologovanou, vychytanou, technologie výroby je zaběhlá - Bert jim zadarmo udělal reklamu a rozběh zájem kupců - konečně by se jim investice mohla začít vracet a oni to místo toho zaříznou - na to, že v oblasti retromodelů je mezera v poptávce za 15 let nepřišli, vstřícnost nulová, úroveň jednání se zákazníkem tragická - co k tomu dodat?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |
Jawa 250 VB Jawa 250 Travel | suzu750 | 28 | 23.12.2022 v 11:17 jandaxx |
Tovární známka Ing František Janeče... Jawa 250 Pérák, Jawa 175/356, Jawa 250 NTF, Jawa 250... | Radouš5 | 5 | 8.11.2022 v 19:48 sardel |
Jawa ČZ Liberec a okolí ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 12 | 8.1.2022 v 17:43 Gahan37 |
Prezývky [1, 2] Jawa 350 Tramp, ČZ 175/477, ČZ 250/471, Jawa 250/559... | MarekPalovic | 56 | 28.12.2021 v 11:53 zelinar22 |