A proč mě to napadlo? Protože mají nyní šestpade a mě osobně moc netahnou, vzhledem mi připadají malé jako 350 ohc a mají na sobě moc černi. Javě sluší trochu víc chromu

Přiznám se že Vintage bych bral i když na ni v současné době nemám

Naposledy editováno 16.11.2023 16:05:02
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
V tomto světle ty problémové Jawy 650 s motory Rotax nebyly až zas tak špatné, že by se vývoj postupně odebíral cestou od devíti k pěti? Pro ten bájný litr nevypadá úplně dobře.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Co se týče Jawy by Mahindra, tak to ukáže čas. Určitě někdo sepíše dlouhodobější zkušenost.
Bohužel ani jeden z táborů nepostaví Jawu na nohy. A ve světě už znají Jawu už jen opravdoví znalci, nebo možná pár příznivců ploché dráhy.
Být v sekci prvního tábora, snad RVM by Jawa..........v sekci druhého tábora, tak jednoznačně 300CL (forty two). Motorka by měla prioritně dělat majitelovi radost......a to umí i Jawa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Majitel takového stroje musí počítat s tím, že mimo jízdy je nutné, aby neměl levé ruce. Já nijak Jawu neobhajuji. Několikrát jsem tady napsal, že moje 639 byl sráč. Ale letní zkušenost s 300CL byla celkem pozitivní. Kolik lidí, kteří tady tu Indickou Jawu zcela odsuzují, na ní najeli aspoň to, co já?
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Mám na Jawě 660 naježděno přes 50 tisíc km, kdyby se měla vyrábět znova, určitě bych věděl, co se má zlepšit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Mestrey píše: jandaxx> Tak to řeknu jinak. Jawa byla shit už když sjela z výrobní linky. Tečka
Já bych dodal, že vždy i za komunistů. Jestli se to tu tedy může napsat, abych nebyl hulvát.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
FJRPEPA píše: Já bych dodal, že vždy i za komunistů. Jestli se to tu tedy může napsat, abych nebyl hulvát.
Tak proto ty milionové série a vývoz do několika desítek zemí. Chápu...
Anti píše: Tak proto ty milionové série a vývoz do několika desítek zemí. Chápu...
Jo na Kubu a do zaostalého Ruska, to nemění nic na tom, že to byl krám.
Když jsem v roce 1978 poprvé jel na Hondě, tak jsem jenom čuměl, že motorka také může brzdit, zrychlovat a být pohodlná, ještě k tomu startovat na ťuknutí na tlačítko.

Naposledy editováno 21.11.2023 07:04:38
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Anti píše: Pro mě jsou zas nepochopitelný neveřejný profily...
Moderátor málo moderuje, nechápeš neveřejný profily, mně to řekne o tobě víc než ti lustrovat profil:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Mestrey píše: Ok, chápu že má někdo v garáži jako xtou motorku kejvačku, nebo péráka a jednou za měsíc na tom dá z nostalgie 50 km. Ale mít to na denní ježdění a ještě u toho onanovat je pro mě jaksi nepochopitelný. Za komoušů jsem na tom samo začínal, asi jako každej, ale dneska už taky nejezdím maluchem, i když to bylo moje první auto. A co se týče těch pohrobků jawy, tak o tom je snad zbytečný se bavit.
pro mě je nepochopitelný, když se tajemný uživatel ukájí v diskuzi která mu podle všeho vadí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Milan1963 píše: elvis78> Motory BMW 800 jsou poruchové ? A firma se k tomu postavila zády ? Tak to můžu být rád, že mám J 660. Tam motor drží. Zklamala mně elektrika a prasklý zadní rám. To považuju za podstatné závady. Ostatní ( přístroje, ložiska kol, brzdy...) jsou drobnosti.
Mám na Jawě 660 naježděno přes 50 tisíc km, kdyby se měla vyrábět znova, určitě bych věděl, co se má zlepšit.
na F800 org a GS forum se toho napsalo docela dost
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
Take majitele rozdilnych znacek vnimaji ruzne poruchy ruzne…. Treba u supersportu jsou vsichni majitele smireni s tim, ze se klidne po 20tis km dela komplet klika… a nepisou o tom na forech. To bejva jednou za cas velke prekvapeni, kdyz pohadkove zbohatne nejakej vidlak a zjisti, ze to auto z plakatu za tolik milionu, ze to nedokaze spocitat na prstech se sere vic nez fabia htp kterou jezdil doted…
Malokdo ma pristup do databazi vyrobcu, ale zajimave statistiky se daji ziskat i od spravcu velkych flotil, treba pujcoven aut atd… pak taky clovek zjisti, ze to co se na foru tvarilo jako nejvetsi pruser je ve skutecnosti nejvetsi drzak…
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage


1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage

ty radove dvvouvalce urcite nebyly nejpovedenejsi motory u bmw, ale zase bych to s tema soudama a srovnanim s jawou neprehanel...
1 reakcí na tento příspěvek brali byste reedice JAWA/Y 660 Sportard nebo Vintage
ano jsou motory ktere preziji kdyz tu predepsanou vymenu clovek pretahne o dvojnasobek... ale ty vyhlasene krapy casto prave zabije tento pristup, nez cokoliv jineho... ostatne tech baworaku s temahle motorama je na silnicich naprosta vetsina... a jezdi...
u te jawy je problem, ze nic inovovaneho nevzniklo, mizerne dily neni za co vymenit... dokonce podle nekterych co asi maji/meli k te tovarne blizko dily pouzivane na prvnich kusech dosly a pouzivaly se nahrady, casto jeste horsi kvality... chtit reedici takoveho stroje, to uz fakt musi byt clovek fanousek... ale srovnavat to zrovna s bmw ?
Naposledy editováno 22.11.2023 23:04:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hospoda u Pecha, aneb Jawaplky bez ... [1 ... 29, 30] Jawa 350 Tramp, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 125... | hrnous | 880 | 25.4.2025 v 22:47 PetrL3 |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Jawa 350 OHC za 99.930,- Kč [1, 2, 3, 4] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | vilda_vrtule | 92 | 16.8.2017 v 20:21 mira592 |
,,Nowá" Jawa 350 OHC [1 ... 5, 6] Jawa 350 OHC, Jawa 660 Vintage | SojkinXR6R | 158 | 26.6.2017 v 12:43 Verdom |