globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Varadero 1000-vstrek&karburator
13.2.2010 v 22:01
Chlapi,snažil som sa prečitať všetko čo som našiel.Zaujma ma Vaš nazor,hlavne kôli skusenostiam ktore mate.Rad by som poprosil ak by sa vyjadrili ludia k teme a skusenostiam.Mohol som sa opytať aj v nejakej teme ale myslim si že tato tema zaujma viacej ludi,tak nech teda je založena.Zaujmali by ma plusi a minusi,či vstrek,či karbec.Su ludia ktory nemaju dostatok finacii na novšie Varadero a tak zvažuju karburatorovu verziu.No zasa tam natrafia na ludi ktory odporučaju prave vstrek.Ako to je so servisom alebo respektivne ak som domaci kutil ako to je z opravami vstrekov.Viete čo myslim.Proste ako doma robite servis na vstrekoch alebo karburatoroch.Vyhody vstreku su hlavne spotreba.

POPROSIM HLAVNE SA VYJADRUJME K TEME.Dakujem všetkym.No ak sa najde niekto kto bude tvrdiť že zbytočna tema,tak tym sa ospravedlnujem vopred.
Předchozí
1 2 3
Následující

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

19.2.2010 v 22:18 | Nahoru | #61

kov>Tak pod to se podepisuju. Mě to štvalo natolik, že jsem si dal do předu menší pastorek. Sice to ubralo na maximálce, ale na tu já dlabu. 98% stejně jezdím do 150-ti. Osvědčilo se mi to a zůstanu u toho. Dvojka posbírá skoro všechno a dá se s tím jezdit v nižších otáčkách. Je to ale problém i V-stroma.



jj, taky mám 15zubý kolečko

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 11:56 | Nahoru | #62

Dominik-Duka>jj, taky mám 15zubý kolečko


Tak to jsem rád, že nejsem s tímto pocitem sám. Podle mého je odstupnování rychlostí zbytečně blízko sebe. Po přeřazení o rychlost výš klesnou otáčky o 800,což si myslím, že je zbytečně málo. Pokud např. roztáhnu motor na 7 tisíc otáček a přeřadím o stupeň výš, tak mám 6200,což je blbost. Klidně to mohlo jít dolů o 1500 otáček-na 5500. Kdyby to tak bylo, mohla být posílená dvojka a nemuseli jsme špekulovat s výměnou pastorku. Zátah motoru v nízkých otáčkách v origo stavu byl pro mě velikým zklamáním. Šestka fazer na dvojku pobral nížší rychlost než litrový varan.
Když jsem tento problém kdesi probíral, tak mi majitelé staršího typu varana napsali, že jim táhne motor od dvou tisíc. takže u karburátorových modelů tento problém asi není, nebo je menší. Neumím posoudit-nikdy jsem na tom neseděl.

Naposledy editováno 20.02.2010 12:12:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 14:16 | Nahoru | #63

kov>Tak to jsem rád, že nejsem s tímto pocitem sám. Podle mého je odstupnování rychlostí zbytečně blízko sebe. Po přeřazení o rychlost výš klesnou otáčky o 800,což si myslím, že je zbytečně málo. Pokud např. roztáhnu motor na 7 tisíc otáček a přeřadím o stupeň výš, tak mám 6200,což je blbost. Klidně to mohlo jít dolů o 1500 otáček-na 5500. Kdyby to tak bylo, mohla být posílená dvojka a nemuseli jsme špekulovat s výměnou pastorku. Zátah motoru v nízkých otáčkách v origo stavu byl pro mě velikým zklamáním. Šestka fazer na dvojku pobral nížší rychlost než litrový varan.
Když jsem tento problém kdesi probíral, tak mi majitelé staršího typu varana napsali, že jim táhne motor od dvou tisíc. takže u karburátorových modelů tento problém asi není, nebo je menší. Neumím posoudit-nikdy jsem na tom neseděl.



když jedu normálně tak řadím na 3500-4000 všechny kvalty

Naposledy editováno 20.02.2010 14:16:27

Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 16:27 | Nahoru | #64
Někdy řadím i přes dva tis. ale opravdu je optimum těch 3500 a víc

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 18:09 | Nahoru | #65

Dominik-Duka>když jedu normálně tak řadím na 3500-4000 všechny kvalty


Jasné, při pohodové normální jízdě jezdím taky něco přes 3 tisíce.

Kdysi mi mechanik z Hondy říkal, že si moc lidí myslí, že ježděním v nízkých otáčkách šetří motor a že je to naopak. Že jsou při podtočeném motoru moc veliké tlaky a píst má pak snahu válec vyšmajdat do šišata. (teda přesně toto jeho slova nejsou ) Prý jsou pro motor varana optimální otáčky kolem 5-ti tisíc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 18:20 | Nahoru | #66
kov> trošku divný se mi to zdá na jakej kvalt teda jezdíš město v cizině? tady se pokut moc nebojím, tam i rychlost dodržuju

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

20.2.2010 v 18:45 | Nahoru | #67

Dominik-Duka>kov> trošku divný se mi to zdá na jakej kvalt teda jezdíš město v cizině? tady se pokut moc nebojím, tam i rychlost dodržuju



Jezdím tam většinou na trojku.

1 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

21.2.2010 v 17:17 | Nahoru | #68
hele, když je tu vcelku dobrej pokec, používáte někdo jiný 15zubý kolečko než je tohle? kdyžtak z čeho

Varadero 1000-vstrek&karburator

21.2.2010 v 20:12 | Nahoru | #69
kde se všichni flákáte?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

21.2.2010 v 22:17 | Nahoru | #70
Dominik-Duka> tak proto vám to žere 12 litrů máte blbý kolečka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

21.2.2010 v 22:20 | Nahoru | #71

Dominik-Duka>hele, když je tu vcelku dobrej pokec, používáte někdo jiný 15zubý kolečko než je tohle? kdyžtak z čeho


čéče víš, že ani nevím co to tam mám za kolečko. Dovozci jsem hned řekl, že je to děs,že to chce o zub míň, a on mi to objednal. Jestli se to vyrábí na jinou motorku ani nevím.

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 12:24 | Nahoru | #72
kov> tohle pasuje na 100%, jen sem myslel jestli nemáte jinou alternativu

Naposledy editováno 22.02.2010 12:24:59

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 12:25 | Nahoru | #73

badcip>Dominik-Duka> tak proto vám to žere 12 litrů máte blbý kolečka



blbý? ty jezdíš jen po silnici co?

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 21:01 | Nahoru | #74

badcip>Dominik-Duka> tak proto vám to žere 12 litrů máte blbý kolečka


Na dvě stě kilometrů

2 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 22:35 | Nahoru | #75
no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 22:57 | Nahoru | #76

badcip>no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)



jj, originál Bagster drahej jako kráva a strašná doba, posílají to do Francie
tenhle maník Ti to krásně přešije i s výšivkou zapůlku(mám ho i barvách motky), loni se přemejšlel že bude dělat i gelový, ale podle mého je to zbytečný, sedím jak na křesýlku, Varader dělal už dost, poslat můžeš i poštou

Naposledy editováno 22.02.2010 23:24:50

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

23.2.2010 v 09:13 | Nahoru | #77

badcip>no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)


Jediné, kdy je menší pastorek nevýhodou, je při dlouhých přesunech na rovných úsecích, kde jedeš pořád na šestku. Tam motor točí asi 1 tisíc otáček víc. Jinak je to jen plus. Dvojka se je schopna sebrat už od dvou tisíc a pokud tomu nenaložíš plný kotel tak i od 1500 ot. Ale to už motor trošku protestuje, to fakt jen vyjmečně. Jedničku dávám téměř jen při rozjíždění. Tím, že máš silnější převod, tak můžeš jezdit po okreskách buď na vyšší stupeň nebo v nižších otáčkách než při origo převodu. Jeden kamarád mi říkal, že by to nechtěl právě protože by na šestku točil motor víc. To je ale už na každém, aby si rozhodnul, co je pro něj lepší.
Jo, ještě jednu věc. Tím, že vyměníš pastorek, vlastně povolíš řetěz. Tzn, že musíš posunout zadní kolo víc dozadu. Máš vlastně asi o 0,5 cm větší rozvor kol. Ne, že bych to nějak poznal na jízdních vlastnostech,to spíš pro doplnění.

Co se týče sedla mám taky jedno doplnění. Ani ne tak co se pohodlí týče(na gelovém jsem ještě neseděl, tak nemůžu soudit), ale co se týče barvy. Výše zminovaný kamarád si objednal potah sedla, vybral si barvu na sránkách firmy-na netu a sedlo jim tam poslal. Když došlo zpátky málem ho piclo. Modrá barva byla moc světlá a nesedí k motorce. Takže má na tmavě modrém varanovi světle modré sedlo. Zkoušel to nějak reklamovat, ale nepochodil. Říkal, že si na to nakonec zvyknul,ale... No, co mu taky nakonec zbylo. Podle mě to na motorce dost razí. Já bych to těžko rozdýchával. Takže i na toto bacha!
Když už jsem se tak rozepsal, tak mám pro Vás ještě jeden dobrý tip. Začal jsem na základě debaty tady na fóru používat mazadlo na řetěz ,,profi dry lube". Je to vyborné! Je to sice o něco dražší než klasické mazadlo, ale zase ušetřím na čistidle a nemám zapráskanou motorku od mazadla. Vůbec se na to nelepí binec a neodstřikuje! Zdá se taky, že řetěz vydrží o cosi dýl než při klasickém mazadle. Je ale nutné dokonale zbavit řetěz starého mazadla. Asi nemá cenu to zkoušet na řetězu, který je před smrtí. Doporučuju vyzkoušet. Já už do klasického mazadla zpět nejdu ani omylem! Navíc jsem ,,přesvědčil" o tomto výrobku chlapy u nás v ,,hondím" servise, tak už to nemusím kupovat po netu. První na to taky nevěřícně(z počátku asi každý) hleděli, ale jak tam jezdím s varanem, tak je to zaujalo.

Naposledy editováno 23.02.2010 18:17:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

23.2.2010 v 16:06 | Nahoru | #78
Dominik-Duka> jj dík ale mě šlo právě jen o ten gel ne o přešití jako takový motku mám celou černou matnou ( moc sem jí tak chtěl) a origo sedlo je taky černý takže v tom problém nemám zajímalo mě spíš pohodlí prototže sem po 600 km vždycky tak urvanej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

23.2.2010 v 23:24 | Nahoru | #79
badcip> tak to porovnej s originálem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

24.2.2010 v 16:03 | Nahoru | #80
Dominik-Duka> jj je moc krásný ale já bych ho měl stejně jednobarevný černý takže už by to asi takovej rozdíl nebyl. Š lo mě hlavně o to pohodlí jestli vůbec má cenu nad tou investicí přemejšlet. Jinak jsem se dohod se známym že mi půjčí vstroma se sedlem tak uvidím dám pak vědět. Ještě nějakej tip na varana ??? Je to moje první endurko předtím samý silnice tak abych třeba něco nevymejšlel zbytečně :p

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

24.2.2010 v 22:34 | Nahoru | #81

badcip>Dominik-Duka> jj je moc krásný ale já bych ho měl stejně jednobarevný černý takže už by to asi takovej rozdíl nebyl. Š lo mě hlavně o to pohodlí jestli vůbec má cenu nad tou investicí přemejšlet. Jinak jsem se dohod se známym že mi půjčí vstroma se sedlem tak uvidím dám pak vědět. Ještě nějakej tip na varana ??? Je to moje první endurko předtím samý silnice tak abych třeba něco nevymejšlel zbytečně :p

Myslím, že slovo endurko je trošku silný výraz. Spíš je to silnice se zvýšenou schopností projet polňačku. Na druhou stranu jsem viděl co někteří dělají s Varaderem obutých na špuntech a musím říct, že to taky jde. Jen to umět a obout špunty.

Varadero 1000-vstrek&karburator

24.2.2010 v 23:02 | Nahoru | #82
no pro mě je to cestovní endurko, proti fárošovi a několika sradům je to endurko až až já ani nemám ambice jezdit hlínu to bych si asi koupil něco jinýho. Mám ho spíš na každoroční dovču a to je spíš po silnici možná max. polňačka a sem tam se sklouznout během roku.

Varadero 1000-vstrek&karburator

24.2.2010 v 23:44 | Nahoru | #83
progresivní pružiny, jinak je to ponorka jak prase

hrazdu, origořidítka se sakra zpevní

Varadero 1000-vstrek&karburator

25.2.2010 v 21:02 | Nahoru | #84
pružiny už tam asi jsou protže se to chová celkem dobře, byl jsem překvapenej že to sedí skoro jako silnice zadní WP taky od původního majitele, jo už vím co mě chybí hlavní stojan ale stojí řachu a starší ne a ne sehnat. Slyšel jsem už od více lídí že od touratechu jsou nestabilní a hůř se na něj motka zvedá.

Varadero 1000-vstrek&karburator

25.2.2010 v 21:04 | Nahoru | #85
jo ještě jedna věc netušíte jakej skon nastavit u varana na tom stroji na seřizování světel ??
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist