bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Seřízení klapek sání
12.5.2023 v 14:15
Nazdárek . Měl bych dotaz. Má někdo zkušenost se seřízením klapek sání na stříkačce? Postup seřízení mám, ale když napojím měřáky na hadičky podtlaků, a nastartuji, tak se ručičky měřáků neustálí napříslušné hodnotě , ale zběsile kmitají nahoru a dolu. Nelze tedy klapky spolehlivě nastavit. Napadá mě jestli nensjou fouklé sací ventily. Ventilové vůle jsou ok. Než jsem seřídil TP sensor, tak se mi stávalo že to střelilo i do sání. Po seřízení TP už jen jaksi lehce nepravidelně bufá do výfuku. Motor má nalítáno 75000.

Seřízení klapek sání

12.5.2023 v 14:17 | Nahoru | #1
ze by se ten podtlak v sani menil ? treba ze tam je jen v okamziku kdy ten valec saje? pokud to chces ustalit na nejake hodnote... musis to nejakym zpusobem zatlumit... treba tenkou tryskou...

Seřízení klapek sání

12.5.2023 v 16:54 | Nahoru | #2
Já jsem měl pod měřákama smyčku a vní 3 cm3 oleje a krásně to tlumilo .




Seřízení klapek sání

14.5.2023 v 07:39 | Nahoru | #3
musíš ty hadičky přiškrtit

Seřízení klapek sání

18.5.2023 v 11:19 | Nahoru | #4

Tady je odkaz na video , asi šestá minuta, je to sice ten starší typ s karbecem, ale ručičky jen lehce kmitají. U mě lítaj po celým budíku. Komory klapek nejsou čisté, tak bych to typoval na netěsnost ventilů.???

Naposledy editováno 18.05.2023 11:20:44

Seřízení klapek sání

18.5.2023 v 11:23 | Nahoru | #5
Jo už to vidím, má tam škrtítka na hadičkách , Díky Wáco , diky všem.

Naposledy editováno 18.05.2023 11:24:33

Seřízení klapek sání

15.3.2024 v 23:48 | Nahoru | #6
Mám elektronický, velice přesný seřizovač, který tyhle zákmity eliminuje stejně jako přiškrcená hadička nebo olej. Každopádně je potřeba u stříkaček dělat opravdu správný postup. Zahřát motorku. Štelovačem dorazu si nastavit volnoběh na 1.200ot./min Pak sundat hadice z přisávání sekundárního vzduchu dodatečného spalování na každé hlavě válce a tyto ventily ucpat (ne hadice ale ten kovový nátrubek na hlavě). Potom nastartovat, držet otáčky nad 2.000ot./min a při tom rozpojit hadičku podtlaku od zadního válce v "T" spojce u MAP senzoru. Raději vytáčet víc, motor má tendenci dost chcípat dokud se nerozbliká kontrolka FI, pak už drží stabilně. Připojit buď budíky, nebo hadicovku, nebo elektronický měřák a toto je chvíle od které se může začít seřizovat. Jako referenční válec se bere se bere zadní válec.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204
Ukazatel Řazení Honda XL 1000V Varadero Martin130 15 4.2.2024 v 15:39 Lenouchod


TOPlist