paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Varadero 1000-vstrek&karburator
13.2.2010 v 22:01
Chlapi,snažil som sa prečitať všetko čo som našiel.Zaujma ma Vaš nazor,hlavne kôli skusenostiam ktore mate.Rad by som poprosil ak by sa vyjadrili ludia k teme a skusenostiam.Mohol som sa opytať aj v nejakej teme ale myslim si že tato tema zaujma viacej ludi,tak nech teda je založena.Zaujmali by ma plusi a minusi,či vstrek,či karbec.Su ludia ktory nemaju dostatok finacii na novšie Varadero a tak zvažuju karburatorovu verziu.No zasa tam natrafia na ludi ktory odporučaju prave vstrek.Ako to je so servisom alebo respektivne ak som domaci kutil ako to je z opravami vstrekov.Viete čo myslim.Proste ako doma robite servis na vstrekoch alebo karburatoroch.Vyhody vstreku su hlavne spotreba.

POPROSIM HLAVNE SA VYJADRUJME K TEME.Dakujem všetkym.No ak sa najde niekto kto bude tvrdiť že zbytočna tema,tak tym sa ospravedlnujem vopred.

2 reakcí na tento příspěvek Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 22:35 | Nahoru | #1
no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

22.2.2010 v 22:57 | Nahoru | #2

badcip>no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)



jj, originál Bagster drahej jako kráva a strašná doba, posílají to do Francie
tenhle maník Ti to krásně přešije i s výšivkou zapůlku(mám ho i barvách motky), loni se přemejšlel že bude dělat i gelový, ale podle mého je to zbytečný, sedím jak na křesýlku, Varader dělal už dost, poslat můžeš i poštou

Naposledy editováno 22.02.2010 23:24:50

(reakce na) Varadero 1000-vstrek&karburator

23.2.2010 v 09:13 | Nahoru | #3

badcip>no jednou sem jel po trávě ale nic moc ne vážně asi do toho taky vletím ta jednička mě celekm vadí. jen doufám že pak nebudu muset jezdit jenom hlínou a za 12 litrů. Máte někdo zkušenost s gelovým sedlem ?? Mám na to různý ohlasy ale nikdo ho nikdy neměl :)


Jediné, kdy je menší pastorek nevýhodou, je při dlouhých přesunech na rovných úsecích, kde jedeš pořád na šestku. Tam motor točí asi 1 tisíc otáček víc. Jinak je to jen plus. Dvojka se je schopna sebrat už od dvou tisíc a pokud tomu nenaložíš plný kotel tak i od 1500 ot. Ale to už motor trošku protestuje, to fakt jen vyjmečně. Jedničku dávám téměř jen při rozjíždění. Tím, že máš silnější převod, tak můžeš jezdit po okreskách buď na vyšší stupeň nebo v nižších otáčkách než při origo převodu. Jeden kamarád mi říkal, že by to nechtěl právě protože by na šestku točil motor víc. To je ale už na každém, aby si rozhodnul, co je pro něj lepší.
Jo, ještě jednu věc. Tím, že vyměníš pastorek, vlastně povolíš řetěz. Tzn, že musíš posunout zadní kolo víc dozadu. Máš vlastně asi o 0,5 cm větší rozvor kol. Ne, že bych to nějak poznal na jízdních vlastnostech,to spíš pro doplnění.

Co se týče sedla mám taky jedno doplnění. Ani ne tak co se pohodlí týče(na gelovém jsem ještě neseděl, tak nemůžu soudit), ale co se týče barvy. Výše zminovaný kamarád si objednal potah sedla, vybral si barvu na sránkách firmy-na netu a sedlo jim tam poslal. Když došlo zpátky málem ho piclo. Modrá barva byla moc světlá a nesedí k motorce. Takže má na tmavě modrém varanovi světle modré sedlo. Zkoušel to nějak reklamovat, ale nepochodil. Říkal, že si na to nakonec zvyknul,ale... No, co mu taky nakonec zbylo. Podle mě to na motorce dost razí. Já bych to těžko rozdýchával. Takže i na toto bacha!
Když už jsem se tak rozepsal, tak mám pro Vás ještě jeden dobrý tip. Začal jsem na základě debaty tady na fóru používat mazadlo na řetěz ,,profi dry lube". Je to vyborné! Je to sice o něco dražší než klasické mazadlo, ale zase ušetřím na čistidle a nemám zapráskanou motorku od mazadla. Vůbec se na to nelepí binec a neodstřikuje! Zdá se taky, že řetěz vydrží o cosi dýl než při klasickém mazadle. Je ale nutné dokonale zbavit řetěz starého mazadla. Asi nemá cenu to zkoušet na řetězu, který je před smrtí. Doporučuju vyzkoušet. Já už do klasického mazadla zpět nejdu ani omylem! Navíc jsem ,,přesvědčil" o tomto výrobku chlapy u nás v ,,hondím" servise, tak už to nemusím kupovat po netu. První na to taky nevěřícně(z počátku asi každý) hleděli, ale jak tam jezdím s varanem, tak je to zaujalo.

Naposledy editováno 23.02.2010 18:17:12
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Je 50000 tkm pro varadero moc? [1, 2] Honda XL 1000V Varadero, Honda FJS 600 Silver Wing Rocco10000 38 24.3.2024 v 18:29 karlos-transalp
Seřízení klapek sání Honda XL 1000V Varadero mkl33 6 15.3.2024 v 23:48 Fiko
Nefunkční tachometr Honda XL 1000V Varadero kanar1970 8 7.3.2024 v 06:04 vilemx
LED Žárovky H4 Honda XL 1000V Varadero JadaH 13 2.3.2024 v 07:15 mibor
Honda Varadero XL 1000 V rv2003 v n... Honda XL 1000V Varadero mkl33 15 11.2.2024 v 21:32 Zdeník204


TOPlist