zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd
Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ozzy_ píše: Tyvole jaky abs?!!! Kdyz vlitned necekane do meka a kluzka, resi se to pridanim plynu a ne brzdenim ..... umim v terenu upny prd, ale tuhle malickost sem si osvojil celkem rychle
Jenže to musíš mít taky trošku vymeteno v hlavě Přirozená reakce je brzdit přední A ty jsi starej mazák
Animals21 píše: Jenže to musíš mít taky trošku vymeteno v hlavě Přirozená reakce je brzdit přední A ty jsi starej mazák
Tak to fakt nejsem, a v terenu fakt nic neumim. Ale kdyz si nekdo vezme/pujci nejakou lehkou motorku (trialka, pitbajk) treba na mokrou travu, tak na tydle zakladni zasady prijde celkem rychle. A pravdou je, ze pak tyhle zazity reakce (to fakt neni vymetena palice, ale nauceny spravny reakce tak aby je clovek udelal pred premejslenim, protoze ... myslet neni cas) umi zachranit celkem neprijemny zraneni a hodne rozbitou motorku. Protoze kdyz to cloveku treba nevyjde na velky motorce na vekum okruhu, a leti do kacera, tak vzit za brzdu => hrozna tlama a pad na drzku z vejsky, rozmrdana motorka a treba i neco zlomenyho, versus lehce pridat plyn, natahnout a stabilizovat motorku i v hlubbokym kaceru. A dalsi zatacku najet zpatky na drahu, vymenit si spodky, a bejt celej vcetne motorky. A to se imho vyplati.
Alespon zakladni rychlokurz na kluzku bych kazdymu predepsal jako povinnej
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
EDIT: V sousedním WRR foru něco málo je - zmínka, all balls ne. Osobně se asi víc nakloňuji originál kitu včetně futer.
EDIT2: K tomu se přidává další otázka, olej do vidlí. Yamaha v manuálu uvádí "Suspension oil 01" což je podle všeho 0W. Tam není moc alternativ ....
Naposledy editováno 15.09.2022 12:17:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Nemám dobré zkušenosti a určitě nejsem jediný. Do jiných, hůř nebo pracněji rozdělatelných komponentů bych tuto značku nikdy nedával. Do motoru ani nemluvim.
Za těch pár ušetřených peněz následná menší životnost nebo trable prostě nestojí.
Nejsem tak bohatej, abych si kupoval shit věci.
Vždy, když to jde, držim originál od vyrobce ( neni třeba nutné využivat překupnika ala partsdepot a jednotlivé komponenty si sehnat sám) nebo si nechám poradit u nás v místní ložiskárně. Chlapík ví a dokáže sehnat snad i rodný čisla vyrábějicího dělníka
Pathfinder edice a redbull racing edice
Konečně jsem měl srovnání.
Hrozně rád bych i srovnání s 300l, nejlíp s již modifikovanym podvozkem. Abych připadně věděl do budoucna .
Chomutovsko. Nebránim se jakékoli seanci. Dokonalý prostředí pro dualsport .
Teď začinaj konečně podmínky, který jsou pestřejší a zabávnější...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Ještě mi 100% není jasné množství oleje. Manuál uvádí 613 ccm. Je to myšleno na obě vidle?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Tenhle údaj je pro tebe směrodatný...
Je to vzdálenost hladiny od vršku trubky uplně odvzdušněné vidle.
Viskozitu oleje si zmiňoval. S viskozitou i hladinou oleje můžeš lehce experimentovat pro svoje potřeby.
Ty komponenty ti konkrétně, bohužel, neporadím a peníze neušetřim. Konrétně podvozky už si doma dlouho nedělám. A ani wr jsem nedelal. Mám supr podvozkáře a trénované oko vidí víc.
Ted jsem akorát měnil olej a pružinu za hypepro. Byl jsem zvědavej na progres vs linear pružina. Ještě to musim doladit
Olej po roce... dost překvapení. Celkem hezkej
Mě ta vydechlinka docela baví . Uvidim, co bude dál.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
spacy píše: cong156> dá se měnit olej v zadním centrálu, když nemáš k dispozici dusík?
Dáš tam ventilek a napumpuješ směsí 80% dusíku, 20% kyslíku, plus něco málo další vzácných plynů a sloučenin. Nejlépe, když není moc vlhko. Pěkně postaru.
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
motor 144 cm3
pérování: zdvihy cca 20 cm
Přední kolo 21 zadní 18
Pětikvalt
Pohotovostní hmotnost 93 kg
Cena 105 000
https://www.kawasaki...RUQwMUF9eUQ5YWFsNX18
SMRŽ MOTO - autorizovaný dealer Kawasaki to inzeruje s TP
https://www.tipmoto....93125-klx140r-f.html
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Frantacz píše: Kawa přišla na rok 2023 s novým endurem KLX 140R F
motor 144 cm3
pérování: zdvihy cca 20 cm
Přední kolo 21 zadní 18
Pětikvalt
Pohotovostní hmotnost 93 kg
Cena 105 000
https://www.kawasaki...RUQwMUF9eUQ5YWFsNX18
Je o tom i článek zde na motorkářích: https://www.motorka...h-verzich-48080.html
Každopádně je pitbike/enduro bez světel, homologace do provozu tedy ne.
Naposledy editováno 18.09.2022 20:15:34
Deadman píše: Je o tom i článek zde na motorkářích: https://www.motorka...h-verzich-48080.html
Každopádně je pitbike/enduro bez světel, homologace do provozu tedy ne.
Kawa často prodává endura bez světel a pak k nim dodává homo kit. Například KX 450X, ze které by podle mě šel udělat dost luxusní cesťák, jen kdyby měla ty rychlosti trochu dál od sebe.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
to Ozzy: Naštěstí tu reakci na přední brzdu při prokluzu předku nemám, i když onehdy jsem ležel s velkou motorkou, když při rychlosti 3km/h na všude jinde čistým asfaltu ten předemnou nečekaně zastavil a nějakej šotek mi zrovna pod přední kolo dal lopatu písku :) Zadní jsem zabrzdit nemohl, protože noha byla na zemi, bylo to do pravé zatáčky.
Když už to vypadá, že si někde na polňačce ustelu, tak nemám ten morál to tam poslat pod plynem, na to už jsem asi moc starej. Proto chválím ABS na zadním kole, který mě už párkrát z podobné ošemetnosti dostalo. 1.) zadek nejel do boku, i když jsem to zemědělsky zašlápl. 2.) díky tomu, že se zvýšil přítlak na přední kolo, tak to zase začalo řídit. Asi to teda není správnej návyk, ale aspoň nehrabu na přední brzdu.
Naposledy editováno 20.09.2022 00:20:44
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
https://motorky.bazo.../yamaha-wr-250-r.php
Ze zvědavosti jsem volal, ačkoliv nemám rád lidi, co dávají cena dohodou. Údajně už volalo x-lidí, někdo nabídl 120 000. Říkal jsem si tak kolem kila budiž, ale koukám, že doba je zlá :D. Asi cenu pořád táhne nahoru ten cirkus WR250X co tam visí za 120.
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
U WR je to navíc dohnaný tím, že silniční verzi snad momentálně yamaha ani nenabízí.
Ještě k hlučnosti CRF250: výfuk je origo, s katalyzátorem. Ale pořád je to proti KTM E-XC freeride nebo Sur Ron Strorm Bee strašně hlučný ... Storm Bee je o dost ostřejší než CRF250, V terénu jsem neměl ani odvahu to přepnout z eko módu (13kW) na plnej výkon(22kW) ale taky za jiný prachy (300kKč, skoro jako freeride) , vážně jsem o tom uvažoval.
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/honda/honda-crf-300l/honda-crf-300l-1783232.html
Naposledy editováno 21.09.2022 08:23:51
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... | KO_IN | 34 | 26.1.2024 v 08:08 Sally06 |
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L | jenda-pegaso | 23 | 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein |
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... | bumla | 92 | 11.9.2023 v 18:47 callowsick |
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M | Švejdy45 | 39 | 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58 |
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... | Sally06 | 134 | 6.5.2023 v 09:05 Merhaut |