globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 19:55 | Nahoru | #541
Tak jsem o víkendu na CRFku najezdil přes 70km a musím znovu potvrdit-naprostá spokojenost s výkonem, musel jsem se krotit s plynem, abych se nedostával moc často na a nad 100km/h, přeci jen chci motorku zajíždět s rozumem a po dotankování jsem změřil spotřebu- rovné 3l/100km.Jedině ve stoupání kolem 10-12% byl citelně znát nedostatek výkonu, to Honda jela na plný plyn tak max 70km/h na pětku, na šestku tak 60, na nižší kvalty jsem neřadil, zatím motor nechci moc vytáčet.
Mám pocit, že CRF je na tomto vlákně jaksi za outsidera, přitom se domnívám, že v BĚŽNÉM užívání budou rozdíly mezi všemi dualsporty minimální...
P.S.Trochu mně mrzí, že se svými poznatky sem nepřispívá kolega CRFkař Prackarr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 20:08 | Nahoru | #542
intuic> Zdar, já nepřispívám,protože jsem na tom od listopadu nejezdil.
Ale napravím to. Ve zítra ji jdu přihlásit a pak to začne.
Teda pokud mě na to děcka a má drahá pustí. Tuším,že u motorky budefronta.

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 21:04 | Nahoru | #543
Já si ji jdu zítra odpoledne do Hondy vyzvednout, tak až ji trochu projedu, přidám taky nějaké postřehy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 21:46 | Nahoru | #544
prackarr> Neni na to přihlášení do registru nějaká lhůta od koupi? Nebo je to jedno? Právě nevim kdy to přihlásim, nemam v tejdnu moc čas a navíc má registr teď nějaký krámy...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 21:54 | Nahoru | #545

SuperSic58 píše: prackarr> Neni na to přihlášení do registru nějaká lhůta od koupi? Nebo je to jedno? Právě nevim kdy to přihlásim, nemam v tejdnu moc čas a navíc má registr teď nějaký krámy...


při nové není.
Kdy jsi to koupil? Kde a za kolik? Pokud to není tajné...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 22:12 | Nahoru | #546
prackarr> ještě ne, ale hned jak bude hezky, tk sjedu do Letů, dám testovací jízdu a když mi sedne, hned objednám. Asi před měsícem sem jim psal, jesli maj demo jízdy na crfko a odpověděli mi, že zrovna crfko nemaj a ani ho jako předváděčku neplánujou. Dnes sem jim volal a prej maj předváděčku na krámě už nějakou dobu Teď jen čekat na jaro

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

9.4.2013 v 22:35 | Nahoru | #547
intuic> věřim, že kdybys skopnul ještě na 4ku, tk to pojede do toho krpálu 90 jako nic Ale určitě to v záběhu nedělej. A i plnej plyn v nižších otáčkách bych moc nedával. Škoda, že tam neni otáčkoměr, už koukám po doplňkovým

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 09:39 | Nahoru | #548
SuperSic> Kdybys na ten otáčkoměr někde natrefil, dej vědět... Tady se vůbec jakékoli příslušenství k tomu CRF-Lku blbě shání, nakonec jsem si včera objednal ten zadní nosič za 44 éček na bikerzbits, ale k tomu mne přijde ještě na cca 22 éček poštovné Uvažoval jsem o tom, že bych si ho nechal někde svařit, ale pak jsem si řekl, že než se s tím kreslit a pak shánět matroš, tak do toho ty dva litry radši vrazím

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 09:42 | Nahoru | #549
SuperSic> Jinak nevím, jak v Letech, ale na Jarově mi přihlášení zařídí přímo oni a já se nemusím o nic starat, jen mne to bude stát pětikilo za kolek, ale je pravda, že ty to budeš mít v jiném okresu, takže to by asi byl problém...

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 09:49 | Nahoru | #550
 

SuperSic58 píše: Dovi: Nechtěl by si sem dát ty obrázky tý naší nejsvětější trojice(KLX, WR, CRF) s těma siluetama jezdce, dejme tomu na 185cm a 85kg, jaký tam budou mezi těma třema motorkama ergonomický rozdíly s nohama na zemi i na stupačkách



"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Honda CRF 250L





 

"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Kawasaki KLX 250 (KLX 250S)





 

"Typický" 183 cm vysoký jezdec na enduru Yamaha WR 250R





 

"Typický" 183 cm vysoký jezdec na motardu Yamaha WR 250X






 

Happy 250 ccm DS ergonomic comparison
 

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 09:54 | Nahoru | #551
 
P.S.

Na dual sportu stejně jako na koni - člověk sedí vysoko a vidí daleko.

A hlavně - sedí se svisle a s nohama pod sebou, což je myslím nejlepší možný posez na motorce - na stará kolena páteř a záda člověku poděkují za slušné zacházení...
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 15:53 | Nahoru | #552
Dovi> tk sem to upravil
A díky za ty fotky sou tam drobný rozdíly, kolena, lokty

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

10.4.2013 v 21:24 | Nahoru | #553

SuperSic58 píše: Dovi> tk sem to upravil


Díky, teď už tuto diskusi snadněji najdou i ti ostatní duál-sportaři.

5 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 12:47 | Nahoru | #554






Tak včera jsem CRF-Lko vyzvedl v Hondě a samozřejmě mi nedalo, abych ho, alespoň 100 kiláčků kolem komína, neprotáhl. Takže, abych shrnul své osobní dojmy. Začnu nejdřív negativy:

1) V zrcátkách toho není moc vidět, vymyslet optimální nastavení mi chvíli trvalo a stejně mi to úplně nesedí, asi je to tím, jak jsem zvyklej, z MZ-ty a Alpa (tam jsem měnil původní za jiné s delším ramínkem), na větší kulatá, ve kterých je vidět mnohem víc.

2) Co mi přišlo naprosto debilní, je obrovský šedivý čudlík houkačky nad přepínačem blinkrů, je dost nepraktický, udělal bych ho mnohem menší a dal dolů pod přepínač blinkrů - ale zase je to asi o zvyku z jiných motorek, ovšem menší by být mohl...

3) Překvapilo mne, jak mizerně brzdí zadní brzda, ale jsem zhejčkaný C-ABSem z Alpa, naopak předek brzdí dobře a dostatečně.

4) Jak je ta motorka nová a vše se tak nějak zahřívá a vypaluje , tak to docela smrdí, s tím jsem se při zajíždění nového Alpa nesetkal

5) Naprosto minimální úložný prostor v místě se schránkou na nářadí - lékarničku jsem musel vyndat z obalu a její obsah tam tak nějak jako puzzle poskládat

Když jsem se s tím poprvé rozjel, tak mi prošlo hlavou, sakra, vždyť to proti emině vůbec netahne a nejde za plynem, pak jsem si ale uvědomil, že nemůžu srovnávat syrovej čtyřtaktní motor s dobře zajetým dvoutaktem, navíc po té, co přibývaly kilometry bylo postupně znát, že ta mašina ožívá.

Pozitiva:

Hned, jak jsem si na ni sedl, padla mi do ruky, jak ušitá na míru (měřím 183 cm, váha těsně přes 90 kg a délka nohou do země k rozkroku (Inseam v tom programu, co sem z něj dával screeny Dovi) 86 cm. Cca po 15-ti ujetých kilometrech, jsem měl pocit, jak když na ní jezdím už X-let, to se mi zatím na žádné mašině nestalo.
Pocit z jízdy (jel jsem tak 75% silnice, 10% tráva a 15% polňačky a lesní cesty s pískem a bahnem) je veskrze hodně pozitivní, vodí se opravdu příjemně, nezkoušel jsem to na silnici nějak extra klopit, páč bylo dost mokro a přece jen jsem novým pneumatikám, navíc se špunty, moc nevěřil, ale když jsem se vracel, už bylo sucho, tak jsem za to víc v zatáčkách víc vzal a můžu říct, že sedí dobře.
Na mokrých "hadech" mi to jednou v zatáčce uklouzlo, ale na to kloužou i silniční gumy, takže to je v normě. Líbilo se mi, že při jízdě po vlhké trávě cca 40 km/hod a prudším zabrždění gumy nešly do smyku. Vcelku slušně si špuntíky poradily i s těmi rozbahněnými cestami.
Co se týče motoru, zajíždím to, takže jsem moc netestoval zrychlení a maximálku, jednou jsem za to vzal a jel těsně přes kilo, jinak jsem maximálku držel okolo devadesáti, ale pocitově jede dobře i na syrový motor, uvidím, jak moc se to zlepší po zajetí... ale podle mne to bude ideální motorka pro mladé na blbnutí po rozbitých okreskách a lehčím terénu, je lehoučká (alespoň pro mne) a dobře se ovládá. Jednička až trojka mi přišla dost krátké, ale to je asi u endurka dobře, holt je to zpřevodované do síly... Vibrace motoru mi přišly minimální, každý kdo jezdil na MZ-tě, případně jiném dvoutaktním jednoválci, ví co to je, když se řekne, že motor vibruje...
Jízda ve stupačkách, taky pohoda, jen bych uvítal, tak cca o 2-3 cm vyšší řidítka, ale to je zase o tělesných proporcích konkrétního jezdce. Ty stupačky jsou opravdu drobet nakloněné dopředu, ale neměl jsem z toho pocit, že by to něčemu vadilo, spíš naopak.
Někde se psalo, že se bude líp v terénu vodit, když se přední vidlice posunou v brýlích cca a 2 cm nahoru, jo, asi by to mohlo být lepší, předek je dost vysoký.
Pérování - stavitelné tlumiče by se hodily, na silnici ve výmolech bych ji trochu změkčil, jinak je nastavená vcelku optimálně, tipoval bych, že s lehčím jezdcem (tak kolem 80 kg) by se chovala ještě líp.
Výkon - není ho přebytek ani nedostatek, někomu, kdo je zvyklý na ostřejší dvaapůle, by se mohla zdát slabá, mně to přijde optimální... Mám ji jako motorku na hraní, takže mi to stačí.
Takže, když to celkově shrnu, jsem spokojen a ani náhodou koupě nelituju, za ty prachy opravdu hodně muziky... A jestli budu mít náladu a prašulky, tak ji třeba ještě časem poladím jiným výfukem a zpřevodováním, takže bude ještě lepší

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 17:04 | Nahoru | #555
MartyR> Tak chlape.. gratulace! abych řek pravdu, už jen ta fotka mě zvedla ze židle sice ano viděl sem obrázky několikrát, ale když si člověk řekne hele on jí koupil a hned jí projel ten obrázek je z jízdy na ní ty pocity musí bejt krásný Ještě bych uvítal kdybys jí časem založil k sobě do profilu a třeba napsal nějakej denník
Jinak blahopřeju a přeju spoustu kylometrů srandy a pohody

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 17:59 | Nahoru | #556
MartyR> Tak i já gratuluji a blahopřeji ke koupi .Napsal jsi velmi dobrou recenzi, třeba ta zrcátka mně taky fakt štvou a skoro jistě půjdou pryč a úložný prostor mohl být, s ohledem na velkou oplastovanost mašiny rozhodně větší.Navíc po poslední vyjíždce, kdy jsem zatmil, musím zkritizovat světlo, opravdu moc nesvítí a to i dálkové, ani na mně neblikali protijedoucí auta.
Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že CRF je vhodná hlavně pro mladé...Myslím že mladí budou pořád toužit po vyšším výkonu a rychlosti, kdežto vyježděný jezdec pozná tu univerzalitu, výkon a lehkost ovládání dostačující ke kvalitnímu poježdění atd...

Naposledy editováno 11.04.2013 18:00:40

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 18:49 | Nahoru | #557
MartyR> Gratulace A co ta zadní brzda? Je to tupý? Nesedlo si to za těch 100 kiláků? Tk zrcátka jdou vyměnit a řidítka taky, popř.i zvýšit. Takže stupačky jsou skloněný dopředu a ten novinář psal, že sou zas zakloněný dozadu Tk to bude asi kus od kusu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 19:26 | Nahoru | #558
MartyR> Paráda, moc gratuluju.
Mám zítra objednanou testovací jízdu v Letech a už se taky nemůžu dočkat. Pořádně si jí užij a přeju hromadu skvělých kilometrů bez nehod a závad

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 19:29 | Nahoru | #559
Ale ono ani s těma brzdama není žádný velký problém něco udělat.
Kdyby to stále nebylo ono, tak třeba jen koupit lepší destičky. To není zas tak hrozná investice. Nebo pak dát i opletenou hadici. To taky udělá svoje...

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #560
MartyR,
tož vítej v klubu, a ať hondička dobře slouží a přináší hodně radosti!

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 00:30 | Nahoru | #561
Chlapi, dík za gratulace...

Co se týká těch zrcátek, je to asi spíš o zvyku, ono na sportech, kde jsou taky malá zrcátka, to bude podobné... holt zobrazují menší plochu.
Ta zadní brzda - nezdálo se mi, že by se to moc ujetými kilometry zlepšilo, ale třeba si ještě sedne, navíc stejně brzdíme hlavně přední a tam mi ten účinek přišel, i při mé váze, dostačující.
A jak píšete, jak brzdy, tak zrcátka se dají nějakým způsobem upravit, myslím, že tahle motorka, když by na to přišlo, nabízí možnosti přizpůsobit si ji podle svých potřeb.

Honza.FZS: Tak si to na ní zítra užij, a pak sem napiš, jaké jsi z ní měl pocity ty... přece jenom člověk je ovlivněn z jiných motorek, na kterých jezdil, či jezdí, takže to hodnocení pak není stoprocentně objetivní

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 10:46 | Nahoru | #562
Že by se změnila politika hondích exportérů? MOTARD

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 10:49 | Nahoru | #563
Teda ten disajn je parádní, mně se tedy líbí i ta červenobílá verze, ale tahle černočervená je fakt elegantní...

Takže, kdo nespěchá na koupi a tohle se mu líbí, radil bych počkat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 11:38 | Nahoru | #564

SuperSic58 píše: intuic> věřim, že kdybys skopnul ještě na 4ku, tk to pojede do toho krpálu 90 jako nic Ale určitě to v záběhu nedělej. A i plnej plyn v nižších otáčkách bych moc nedával. Škoda, že tam neni otáčkoměr, už koukám po doplňkovým



Ohledně otáčkoměru můžu doporučit tohle

Instaloval jsem to na svoji KTM 950SM a na miste zatim dobry nevim jak to bude pri jizde. No a mimo otackomeru to meri i motohodiny. Za ty prachy docela dobry. Instalace je jednoducha staci drat omotat okolo kabelu ke svicce a protahnout na palubku.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 11:39 | Nahoru | #565
Porovnání vzhledu:



Edit - jiné foto

Naposledy editováno 12.04.2013 12:00:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 11:51 | Nahoru | #566
MartyR> já bych chtěl to dole v barvách toho nahoře ..

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 12:02 | Nahoru | #567
Skalik> Tak nějak Možná by to šlo přeplastovat ale kyvka a rám by se pak musely stříknout na černo, zlatou vidli bych nechal, k černé by ladila.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 12:06 | Nahoru | #568
By si možná člověk vybral vzhled i tady: Galerie CRF250 L

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 12:24 | Nahoru | #569
Zvláštní jak to v jiné kombinaci vypadá zas uplně jinak ...to barevný porovnání od MartyhoR ,to je fakt nebe a dudy pro mě

K té červenobílé měli bejt aspon ty vidle černé zkrátka, nevypadalo by to tolik pouťově jako s těmi zlatými,už jsem to tady psal... (ty mi přijdou ok leda k té šedobílé)...nemůžu si pomoct, jen můj názor, můj vkus.
A ještě jeden detail co se týče designu... U toho motardu dali ten kus rámu co je vidět plus zadní vidli do tmavé

Naposledy editováno 12.04.2013 15:14:05

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

12.4.2013 v 14:00 | Nahoru | #570
Tohle by tady taky nemělo chybět, test KLX250s
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist