paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

5 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 12:47 | Nahoru | #1






Tak včera jsem CRF-Lko vyzvedl v Hondě a samozřejmě mi nedalo, abych ho, alespoň 100 kiláčků kolem komína, neprotáhl. Takže, abych shrnul své osobní dojmy. Začnu nejdřív negativy:

1) V zrcátkách toho není moc vidět, vymyslet optimální nastavení mi chvíli trvalo a stejně mi to úplně nesedí, asi je to tím, jak jsem zvyklej, z MZ-ty a Alpa (tam jsem měnil původní za jiné s delším ramínkem), na větší kulatá, ve kterých je vidět mnohem víc.

2) Co mi přišlo naprosto debilní, je obrovský šedivý čudlík houkačky nad přepínačem blinkrů, je dost nepraktický, udělal bych ho mnohem menší a dal dolů pod přepínač blinkrů - ale zase je to asi o zvyku z jiných motorek, ovšem menší by být mohl...

3) Překvapilo mne, jak mizerně brzdí zadní brzda, ale jsem zhejčkaný C-ABSem z Alpa, naopak předek brzdí dobře a dostatečně.

4) Jak je ta motorka nová a vše se tak nějak zahřívá a vypaluje , tak to docela smrdí, s tím jsem se při zajíždění nového Alpa nesetkal

5) Naprosto minimální úložný prostor v místě se schránkou na nářadí - lékarničku jsem musel vyndat z obalu a její obsah tam tak nějak jako puzzle poskládat

Když jsem se s tím poprvé rozjel, tak mi prošlo hlavou, sakra, vždyť to proti emině vůbec netahne a nejde za plynem, pak jsem si ale uvědomil, že nemůžu srovnávat syrovej čtyřtaktní motor s dobře zajetým dvoutaktem, navíc po té, co přibývaly kilometry bylo postupně znát, že ta mašina ožívá.

Pozitiva:

Hned, jak jsem si na ni sedl, padla mi do ruky, jak ušitá na míru (měřím 183 cm, váha těsně přes 90 kg a délka nohou do země k rozkroku (Inseam v tom programu, co sem z něj dával screeny Dovi) 86 cm. Cca po 15-ti ujetých kilometrech, jsem měl pocit, jak když na ní jezdím už X-let, to se mi zatím na žádné mašině nestalo.
Pocit z jízdy (jel jsem tak 75% silnice, 10% tráva a 15% polňačky a lesní cesty s pískem a bahnem) je veskrze hodně pozitivní, vodí se opravdu příjemně, nezkoušel jsem to na silnici nějak extra klopit, páč bylo dost mokro a přece jen jsem novým pneumatikám, navíc se špunty, moc nevěřil, ale když jsem se vracel, už bylo sucho, tak jsem za to víc v zatáčkách víc vzal a můžu říct, že sedí dobře.
Na mokrých "hadech" mi to jednou v zatáčce uklouzlo, ale na to kloužou i silniční gumy, takže to je v normě. Líbilo se mi, že při jízdě po vlhké trávě cca 40 km/hod a prudším zabrždění gumy nešly do smyku. Vcelku slušně si špuntíky poradily i s těmi rozbahněnými cestami.
Co se týče motoru, zajíždím to, takže jsem moc netestoval zrychlení a maximálku, jednou jsem za to vzal a jel těsně přes kilo, jinak jsem maximálku držel okolo devadesáti, ale pocitově jede dobře i na syrový motor, uvidím, jak moc se to zlepší po zajetí... ale podle mne to bude ideální motorka pro mladé na blbnutí po rozbitých okreskách a lehčím terénu, je lehoučká (alespoň pro mne) a dobře se ovládá. Jednička až trojka mi přišla dost krátké, ale to je asi u endurka dobře, holt je to zpřevodované do síly... Vibrace motoru mi přišly minimální, každý kdo jezdil na MZ-tě, případně jiném dvoutaktním jednoválci, ví co to je, když se řekne, že motor vibruje...
Jízda ve stupačkách, taky pohoda, jen bych uvítal, tak cca o 2-3 cm vyšší řidítka, ale to je zase o tělesných proporcích konkrétního jezdce. Ty stupačky jsou opravdu drobet nakloněné dopředu, ale neměl jsem z toho pocit, že by to něčemu vadilo, spíš naopak.
Někde se psalo, že se bude líp v terénu vodit, když se přední vidlice posunou v brýlích cca a 2 cm nahoru, jo, asi by to mohlo být lepší, předek je dost vysoký.
Pérování - stavitelné tlumiče by se hodily, na silnici ve výmolech bych ji trochu změkčil, jinak je nastavená vcelku optimálně, tipoval bych, že s lehčím jezdcem (tak kolem 80 kg) by se chovala ještě líp.
Výkon - není ho přebytek ani nedostatek, někomu, kdo je zvyklý na ostřejší dvaapůle, by se mohla zdát slabá, mně to přijde optimální... Mám ji jako motorku na hraní, takže mi to stačí.
Takže, když to celkově shrnu, jsem spokojen a ani náhodou koupě nelituju, za ty prachy opravdu hodně muziky... A jestli budu mít náladu a prašulky, tak ji třeba ještě časem poladím jiným výfukem a zpřevodováním, takže bude ještě lepší

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 17:04 | Nahoru | #2
MartyR> Tak chlape.. gratulace! abych řek pravdu, už jen ta fotka mě zvedla ze židle sice ano viděl sem obrázky několikrát, ale když si člověk řekne hele on jí koupil a hned jí projel ten obrázek je z jízdy na ní ty pocity musí bejt krásný Ještě bych uvítal kdybys jí časem založil k sobě do profilu a třeba napsal nějakej denník
Jinak blahopřeju a přeju spoustu kylometrů srandy a pohody

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 17:59 | Nahoru | #3
MartyR> Tak i já gratuluji a blahopřeji ke koupi .Napsal jsi velmi dobrou recenzi, třeba ta zrcátka mně taky fakt štvou a skoro jistě půjdou pryč a úložný prostor mohl být, s ohledem na velkou oplastovanost mašiny rozhodně větší.Navíc po poslední vyjíždce, kdy jsem zatmil, musím zkritizovat světlo, opravdu moc nesvítí a to i dálkové, ani na mně neblikali protijedoucí auta.
Jen si dovolím nesouhlasit s tím, že CRF je vhodná hlavně pro mladé...Myslím že mladí budou pořád toužit po vyšším výkonu a rychlosti, kdežto vyježděný jezdec pozná tu univerzalitu, výkon a lehkost ovládání dostačující ke kvalitnímu poježdění atd...

Naposledy editováno 11.04.2013 18:00:40

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 18:49 | Nahoru | #4
MartyR> Gratulace A co ta zadní brzda? Je to tupý? Nesedlo si to za těch 100 kiláků? Tk zrcátka jdou vyměnit a řidítka taky, popř.i zvýšit. Takže stupačky jsou skloněný dopředu a ten novinář psal, že sou zas zakloněný dozadu Tk to bude asi kus od kusu

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 19:26 | Nahoru | #5
MartyR> Paráda, moc gratuluju.
Mám zítra objednanou testovací jízdu v Letech a už se taky nemůžu dočkat. Pořádně si jí užij a přeju hromadu skvělých kilometrů bez nehod a závad

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

11.4.2013 v 21:07 | Nahoru | #6
MartyR,
tož vítej v klubu, a ať hondička dobře slouží a přináší hodně radosti!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist