globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd


Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 17:35 | Nahoru | #3751
ahoj,já mám Pr5 2019,nyní 150 mth.90-10 terén silnice,opravy mou vinou -.zadní blatník,displej tachometru.Prepakovani už taky dělaný,v rámci garančky uděláno p.Prochazkou..Jednou jsem měl znečištěný vstřik,po telefonu s p.Procházkou odstraněno.Ventily jsem si kontroloval sám,olej měním po 25-30 mth.Motor studený občas chcípne,po zahřátí v pohodě.S podvozkem jsem spokojen, úplně jiný jak Crf l.Motor dobrý traktor, odspodu pobere.Vice výkonu by se hodilo.Olej nežere.Čas ukáže co to vydrží,je to tak napůl mezi Čínou a těmi Japonci atd.Jinak jsem spokojen,sranda s tím je,klidně bych měnil za KTM nebo něco takového.Kolegove mají Gas Gas300,WR 250 f.Určite to jsou lepší mašiny.Crf 250l je úplně jiná moto,každá jiná,Honda je klidná , mírumilovná, pohodlná,za celej den tolik neutahá,dojede, projede a vyjede hodně,ale jinak .Ajp je fracek s kterým nechceš cestovat,chce rajtovat ve stupačkach v terénu.

Naposledy editováno 21.10.2020 18:34:14

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

21.10.2020 v 18:55 | Nahoru | #3752

Fic6 píše: Mr.Dreamer> Na PR4 jsem se taky díval. Je fakt lehounká, ale je už o dost slabší než PR5 a navíc má jen 5 rychlostí. Ale zase je za lepší peníze.
Nechám to zatím volně plynout a počám co se nabídne a co mi padne do oka. Dík za názor



Vršek to nemá žádný, ale dole táhne krásně, srovnatelně s 350. 6ka na silnici rozhodně chybí, pravda, mám tam originální převod, kdy z neutrálu dávám rovnou 2 a není problém začínat i 3kou, takže by to klidně šlo posunout o celý kvalt nahoru, ale tím by se zabil ten hard enduro potenciál jedničky.

Jinak u mé naštěstí (rok 2018) zatím ta Japonská preciznost je, startuje na škytnutí, všechno funguje, jediný servis byla výměna oleje po dvojím utopení (po kterém dojela domů), ještě nechcípla. Oproti japonci má trochu tvrdší nástup výkonu, což mě naučilo usměrňovat plyn spojkou a i ty nové bez kicku mají stále karbec, zatím jsem na něj nemusel ani sáhnout, ale stříkačka by asi byla lepší (plus by asi měla mírnější ten nástup výkonu).

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 07:39 | Nahoru | #3753
Animals21> Chci s tím jezdit všechno, cesty, polňačky, lesňačky a občas něco tězšího. Momentálně mám DR-Z 400, mám ji 7 let, tak jsem chtěl zkusit něco jiného a chtěl bych něco podobně zaměřené, spolehlivé, novější a lehčí. Chtěl bych na ní v létě zajet na offroad výlet na 3-4 dny, takže aby umesla i nějaké brašny.
Na té PR5 mě láká váha a podvozek, který by mě neomezoval kdyby mi hráblo v bedně a chtěl si pořádně zajezdit. Ale jak mi tady všichni píšete, že je to čistě offroad tak asi nic a navíc ta otázka spolehlivosti.
A CRF 250 l je stejně těžká jak DR-Z a podvozek bude dle mého názoru horší, takže teď nevím jestli nebude lepší si ještě nechtat DR-Z.
WR250R je cenově hodně vysoko a navíc se mi nikdy moc nelíbila.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 07:47 | Nahoru | #3754
venda07> Mr.Dreamer> díky za napsání zkušeností. Ještě by tu byla možnost si nechat DR-Z a k tomu AJP je na blbnutí, ale to by musely být za 50 .
Jak jsem psal minule. Uvidím co trh nabídne a co mi padne do oka. Ještě jdnou dík za zhrnutí zkušeností s AJP.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 08:03 | Nahoru | #3755
Ono se to nezdá, ale v té kategorii zas tak velký výběr není. Rozhodně ne potom, co máš DRZ400. Asi každej si prošel tím, že chce JENOM aby to bylo lehčí a výkonnější a HLAVNĚ aby se to moc neservisovalo. A když to nakombinuješ s tím, že to chceš za půl darma, tak ...co na to vlastně říct V tom případě si nech DRZ. Z Hondy bude po něm zklamanej.

WR250R - někdo by mu dal přednost před DRZ, někdo ne, tak řekněme, že je to cca stejný. No a pak už máš jen ostré, tam lze doporučit snad jen EXC500, trošku umravnit převod a dost lidí na tom už objelo svět a motor dělalo někdy mezi 70-80tis km (!!!!). Ale za 80tis to bude paštika.

Případně se mrkni po KTM 690. To, co hledáš - tedy formule 1 za pár korun, co vydrží a není potřeba ji servisovat - prostě neexistuje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 08:52 | Nahoru | #3756
Animals21> pro KTM 690 už jsem byl rozhodnutý, ale pak jsem si řekl že to je hodně silné a taky už dost těžké KTM EXC 500 bych musel koupit novou nebo zánovní abych se na ni mohl spolehnout a to už je 180+ takže mimo můj rozpočet. Měl jsem HQ TE 450 a ta se mi celkem srala, takže ostrému enduru už moc neholduju.

Jo přesně jak píšeš. Nejlépe motorku za 30 tis, která bude vážit 100, bude mít 70 koní, olej po 10 tis km, a nazuté super univerzální gumy se kterýma pojedu na okruhu na koleno a v bahně se vyškrábu na kolmou stěnu
Není možné, že takovou nenajdu

Naposledy editováno 22.10.2020 08:55:57

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 09:36 | Nahoru | #3757
Fic6> Tak jestli máš DR-Z a slouží bez větších závad, tak bych se ho asi držel. Řekl bych, že to je jedna ze slušných dual mašin a i delší cesty zvládá.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 10:42 | Nahoru | #3758
Přidám se ke kolegům výše - pokud máš DRZ tak vyměnit za něco podobné nedává moc smysl ten rozdíl nebude velký - v něčem lepší, v něčem horší

to co hledáš neexistuje - těžší a výkonnější nechceš, lehčí a výkonnější s dražším provozem taky ne ... tak Sašo víš co, jdi do ...

Postě jezdi ještě chvíli na DRZ a ono se to uklepe co vlastně chceš - lepší podvozek a nižší hmotnost v terénu? vyšší výkon? kravení za barákem nebo i delší cesty?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 12:13 | Nahoru | #3759
Honza-TA950> NA DRZ už jezdím 7 let , tak jsem chtěl zkusit něco jiného. Na 250 asi teda kašlu protože by to byl krok vzdad. Uvidím jestli se podaří prodat obě motorky (DRZ, KLE) a zkusím tu 690 a kdyby to bylo moc, tak se to dá vždycky prodat.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 12:41 | Nahoru | #3760
tomu rozumím, taky zkouším co se dá a sem tam stroj vyměním (někdy jen pro lepší pocit než přímo objektivní nutnost) - člověk si má dělat radost

ale pokud chceš zůstat ve stejné kategorii tak tam toho moc není a moc se to nezmění - proto bych šel do něčeho rozdílného - ta 690 na zkoušku není špatná, je to jiný stroj - nemusí ti sednout ani 690 není zlatý grál univerzální motorky, ale na vyzkoušení toho co člověku vyhovuje to poslouží dobře

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

22.10.2020 v 12:57 | Nahoru | #3761
Honza-TA950> Dle tvého profilu je 690 dobrá a asi ti sedí .

Tady bych to osobně uzavřel, protože by se to točilo okolo 690 a tohle vlákno je o čtvrtinkách.

Dík všem za vaše postřehy a nasměrování mě určitým směrem

Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2020 v 07:22 | Nahoru | #3762
Včera jsem se svezl s kámošem na 790R. Jasně, asi tohle nechceš, je to těžký (na svou kategorii "těžká krává" sice nejlehčí), výkon až do prdele, ale kááááámo .... to je stroječek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

23.10.2020 v 20:24 | Nahoru | #3763

Fic6 píše: Honza-TA950> NA DRZ už jezdím 7 let , tak jsem chtěl zkusit něco jiného. Na 250 asi teda kašlu protože by to byl krok vzdad. Uvidím jestli se podaří prodat obě motorky (DRZ, KLE) a zkusím tu 690 a kdyby to bylo moc, tak se to dá vždycky prodat.



No a co využít rozpočet na velký upgrade podvozku na DRZ? Podle mě se co do motoru už lépe neposuneš, DRZ má téměř dokonalý poměr výkon/váha/spolehlivost/náročnost údržby...
Pokud si ji necháš dalších 7 let, tak se ti to bohatě vrátí a když ji pak za rok stejně prodáš, tak to od tebe alespoň výhodně koupím .

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

24.10.2020 v 04:57 | Nahoru | #3764
DJSeeBass> Na to se mě neptej, já nejsem odborník na výfuky. Jednou jsem měl na crf250L Arrow, ale díky hluku šel po první projížďce kolegovi - SuperSic a držím se originálu. Výkon to nepřidalo a jen to prdělo jak kráva. Mám 450l a nikdy bych tam kravála už nedal.
Pokud ale popisuješ o co ti jde a nevadí ti, že je bez homologace, tak jdi do toho dominatora. Ale počítej, že tě bude po delší jízdě bolet hlava

Naposledy editováno 24.10.2020 20:02:54

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 08:53 | Nahoru | #3765
Mr.Dreamer> S podvozkem na DRZ jsem celkem spokojený. Už předchozí majitel ho nechal ladit a oproti jiným DRZ je o něco lepší. A navíc než dát třeba 50 do podvozku, tak to bych šel radši do ktm 690, měl bych za zhruba stejné peníze lepší motorku.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 10:09 | Nahoru | #3766
mRKEF> Keď niekde CRF 250L-ku zahodíš, budeš musieť niečo rovnať, odpruženie je dosť slabé, prevod do rýchlosti (ja som dal dozadu o 5 zubov viac, potom sa to už dalo) - ako tu už niekto písal, to nie je motorka na jazdenie v teréne ako tie ostré. Z krátkeho testu PR5 mám pocit, že tá by to naopak zvládla.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 11:02 | Nahoru | #3767
Metric> Ano jak píšeš to je, to snad nikde nerozporuji. Jestli to je reakce na návrh koupě CRF (kdesi na předchozí stránce), tak tam to bylo myšleno bez hlubší znalosti terénu, který chce jezdit. Karty jsou rozdány celkem jasně: CRF zvládne stovky a tisíce km různým terénem od asfaltu přes šotoliny po nějaký rozumný off - to vše s celkem jednoduchou údržbou.

Pokud se budeme bavit o více off zaměření tak tam jasně AJP vítězí (a zřejmě WRR a KLX250).

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 11:22 | Nahoru | #3768
Řešil někdo na CRFku jinou řadičku? Potřeboval bych tak o min 5mm delší než je origo a nebo jiné boty
O zub výš jí už nechci dávat, teď ji mám v rovině se stupačkou.

Naposledy editováno 26.10.2020 11:24:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 11:57 | Nahoru | #3769

Tooom píše: Řešil někdo na CRFku jinou řadičku? Potřeboval bych tak o min 5mm delší než je origo a nebo jiné boty
O zub výš jí už nechci dávat, teď ji mám v rovině se stupačkou.


Vrch stupačky má být malinko níž, než spodek řadičky. Chodidla stojí na bříškách záprstí.

Toto je úplně špatně, tak se nedá jezdit:


Toto je pro off vyhovující poloha, ale zvedl bych řadičku a stoupl o cenťák dopředu:


Naposledy editováno 26.10.2020 11:58:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 13:33 | Nahoru | #3770
Kohlstein> Já jsem přešel z polohy z druhé fotky na první fotku a jezdí se mi líp, ale chce to mít řidítka víc ve předu protože k nim stojíš blíže - záleží na motorce a velikosti jezdce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 14:12 | Nahoru | #3771

Fic6 píše: Kohlstein> Já jsem přešel z polohy z druhé fotky na první fotku a jezdí se mi líp, ale chce to mít řidítka víc ve předu protože k nim stojíš blíže - záleží na motorce a velikosti jezdce.


Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.
Na trubce je toho víc, malá ukázka:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 19:40 | Nahoru | #3772

DJSeeBass píše: DJSeeBass> Chybí mi prostě to jak jsem na ptibiku jel z kopecka podřadil jsem a šlehaly mi z toho plameny. A zvuk byl opravdu dunivej a ostrej jak blazen. Něco takového bych si představoval



nevim, jestli mi šlehaj plameny, ale mam na crfku koncovku Arrow od nokia321 a zvuk paráda, výkon mi přijde stejnej jak s originálem, spotřeba taky stejná. Ale mam ročník 2013 a tam je prej jinej průměr svodu, než u tý novější verze s otáčkoměrem, kterou máš ty, to si ještě ověř.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 06:34 | Nahoru | #3773
Kohlstein> Asi máš pravdu. Včera jsem se schválně postavil na motorku. Nestojím tak moc vepredu jak na obrázku 1, ale ani tak moc na špičce jako na obrázku 2 což se teď dívám že tam píšeš 1 cm dopředu, já tak dva dopředu.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 07:04 | Nahoru | #3774
Kohlstein> dík za radu, musím to vyzkoušet. Ale něco mi říká, že to zase v sedě nebude optimální, chce to kompromis.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 12:38 | Nahoru | #3775

Kohlstein píše: Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.



Mě se tak taky jezdí líp, ale asi to pro enduro není správně. Byl jsem loni na den u Kuklíka a on jezdí prostě v poloze řekněme v půli chodila, spíš víc k patám. Motorku drží vlastně kotníky, nohy "goofy" a podle potřeby jen rotuje špičku dovnitř na páku zadní brzdy a řadičku. Ono to fakt funguje, je to hrozně efektivní a rychlý. A těžko se budu dohadovat s někým, kdo má 30 titulů v enduru. Jak jsem psal, mě se taky líp jezdí na bříšcích prstů a na páky přešlapuju (zvyk ze silnice), ale na enduro (a tak se domnívám i pro MX) to správně asi není ....

Naposledy editováno 27.10.2020 12:39:54

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 12:57 | Nahoru | #3776
Animals21> Asi to máme podobně. Na těch bříškách, ale spíš kousek směrem k patě, aby noha nesklouzla dozadu. Ono na těch fotkách a videích může klamat to, že někdo si vezme na enduro o dvě čísla větší boty kvůli pohodlí, zatímco jiný si ostříhá nehty a radši vydrží hodinu MX v botách o dvě čísla menších, než aby mu ploutve zachytávaly v kolejích.

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 22:14 | Nahoru | #3777
Tooom> Ja ted mam radicku torc racing z crf 150r ktera na 250 l pasuje, je sklopna stejne dlouha a ma trochu jinak ten tisicihran (je stejnej jen cca o pul zubu posunutej) takze by ti mohla umoznit jinou polohu. Pro me zatim jediny negativum ze je cca o 5 mm dal od motoru coz pri padu nebude dobry..jinak byla za 480 kacek i s postovnym no nekup to :)

2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

30.10.2020 v 20:07 | Nahoru | #3778
Jezdíte někdo v tom humáči co je teď venku ?

Tehdejší peklostroj..


Naposledy editováno 30.10.2020 20:17:46

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2020 v 06:04 | Nahoru | #3779
už mam zazimováno, ale už se chystáme do lesa na bezpapírákách

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

31.10.2020 v 17:29 | Nahoru | #3780
nokia321> jojo




Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist