paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty
Vše o této motorce a dualsportech 250 obecně(KLX 250, WR 250R atd )
zkušenosti, fotky, videa, odkazy, úpravy, cesty, zážitky atd

Naposledy editováno 10.04.2013 15:51:30

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

26.10.2020 v 14:12 | Nahoru | #1

Fic6 píše: Kohlstein> Já jsem přešel z polohy z druhé fotky na první fotku a jezdí se mi líp, ale chce to mít řidítka víc ve předu protože k nim stojíš blíže - záleží na motorce a velikosti jezdce.


Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.
Na trubce je toho víc, malá ukázka:

(reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 06:34 | Nahoru | #2
Kohlstein> Asi máš pravdu. Včera jsem se schválně postavil na motorku. Nestojím tak moc vepredu jak na obrázku 1, ale ani tak moc na špičce jako na obrázku 2 což se teď dívám že tam píšeš 1 cm dopředu, já tak dva dopředu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkové dualsporty

27.10.2020 v 12:38 | Nahoru | #3

Kohlstein píše: Souhlasil bych, kdyby byly na mašině gumové stupačky, pak se musíš zaháknout za kramflek, ať si nenamlátíš, ale jezdit se takto moc nedá. Jednak je tělo moc vpředu, nejdou pokrčit kolena, nohy nejdou sundat ze stupaček a zpátky, špička levé nohy drbe do řadičky, není to ani trochu přirozené. Nebo na kole taky šlapeš patama?
Na zubatých stupačkách v základní poloze jedině na bříškách a přesouvat chodidlo dle potřeby. Funguje to i na to mrdání přes kopec kolem komína.



Mě se tak taky jezdí líp, ale asi to pro enduro není správně. Byl jsem loni na den u Kuklíka a on jezdí prostě v poloze řekněme v půli chodila, spíš víc k patám. Motorku drží vlastně kotníky, nohy "goofy" a podle potřeby jen rotuje špičku dovnitř na páku zadní brzdy a řadičku. Ono to fakt funguje, je to hrozně efektivní a rychlý. A těžko se budu dohadovat s někým, kdo má 30 titulů v enduru. Jak jsem psal, mě se taky líp jezdí na bříšcích prstů a na páky přešlapuju (zvyk ze silnice), ale na enduro (a tak se domnívám i pro MX) to správně asi není ....

Naposledy editováno 27.10.2020 12:39:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58
Kawasaki KLX 230 vs 250 popř vs CRF... [1 ... 4, 5] Kawasaki KLX 250, Honda CRF 250L, Kawasaki KLX230, H... Sally06 134 6.5.2023 v 09:05 Merhaut


TOPlist