globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.


Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.3.2014 v 12:44 | Nahoru | #331
dydzej> maxxis jsou dobrý gumy, jen si nejsem jistý jestli mají homologaci.. ale myslím že ne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.3.2014 v 12:53 | Nahoru | #332

cita29 píše: dydzej> maxxis jsou dobrý gumy, jen si nejsem jistý jestli mají homologaci.. ale myslím že ne



Je podstatná u gumy homologace pro silniční provoz? Počítam že to nikdo kontrolovat nebude, jen při event nehodě problém s pojišťovnou ..

edit: tady sem našel homologovanou Dunlop Geomax ENDURO .. a vypadá už skoro vostře


homologovaná Pirelli MT 21 Rallycross


a jeste jedna homologovana Metzeler Unicross


no a pak je tu pecka novinka - čistě závodní Dunlop Geomax MX52, nehomologovaná a o to lepší ale tim pádem toho moc nevydrží .. takže ..


nakonec --> po celodenním hledání na netu je prozatím favorit jasnej Maxxis MaxxCross IT M-7305


test Maxxis MaxxCross IT M-7305 na youtube


Naposledy editováno 30.03.2014 22:09:57

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

30.3.2014 v 13:02 | Nahoru | #333
dydzej> přesně jak říkáš.. může být problém s pojišťovnou. Co takhle nějakou Mitasku? Ty homologované jsou, mají taky pěkný výběr a špatné taky rozhodně nejsou obvzlášť pokud chceš jezdit i po silnici, tak bych bral nějakou s tvrdou směsí = větší výdrž.

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.4.2014 v 11:27 | Nahoru | #334
tak všechny věci dorazily v pořádku, KN filtr, chránič motoru Flatland, blastry Racetech, gumy Maxxis 7305 dozadu a 7304 dopredu .. podle kluků na offmoto.com by se tam mel zadní rozměr vejít 120/100/18" .. po víkendu proběhne montáž a .. a ..



a projeto několik pěknejch tratí, kde se lze učit a stupnovat vykonnost a provětrat pud sebezáchovy

1) brutální výjezdy u Nový Role na Smolnické výsypce převýšení cca 60m


2) trať u Hájku u Ostrova .. dost náročná


3) trať u Březový u Sokolova .. taky hodně náročná


4) kartaréna u Chebu -- na pohodu


Naposledy editováno 04.04.2014 15:57:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.4.2014 v 19:01 | Nahoru | #335

dydzej píše: tak všechny věci dorazily v pořádku, KN filtr, chránič motoru Flatland, blastry Racetech, gumy Maxxis 7305 dozadu a 7304 dopredu .. podle kluků na offmoto.com by se tam mel zadní rozměr vejít 120/100/18" .. po víkendu proběhne montáž a .. a ..


Zdarec, to šlo rychle, tak na nás potom pamatuj nějakou pěknou fotečkou s mašinou v plné polní...

Jinak ty MAXXISky jsou hodně oblíbeným terénním obutím na WRkách např. i v Emerice. Něco o tom je i tady v pár příspěvcích v této naší diskuzi - čerpal jsem hlavně z oblíbeného a solidního US serveru věnovanému právě Yamahám WR 250R/X: http://wr250rforum.forumotion.com/ Mají tam spoustu tematicky členěných rubrik a jedna z nich je věnována speciálně pneumatikám (Tires) pro WR250R/X.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #336

Dovi píše: Zdarec, to šlo rychle, tak na nás potom pamatuj nějakou pěknou fotečkou s mašinou v plné polní...



ahoj Dovi, jasný foto bude jakmile se dílo podaří .. budu měnit olej co 2000km po jistotu .. těch 1,4litru oleje a filtr Hiflo 141 - neni nic co by člověka zruinovalo, jinak najeto 2100km, velmi zhruba to odpovídá 40ti motohodinám od výměny v 500km a to už je důvod - obzvlášť je li motor častěji ve vyšších otáčkách - vyměnit olej ..

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

6.4.2014 v 19:44 | Nahoru | #337
A mám za sebou první závadu, která mě docela vyděsila. Bez jakéhokoli upozornění odešla baterka. Ale to jsem hned nevěděl.
Ten den jsem si udělal asi tří hodinový výlet, s několika foto zastávkami. Takže jsem za tu dobu i několikrát startoval. Bez sebemenšího náznaku, že by něco mělo být v nepořádku jsem se vrátil domů. Asi po dvou hodinách jsem chtěl opět vyjet a když jsem nastartoval, kontrolky ani nemrkly. Překvapilo mě, to, tak jsem zkusil motorku nastartovat rozjetím z kopce. Po chvilce to chytlo, ale jet se nedalo. Nešlo přidat plyn, motor měl divný zvuk a rozsvítila se kontrolka čerpadla oleje. Dotlačil jsem to domů a hned jsem dal baterku na nabíječku. Po chvilce nabíjení nabíječka hlásí plný stav. Zkouším otočit klíčkem a kontrolky po chviličce úplně zhasly. Už jsem si myslel, že je něco na motorce v háji.
Ale díky tomuto vláknu, popisu problému "dydzejem", jsem hned objednal baterii novou.
A po výměně, se jezdí jako dříve. Ale ty tři dny čekání na novou Vartu, ty byly dost hrozný.......





Památník partyzánského odboje kousek od Skaličky.

Naposledy editováno 06.04.2014 19:46:55

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.4.2014 v 09:11 | Nahoru | #338
 

dydzej píše: budu měnit olej co 2000 km pro jistotu .. těch 1,4 litru oleje a filtr Hiflo 141 neni nic co by člověka zruinovalo


Výrobce sice říká olej po 5 tisících km a filtr po 10 tisících, ale samozřejmě pokud to víc honíš, tak častější výměnou nic nepokazíš.

Já svý WRXko rozmazluju ještě víc - přestože motor po silnici jen tak lechtám (viz moje spotřeba) a do terénu nejezdím, tak měním jednou ročně zhruba pouze po ujetí jednoho tisíce km, jenže to je kvůli mému malému ročnímu nájezdu.

Ale třeba se letos trochu polepším a na WRku najezdím o pár stovek km víc, když nám počasí zatím přeje a sezóna začala tak brzo...
 

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.4.2014 v 09:41 | Nahoru | #339
 

r.ricci píše: Bez jakéhokoli upozornění odešla baterka. Udělal jsem si asi tříhodinový výlet, s několika foto zastávkami. Takže jsem za tu dobu i několikrát startoval. Bez sebemenšího náznaku, že by něco mělo být v nepořádku, jsem se vrátil domů. Asi po dvou hodinách jsem chtěl opět vyjet a když jsem startoval, kontrolky ani nemrkly. Překvapilo mě to, tak jsem zkusil motorku nastartovat rozjetím z kopce. Po chvilce to chytlo, ale jet se nedalo. Nešlo přidat plyn, motor měl divný zvuk a rozsvítila se kontrolka čerpadla oleje. Dotlačil jsem to domů a hned jsem dal baterku na nabíječku. Po chvilce nabíjení nabíječka hlásí plný stav. Zkouším otočit klíčkem a kontrolky po chviličce úplně zhasly. Už jsem si myslel, že je něco na motorce v háji.
Ale díky tomuto vláknu, popisu problému "dydzejem", jsem hned objednal baterii novou.
A po výměně se jezdí jako dříve.


U klasické údržbové (dolévací) baterky se to tak často nestává, ale bohužel gelovky i běžnější nepravé tzv. "gelovky" (AGM) na tuto náhlou smrt trpí mnohem víc - nejvíce načnutý článek se nečekaně rozsype a je konec.

Počítám, žes měl tu původní baterku v provozu necelé 3 roky (začínáš teď čtvrtou sezónu), tak to je dost smůla. Ale jsou i horší případy, kdy to tímto způsobem odejde ještě dřív.

 
EDIT:

P.S.
Mimochodem, byla to originální (všeobecně velmi dobře kvalitativně hodnocená) Yuasa?

Já ji tam totiž měl taky (z výroby), ale zřejmě proto, že spolu s motorkou byla (samozřejmě nezapojená, jen nainstalovaná) nějakou dobu ve skladu, tak její napětí naprázdno bylo za tu dobu už pod 12 Voltů - nevím teď už přesně kolik, ale bylo to tuším něco mezi 11.75 V a 12.0 V.

Naštěstí jsem byl v rámci předprodejního servisu přítomen při "oživování" nové motorky (viz třeba i to video na začátku vlákna) a aniž jsem do toho nějak aktivně zasahoval, nebyl ze strany prodejce resp. servisního mechanika učiněn pokus takto zanedbanou baterku jenom dobít a nechat mi ji v mašině. Naopak bez řečí přede mnou zprovoznili zcela novou značkovou baterku a osadili mi ji do WRka. Nová baterka si pak po první zimě i bez jakéhokoliv dobíjení v rámci zimní odstávky držela napětí naprázdno stále přes 13 V, a letos po druhé zimě měla napětí naprázdno těsně pod 13 V.

Naposledy editováno 07.04.2014 10:02:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.4.2014 v 15:51 | Nahoru | #340
Byla to Varta(AGM). Byla nová, dle dokladu koupena 2 dny před předáním motorky. Když jsem ji měřil koncem února, tak napětí bylo 12,6 V. Po dobití si pak 13,2 V držela. 12,6 V byla i hodnota po loňské dlouhé zimě. A tuto zimu motorka minimálně jednou za 14 dní byla v provozu. Dlouhým odstavením netrpěla. Představa, že by mě zdechla někde v lese, daleko od civilizace, je přímo děsivá.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.4.2014 v 10:33 | Nahoru | #341
 

r.ricci píše: Byla to Varta(AGM). Byla nová, dle dokladu koupena 2 dny před předáním motorky. Když jsem ji měřil koncem února, tak napětí bylo 12,6 V. Po dobití si pak 13,2 V držela. 12,6 V byla i hodnota po loňské dlouhé zimě. A tuto zimu motorka minimálně jednou za 14 dní byla v provozu. Dlouhým odstavením netrpěla. Představa, že by mě zdechla někde v lese, daleko od civilizace, je přímo děsivá.


Naštěstí tady v ČR by to ještě nebyla až taková tragedie; krajina je víceméně pokrytá signálem GSM a taky to WRko není nezvládnutelně těžký. Dalo by se během hodiny až pár hodin dotlačit (většinou po rovině nebo z kopce dolů) blíž k lidským obydlím a tam když tak po dohodě motorku zanechat pod střechou a pod zámkem u uchotného člověka, než se k ní vrátíš s funkční baterkou.

Jet někam skutečně mimo civilizaci, nebylo by možná od věci vzít si nový ještě nenaplněný malý 6 Ah akec s sebou. A kdyby došlo na nejhorší, nasadíš ampule s elektrolytem, naleješ ho a počkáš zhruba půl hodiny, zacvakneš víčko, přišroubuješ plus a minus pól a jsi zase mobilní.

Jenže tady v Česku asi nemá moc cenu se těmato scénářema trápit.
 

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.4.2014 v 10:03 | Nahoru | #342
Tak úpravy hotovy, vejfuk je brutální .. doslova i na volnoběh

:: chránič motoru Flatland
:: gumy Maxxis 7305 a 7304
:: řidítka Renthal
:: Kn filtr
:: blástry Racetech
:: koncovka FMF Powercore 4

Jinak na pohled jiná motorka .. navečer písnu jak to jezdí .. po 12 dnech se dost tešim ..











Naposledy editováno 18.04.2014 10:01:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.4.2014 v 12:02 | Nahoru | #343
dydzej> ještě musíš přišťavit palivovou mapu, nějakou chytrou krabičkou, power commader nebo něco na ten způsob. Přikluše ti i nějakej koník do stáje Takhle jak to máš, si otevřel výfuk i sání, ale nepřišťavil si béňo, takže si dost ochudil směs.. Časem se ti můžou podpálit ventily..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

17.4.2014 v 21:59 | Nahoru | #344

SuperSic58 píše: dydzej> ještě musíš přišťavit palivovou mapu, nějakou chytrou krabičkou, power commader nebo něco na ten způsob. Přikluše ti i nějakej koník do stáje Takhle jak to máš, si otevřel výfuk i sání, ale nepřišťavil si béňo, takže si dost ochudil směs.. Časem se ti můžou podpálit ventily..



cau no ono hlavne je to tak hlasity ze neni mozny ject aby o tobe nekdo siroko daleko nevedel .. takze FMF pujde nakonec dolu a vratim tam origo vejfuk i za cenu ztráty výkonu bohužel .. velká škoda, posun v jízdních lastnostech je enormní .. kdo jezdí nějaký uzavřený okruhy nebo na trati ten potenciál využije,nicméně pro mně kterej se spíš toulá v odlehlejch končinách je lepčí bejt více inkognito než dávat o sobě vědět

jinak gumy sou lahodas .. oproti seriovejm jiný kafe .. na přejezd po silnici akorat ale v offroadu nádhera .. širší řidítka jsou pocitově taky lepší v terénu .. celkove bez poradnejch gum to bylo doted mimo silnici nebezpečný .. nyní úplně cejtim jak se kraj gumy zakusuje do trávy a k podklouznutí dochází jen když chci

FMF Powercore 4 - výfuková koncovka na prodej







Naposledy editováno 18.04.2014 12:32:57

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 00:07 | Nahoru | #345
dydzej>

To je nádhera závidím vám jako prase

2 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 11:24 | Nahoru | #346
Hezký den přátelé, nevíte někdo, kde by byl ke stažení manuál k WR250R v češtině?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 11:38 | Nahoru | #347

veverka9 píše: Hezký den přátelé, nevíte někdo, kde by byl ke stažení manuál k WR250R v češtině?



čau novopečený majiteli
co vim je jen anglicky ale stahni si ho a dej si http://translate.google.cz/ a pod zadavacim polem máš Zadejte text nebo adresu webu nebo přeložte dokument.

Pak si text můžeš označit a ulož jako textovej dokument, naformátuj a máš to bez obrázků strojově přeloženo a funkční ..

Naposledy editováno 19.04.2014 11:55:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 11:51 | Nahoru | #348
dydzej> čus a díky, myslel jsem si, že asi česky nebude, ale kdoví. Majitel zatím nejsem, ještě to nemám v garáži, snad do 14 dnů. Co ten laďák, to je tak hrozný, že s tím nejde jezdit a už ho ze ztrátou prodáváš?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 11:54 | Nahoru | #349
veverka9> je to vážně moc, nejen ve městě kde se to odráží od baráků .. skutečně nejsem takovej exhibouš aby o mně věděl hajnej o dvě údolí dál

výkon a živost je poznatelně lepší ale než to tunit a vyvolávat nenávist okolo tak je lepší mít ostrou se sériovym vejfukem .. dostatek výkonu a zároveň ticho ..

PS: kdybys ten laďák chtěl časem tak ti ho dam za půlku co stoji novej t.j. za 4ku, ale počítej že budeš středem pozornosti

Naposledy editováno 19.04.2014 11:59:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 12:19 | Nahoru | #350
dydzej> ne díky, já na tohle fakt nejsem. Chci enduro pro radost a svobodu z pohybu, volnosti, že se dostaneš do přírody tam, kam by ses jinak dostal pouze pěšky. A je mi jedno jestli někam přijedu o chvilku dříve nebo později. Takže zvýšení výkonu za cenu, že budu zdroj kraválu, to ne! Už jsem v letech a mám rád ticho

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 17:53 | Nahoru | #351
dydzej>

Teda chlape, líbí se mi, že se s tím moc nepářeš - že od slov k činům není u Tebe daleko...

A možná máš recht - peníze budou, a my ne!

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 18:14 | Nahoru | #352

Dovi píše: dydzej>Teda chlape, líbí se mi, že se s tím moc nepářeš - že od slov k činům není u Tebe daleko...
A možná máš recht - peníze budou, a my ne!



jj muj horoskop má tvar lokomotivy takze když se rozjedu tak jedu .. ted sem dorazil z paradní projížďky .. krušný hory to je nářez .. naplánoval sem to na mapě .. hodně výjezdů a cca 60km lesem - prostě: bomby pecky šlágry .. se seriovym vejfukem sem lesa král .. WRko skoro neni slyšet, gumy drapou jak mají, dostal sem se do různě složitejch situací včetně jednoho bahenního vejletu přes řidítka ve 30kmh

Ale .. co sem si umanul to sem dal a to je velká krása a spokojenost .. nevěřil bych co se dá hravě vyject a jaký ještě větší padáky ve volnym lese se dají sject .. z těch Maxxisek sem úplně odvařenej jak drží stopu ..

A co se týče zrcátek šly dolu protože sou v terénu zbytečný, časem seženu nějaký jedno levý sklápěcí ať tam něco je kvůli cajtům

Takže pak cca 15minut ruční mytí wapkou na myčce, řetěz namazán a všechno prádlo do pračky










Naposledy editováno 19.04.2014 19:06:29

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

19.4.2014 v 18:26 | Nahoru | #353

veverka9 píše: dydzej> ne díky, já na tohle fakt nejsem. Chci enduro pro radost a svobodu z pohybu, volnosti, že se dostaneš do přírody tam, kam by ses jinak dostal pouze pěšky. A je mi jedno jestli někam přijedu o chvilku dříve nebo později. Takže zvýšení výkonu za cenu, že budu zdroj kraválu, to ne! Už jsem v letech a mám rád ticho



To ti samozřejmě schvaluju .. podstatný je, že se dostaneš všude tam kam by tě nikdy ani ve snu nenapadlo zabloudit, nebo te to napadlo dycky ses tam chtel podivat, ale clovek byl linej tam jit pesky, vzpominam jak sem zavazel ceskou lipu usti most akolem ty krasny kopečky vulkanickeho puvodu (ceske stredohori) nevim jestli bych na to mel koule nejakej si vyject, pač chráněná oblast .. ale obecne jak se člověk kouká okolo sebe tak ,moc dobře ví jaký lokality ho lákají k prozkoumání ..

V současný době si dělam v hlavě jakýsi itinerář projetejch tratí a ukládám do šedé kůry mozkové, naštěstí optická paměť funguje náramně .. ono totiž když člověk zná svět jen ze silnice .. tak se hned orientovat v lese neni zcela jednoduchý, vrstevnice jsou výborná pomůcka .. použivám aplikaci mapy.cz a i když sem mimo signál tak je tam načtená mapa celý republiky do sebemnšího detailu (cca160MB) a GPS přesně určí kde sem a jaká lesní cesta je ta pravá .. mapy.cz aplikace maji zanesený všechny cesty oproti google nebo tomtom navigaci .. a je to přesný na 5-10m .. doporučuju





Naposledy editováno 19.04.2014 22:15:31

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

21.4.2014 v 11:53 | Nahoru | #354
Když se nejezdí tak malýmu ukazuju to nejlepší z technik endura:

Enduro Riding autor: Offroad Fanatic - 52 videí

1 reakcí na tento příspěvek Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.4.2014 v 17:06 | Nahoru | #355
Objeveny další pěkné trasy .. vivat krušnohoří .. dneska krásných horských 100km ..








2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.4.2014 v 20:04 | Nahoru | #356
dydzej> Neuvažoval jsi o tiché vložce do toho FMF výfuku? Někde psali, že FMF powercore4 s tichou vložkou = FMF Q4. Sám jsem vlastníkem Q4 a byl to pro mě trochu šok po prvním nastartování, nicméně když se kolem mě projížděla přítelkyně na mém CRFu, tak mi to tak hrozné nepřišlo. Zvuk je spíš do basů než, že by šel slyšet ve vedlejším městě.

Ještě otázka, proč jsi WRko nedávno prodával? Očividně si ty traily náramně užíváš

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.4.2014 v 20:20 | Nahoru | #357
rage> osobně bych taky zkusil jít cestou tlumivky(přeci jen o pár kg méně a pár kobyl více při téměř stejný hlasitosti), pokuď by to nepomohlo, tak šup s ním pryč...
ostatně tlumivku(na míru) budu řešit i do mého arrow na DRZ...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

23.4.2014 v 21:46 | Nahoru | #358

rage píše: dydzej> Neuvažoval jsi o tiché vložce do toho FMF výfuku? Někde psali, že FMF powercore4 s tichou vložkou = FMF Q4. Sám jsem vlastníkem Q4 a byl to pro mě trochu šok po prvním nastartování, nicméně když se kolem mě projížděla přítelkyně na mém CRFu, tak mi to tak hrozné nepřišlo. Zvuk je spíš do basů než, že by šel slyšet ve vedlejším městě.
Ještě otázka, proč jsi WRko nedávno prodával? Očividně si ty traily náramně užíváš



Ahoj .. do detailu jsem veci nestudoval, myslim ale, že tlumicí koncovka - nemýlím-li se - tak je standardne u Powercore 4 obsažena .. možná si to ovšem pletu s lapačem jisker .. nicméně stávající SETUP je pro mně naprosto vyhovující .. (když budu přehánět tak sice tíha a slabší spodek - v porovnání s drnknutím a přizvednutím předního kola u ostrý 3pade a víc .. zato sranda a práce hlavy - ze všeho vybruslit a vypředvídat .. enduro pojezdy mam rád jako kondiční trénink a vyčištění hlavy současně - namísto hardcore pojezdů s mnoha pády a odhozenými stroji s velkým rizikem zranění ..

Proč jsem wrko chtěl jednu chvíli prodat? Protože jedna z variant byla, že půjdu hned do ostré HQV FE350 (15KONÍ NAHORU a zároveň 15 KILO DOLU) .. (a tak sem chtěl prodat WRko jakkoliv nezraněné) jenže jak je již obvyklé žena, podnikání a potřeby rodiny převážily nad bytím "na finanční hraně", proto si WRko nechám napořád, teď využiji především enduro a někdy až našetřím (a zároveň pokud se nezrakvím a zájem o offroad neuchabne), tak bude ostrá 3pade a WRko bude sloužit jako stroj pouze silniční (vrátim seriové Bridgestony).. tož takové by byly představy budoucích časů, ale jistě víš, že chceš-li rozesmát pánaboha .. tak
..
..
mu pověz o svých plánech

Naposledy editováno 23.04.2014 22:37:55

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.4.2014 v 11:33 | Nahoru | #359
 

dydzej píše: Proč jsem WRko chtěl jednu chvíli prodat? Protože jedna z variant byla, že půjdu hned do ostré HQV FE350 (15 KONÍ NAHORU a zároveň 15 KILO DOLU) .. a tak sem chtěl prodat WRko jakkoliv nezraněné,jenže jak je již obvyklé - žena, podnikání a potřeby rodiny převážily nad bytím "na finanční hraně", proto si WRko nechám napořád, teď využiji především enduro a někdy až našetřím (a zároveň pokud se nezrakvím a zájem o offroad neuchabne), tak bude ostrá 3pade a WRko bude sloužit jako stroj pouze silniční (vrátim seriové Bridgestony).. Tož takové by byly představy budoucích časů, ale jistě víš, že chceš-li rozesmát pánaboha .. tak
..
..
mu pověz o svých plánech


Rozumné rozhodnutí.
 

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

24.4.2014 v 11:42 | Nahoru | #360
 

dydzej píše: Když se nejezdí tak malýmu ukazuju to nejlepší z technik endura:

Enduro Riding autor: Offroad Fanatic - 52 videí


Díky, todle musí namlsat a trochu posunout snad skoro každýho zájemce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 276, 277] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8295 21.5.2024 v 14:49 Krautkopf
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist