paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.4.2014 v 15:51 | Nahoru | #1
Byla to Varta(AGM). Byla nová, dle dokladu koupena 2 dny před předáním motorky. Když jsem ji měřil koncem února, tak napětí bylo 12,6 V. Po dobití si pak 13,2 V držela. 12,6 V byla i hodnota po loňské dlouhé zimě. A tuto zimu motorka minimálně jednou za 14 dní byla v provozu. Dlouhým odstavením netrpěla. Představa, že by mě zdechla někde v lese, daleko od civilizace, je přímo děsivá.

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

8.4.2014 v 10:33 | Nahoru | #2
 

r.ricci píše: Byla to Varta(AGM). Byla nová, dle dokladu koupena 2 dny před předáním motorky. Když jsem ji měřil koncem února, tak napětí bylo 12,6 V. Po dobití si pak 13,2 V držela. 12,6 V byla i hodnota po loňské dlouhé zimě. A tuto zimu motorka minimálně jednou za 14 dní byla v provozu. Dlouhým odstavením netrpěla. Představa, že by mě zdechla někde v lese, daleko od civilizace, je přímo děsivá.


Naštěstí tady v ČR by to ještě nebyla až taková tragedie; krajina je víceméně pokrytá signálem GSM a taky to WRko není nezvládnutelně těžký. Dalo by se během hodiny až pár hodin dotlačit (většinou po rovině nebo z kopce dolů) blíž k lidským obydlím a tam když tak po dohodě motorku zanechat pod střechou a pod zámkem u uchotného člověka, než se k ní vrátíš s funkční baterkou.

Jet někam skutečně mimo civilizaci, nebylo by možná od věci vzít si nový ještě nenaplněný malý 6 Ah akec s sebou. A kdyby došlo na nejhorší, nasadíš ampule s elektrolytem, naleješ ho a počkáš zhruba půl hodiny, zacvakneš víčko, přišroubuješ plus a minus pól a jsi zase mobilní.

Jenže tady v Česku asi nemá moc cenu se těmato scénářema trápit.
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8343 Včera v 21:12 Fic6
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist