paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS
 
Po vyzkoušení motorek různých značek a typů (v mládí Jawa Stadion S11 a S22 a Pionýr 50/20, na stará kolena pak 4T padesátka TMEC Betka, Honda CBF125, BMW F650GS, Honda VT750C4 Shadow, BMW R1100GS, BMW R65, BMW R1200ST) jsem si začal víc a víc uvědomovat, že netřeba mi už nadlitrových čtvrttunových silničních korábů s maximálkama až přes 200 km/h a s potenciálem cestování ve dvou (a ještě obtěžkaný bagáží) skrzevá alpské průsmyky, a když je dost benzínu a času, tak i dál...
A že pro moje potřeby relaxace na dvou kolech mi mírou vrchovatou a vlastně i mnohem lépe vyhovují menší, lehčí a obratnější stroje.

Takže po redukci vozového parku v poslední době jsem se rozhodnul udělal si velkou radost a poprvé v životě jsem si dopřál ten luxus pořídit si úplně novou a ještě nikým neježděnou motorku (zatím všechny moje předchozí byly z druhé ruky), a proto jsem si taky dovolil toto vlákno tematicky zařadit do rubriky "Moje první motorka"...
 
EDIT 10.4.2013:
Aktualizace z původního názvu "Jak si dobře vybrat a koupit funglovku WR250X" na název dnes už lépe vystihující diskutovaná témata.

Naposledy editováno 10.04.2013 21:32:25

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

4.4.2014 v 22:50 | Nahoru | #1

Dovi píše: Zdarec, to šlo rychle, tak na nás potom pamatuj nějakou pěknou fotečkou s mašinou v plné polní...



ahoj Dovi, jasný foto bude jakmile se dílo podaří .. budu měnit olej co 2000km po jistotu .. těch 1,4litru oleje a filtr Hiflo 141 - neni nic co by člověka zruinovalo, jinak najeto 2100km, velmi zhruba to odpovídá 40ti motohodinám od výměny v 500km a to už je důvod - obzvlášť je li motor častěji ve vyšších otáčkách - vyměnit olej ..

(reakce na) Yamaha WR 250X + WR 250R a další 250 ccm DS

7.4.2014 v 09:11 | Nahoru | #2
 

dydzej píše: budu měnit olej co 2000 km pro jistotu .. těch 1,4 litru oleje a filtr Hiflo 141 neni nic co by člověka zruinovalo


Výrobce sice říká olej po 5 tisících km a filtr po 10 tisících, ale samozřejmě pokud to víc honíš, tak častější výměnou nic nepokazíš.

Já svý WRXko rozmazluju ještě víc - přestože motor po silnici jen tak lechtám (viz moje spotřeba) a do terénu nejezdím, tak měním jednou ročně zhruba pouze po ujetí jednoho tisíce km, jenže to je kvůli mému malému ročnímu nájezdu.

Ale třeba se letos trochu polepším a na WRku najezdím o pár stovek km víc, když nám počasí zatím přeje a sezóna začala tak brzo...
 
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 250L a ostatní čtvrtinkov... [1 ... 278, 279] Honda CRF 250L, Yamaha WR 250R, Kawasaki KLX 250 SuperSic58 8347 17.6.2024 v 20:44 mRKEF
Jaké moto zvolit Enduro + silnice [1, 2] KTM EXC 450, KTM EXC 400, Yamaha WR 450F, KTM EXC 30... KO_IN 34 26.1.2024 v 08:08 Sally06
Offroad gumy pro Hondu CRF 250L Honda CRF 250L jenda-pegaso 23 12.1.2024 v 16:51 Kohlstein
Co pořídit [1, 2, 3, 4] BMW F 650 GS, Yamaha SR 400, Honda CRF 250L, Suzuki ... bumla 92 11.9.2023 v 18:47 callowsick
K&N filtr plus laděná koncovka bez... [1, 2] Honda CRF 250L, Honda CRF 250M Švejdy45 39 25.7.2023 v 16:58 SuperSic58


TOPlist