globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Suzuki v strom 800 DE
15.6.2023 v 12:36
Dnes jsem se svezl na předváděčce na novém stromku 800DE.Jsem z jeho celkového projevu velmi pozitivně překvapen .První co na mne zapůsobilo bylo pohodlí posezu-sedlo,stupačky,řidítka.Mam tenerku 700 a tam je posez víc off road.Stromek je dle mého názoru primárně konstruován více na silniční použití se zaměřením na pohodlí než na nějaký tvrdší offroad.Samozřejmně lesní,polní,šotolinové cesty bude zvládat naprosto s přehledem.
Motor mi svým projevem asi tak z 85% připomínal moji tenerku 700 ale silnější.Brzdy jsou super.Tlumiče plní funkci parádně.Rozbité okrsky žehlily jedna radost.Záměrně jsem volil silnice okrsky,kde se nejvíc s moto pohybuji.Váha moto?Naprosto v pohodě díky nižšímu těžišti a to byla nádrž plně natankovaná.Dobrý rejd řidítek.
Vyzkoušel jsem i dálnici asi 10 km.Chtělo by to samozřejmně vyšší plexi nebo deflektor plexi.Do 100km/h tak nějak ale potom fouká docela dost.
Rychlořazení nevím ,protože jsem úplně zapomněl ,že tam je.Řazení přesné.Spojka funguje bez výtek.
Jsou to ale moje subjektivní pohledy a pocity.Někdo bude třeba nového stroma 800 vidět jinak.Záleží také jak to bude s jeho spolehlivostí.Přece jenom to je novinka.
Chtěl bych také pochválit a poděkovat za skvělý přístup v HS-moto Tábor.

Naposledy editováno 15.06.2023 12:53:30
Předchozí
1 2
Následující

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

15.6.2023 v 13:26 | Nahoru | #1
Díky za postřehy, bodejť by tu bylo víc lidí ochotno se podělit o své dojmy.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.6.2023 v 13:36 | Nahoru | #2
rousini> Budu ted mit na 4 dny MP3 530, ale to s VStrom asi uplne srovnavat nepujde a tusim, ze to ani moc lidi nebude zajimat Problem spise bude u Suzuki se vubec k predvadecce dostat

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.6.2023 v 14:35 | Nahoru | #3

rousini píše: Díky za postřehy, bodejť by tu bylo víc lidí ochotno se podělit o své dojmy.



Buď ti chybí ještě půlka věty, nebo si pleteš význam slova bodejť

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.6.2023 v 19:47 | Nahoru | #4
puffybodie> klidně napiš zkušenosti. Zajímám se i o skútry včetně tříkolových

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.6.2023 v 20:28 | Nahoru | #5
jandaxx> VStrom 800DE mne zajima zkusit, ale zatim to tu nehrozi no. Mozna polaci jestli budou mit predvadecku. Zajima mne, protoze se mi libi, papirove je rozhodne lepsi nez treba TA 750, ktere je navic pomerne male, podvozek je slabota.... Tuareg 660 se nevlezu, TA 700 se vlezu jen na ty dve zakladni rady, na Rally Raid se nevlezu kvuli tem nadrzim a zrovna ta jedina by mne pripadne zajimala kvuli podvozku. Ducati Desert X v pohode, ale zvuk motoru kastrofa, servisne je to taky nic moc no.

Skutry ve smyslu vhodnosti na nase "pekne" cesty....

1) Honda ADV 350 , protoze ten podvozek je bomba na kategorii skutr (i lepsi nez mnohe silnicni motorky), velky podsedlak, kufr v cene, sedi se jak na enduru, mista dost, stitek pro mne funguje lepe nez ten na Forze

2) Vespa GTS 300, letosni model, ktery ma dost veci jinak a nebylo to popsano ani zde na testu a hlavne podvozek na kterem delalo Bitubo a je to poznat. Kvalitou se rovna tomu ADV, i pres ty male kola a jine zdvihy. Ale je to stylovka, pro jednoho vysokeho ok, se spolujezdcem je to horsi kvuli mistu pro nej a tomu jak musi mit nohy v neprirozene poloze pro delsi jizdu

3) Voge 350 SR4 Max, pere se to statecne a odtlumi to docela dost, ale klasicka skutrova koncepce je tam preci jen poznat. Nicmene za mne hlavni problem ten vibrujici motor (s tim ma Voge velke problemy jak jsem zkusil u jeho dalsich motorek i tech dvouvalcovych. Cinan nekde dela zasadni pruser s vyvazovaky)

4) Xmax 300 novy Tech Max docela predrazene, ale umi klasickou mapu navigace na displeji co ma primo od Garmin a ne ty parodie turn-by-turn jak u jinych i motorek. Ovsem zadni odpruzeni katastrofa

Forza 750 / X-Adv 750 nezkousim, i kdyz je moznost, protoze mne nezajimaji. Zbytecne vysoka vaha na "skutr", maly prostor pod sedackou, retez, DCT prevodovka bez tempomatu (kde jinde to dava vetsi smysl nez u automatu inzenyri z Hondy?), navic to DCT je porad nejake nevychovane v mestskem provozu. Mene mista nez na Forza / ADV, ktere to navic deklasuji naprosto ve vsem krome cestovani stovek a tisicu km po dalnici mimo predpisove rychlosti

Trikolky.... mnohem radeji bych otestoval Qooder. Ale Italo/Svycari zatim na me dotazy mlci, jejich prezentace vazne uz par let, ale na EICMA loni predstavovali EURO5 modely, ale na webu maji porad EURO4 modely. Neco se ale dit bude, protoze v Italli, Holandsku, Nemecku maji ted velke slevy na skladovky do roku vyroby 2022, tak treba se letos polepsi, i kdyz je jasne, ze v CR jestli se objevi zkusebni vozidlo, tak v Praze (a to bych si na to klidne i zajel)

MP3 530 jsem mel chvili, takze to chci na dele pro poradny test. Podvozek mi ale prisel docela tvrdy, i kdyz je vylepseny proti predchozim modelum, sedlo taky tvrde, ale to muze byt vyhoda na delsi cestu, ze se neprosedi, sedi se nejak divne vysoko, ale to si asi clovek zvykne. Spise by mne zajimala verze MP3 400, ale ta tady bude k testovani az cca za 3 tydny. Proc? Protoze v zakladni verzi nema propojeni s mobilem, ktere je u italu stejne na pikacu, neni tempomat (ale protoze je jen obycejny, tak to je fuk), nema radar (kdyz uz u te velke je, tak mohl byt rovnou adaptivni tempomat), chybejici zpatecka je tam asi to jedine minus a mensi kroutak na motoru, ale maximalka u 530 je elektronicky omezena na 145, 400 ma 135 urcite, takze nic moc rozdil.

Peugeot Metropolis 400 nejsou zkusebni kusy, byla moznost jen posedet. Zkusenosti uzivatelu ale dobre, SW verze vzadu tlumice Paioli, mobil na tom funguje lidem lepe minimalne iPhone, maximalka az 140 dle GPS, jinak resena predni naprava. Problem ceny dilu jako obecne u Peugeotu, praktictejsi ale nez Piaggio

Tricity 300, opet zadne zkusebni kusy, jen moznost posedet. Je obrovska, motor slabsi nez 400/530 vyse pochopitelne, ale pere se to statecne i v testech. Pod sedackou hromady mista, vepredu je to katastrofa, ze tam neni nic a ta trcici 12V zasuvka to je taky kousek designeru jak noha. Lehci konstrukce napravy, dusledkem cehoz to neumi stat rovne, ale dily levne.

Suzuki v strom 800 DE

16.6.2023 v 15:13 | Nahoru | #6
Díky za obsáhlou odpověď a hodnocení. Dal jsi tomu víc, než bych očekával a mohl chtít

2 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

18.6.2023 v 14:45 | Nahoru | #7
Ahoj. Pristi tyden si pro nej jedu, takze jsem zkoumal manual a hle…. vymena oleje po 6000km!

Naposledy editováno 20.06.2023 08:30:52

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

18.6.2023 v 19:31 | Nahoru | #8
JaarBass> To se vraci k tomu co meli u vzduchacu nebo jim to tak zere olej a delaji to same co Yamaha treba u Xmax 300 kde vi, ze to je pazrave a maji schvalne vymenu co 6000.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

23.6.2023 v 22:33 | Nahoru | #9
JaarBass> Ahoj, mám objednáno a čekám dodání v červenci, manuál máš tištěný nebo je případně nějaká online verze? Googlil jsem, ale nikde nic. Za odkaz bych byl vděčný

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

25.6.2023 v 06:50 | Nahoru | #10
Suziik> Ahoj. Manuál je zde: https://www.motorka...ader.php?cfile=vpqmj

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

16.7.2023 v 13:12 | Nahoru | #11
Nevim, co je to za manual, ale v mém návodu k moto je pro evropu 12 000km na výměnu oleje. Motorku mám necelý měsíc a popis od 22222 v prvním příspěvku sedí, ještě doplním, že rychlořazeni funguje dobře.

Suzuki v strom 800 DE

29.7.2023 v 23:18 | Nahoru | #12
Byl jsem se podivat na ni ve Slušovicich vypadá pěkně ,ve středu otestuji a rozhodnu se jestli ji koupit :)

Naposledy editováno 21.08.2023 17:42:23

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

31.7.2023 v 21:55 | Nahoru | #13
DAXIDAXI> máš pravdu, při předání motorky jsem obdržel anglický manuál, dnes jsem si vyzvedl poslední papíry s českým návodem. A opravdu jsou tam rozdílné kilometry.

Suzuki v strom 800 DE

1.8.2023 v 04:55 | Nahoru | #14
Rozdílné kilometry pro výměnu oleje je i u GSX-S 1000. Část světa 6 000, Evropa 12 000 kilometrů.

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

3.8.2023 v 15:43 | Nahoru | #15
Ahoj,kdo máte novou 800 DE.S jakýma pneu k vám přijela?

Suzuki v strom 800 DE

9.8.2023 v 12:41 | Nahoru | #16
Už lze koupit vyšší plexi PUIG touring nebo sport.Ve třech odstínech.Docela pěkné.Zaleží jak budou fungovat.


Naposledy editováno 09.08.2023 12:44:30

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

10.8.2023 v 07:47 | Nahoru | #17
bigtime096> Koupil jsem na Dunlop Trailmax Mixtour

Suzuki v strom 800 DE

11.9.2023 v 18:04 | Nahoru | #18
Vibrace....V různých recenzích se probírají vibrace do stupaček. Měl jsem možnost se na stromu 800 svést asi hodinu. Ano lehké vibrace jsem proti tenerce 700 pocítil.Ale nic tragického a zásadního.
Co jsem třeba jezdil na Moto Guzzi v 85 TT,tak ta má proti stromu 800 z mého pohledu mnohem větší vibrace ve stupačkách.Ty mi tam docela vadily mnohem víc.Ano je to jiný typ motoru.Vzduchem chlazený.Ale jiné přirovnání co jsem si mohl osobně vyzkoušet mne nenapadlo.
Asi by o tom mohli víc říct majitelé zajetých V stromů 800 DE co už najezdili nějaký ten kilometr,jak zmiňované vibrace vnímají.

Naposledy editováno 11.09.2023 19:03:25

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

12.9.2023 v 11:44 | Nahoru | #19
Někdo z majitelů, nezkoušel jste vyšší štítek jak funguje? Přitom klasickém štítku to nedělá nějaké turbulence?
A co ty kritizované vibrace do stupaček, Podělte se prosím o zkušenosti ,díky.

Naposledy editováno 12.09.2023 11:44:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

14.9.2023 v 17:13 | Nahoru | #20
Fyro> On ten štítek je nejenom vyšší, ale i o dost širší. funguje skvěle, mám 195 cm.a doporučuji ho. Vibrace jsou v pohodě, je to takový lehoulinkatý zavrnění do stupaček okolo 5t.ot/min. V podstatě je vůbec nevnímám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

14.9.2023 v 21:50 | Nahoru | #21
yngwe> To máš ten Puig Touring ?Nebo ten větší co prodává přímo Suzuki? Díky

Naposledy editováno 14.09.2023 21:51:14

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 08:07 | Nahoru | #22
Fyro> Je to Suzuki.

Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 08:10 | Nahoru | #23
[i

Naposledy editováno 15.09.2023 08:14:56

1 reakcí na tento příspěvek Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 08:16 | Nahoru | #24

Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 08:23 | Nahoru | #25
Něco k vibracím.Osobně na mně vibrace působily spíš méně,než uvádí jezdec videa.Mluví o tom že jezdí na naháči,tak předpokládám, že měl silniční boty.Já jezdil shodou okolností na té samé moto co jezdí ve videu a boty jsem měl FORMA enduro.Silná podrážka asi dost pobere a ztlumí.


Naposledy editováno 15.09.2023 08:29:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 10:23 | Nahoru | #26

yngwe píše:


Super, díky.
Pěkně tam pasuje, se mi zdá ten vzhled lepší s tím štítkem.
Jak jsi spokojený s podvozkem, motorem, ochranou proti povětří,quickshifterem, Zábavnost motorky atd.?
Nezkoušel si i porovnání s jinými motorkami?
Díky moc za Sdílení zkušeností, plánuju ji na jaro. Zdá se mi to jako hodně dobrá nabídka cena / výkon.
Jestli bys mě tady mohl průběžně informovat, tak budu rád.

Naposledy editováno 15.09.2023 10:27:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 10:44 | Nahoru | #27
Fyro> No, svezl jsem se na předváděčce, přijel jsem domů a dal jsem Géeso (2011 dvouvačka) na inzerát. Za čtrnáct dní bylo prodáno a Stromek je doma! Podvozek žehlí úplně všechno, tomu se ESA na BMW ani nepřibližuje a navíc je plně štelovatelnej! Quickshifter nahoru absolutně fantastickej, dolů řadím se spojkou. Motor táhne od volnoběhu, Géeso takhle táhlo až od cca. 5000 ot/min. Motor je zábavnej až neuvěřitelně, nechce se mi z motorky vůbec slejzat? Doporučuji Ti, běž k nejbližšímu dealerovi a půjč si ji alespoň na 2 hodiny a uvidíš sám, třeba Ti nesedne, ale pochybuju! Spotřeba je při dodržování zákonných limitů 3,9L a když tahám na okreskách ( zadní guma sjetá za 3500 km?) tak 4,5L. Jako za tyhle peníze v této výbavě v základu, je asi bez konkurence! Jo a abych nezapomněl, budeš si muset zvyknout obzvláště v šedivožluté barvě, že kdekoli zastavíš, tak hned někdo přiběhne a bude se vyptávat! Vona totiž naživo vypadá daleko líp než na fotkách

Naposledy editováno 15.09.2023 11:04:05

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 12:18 | Nahoru | #28

yngwe píše: Fyro> No, svezl jsem se na předváděčce, přijel jsem domů a dal jsem Géeso (2011 dvouvačka) na inzerát. Za čtrnáct dní bylo prodáno a Stromek je doma! Podvozek žehlí úplně všechno, tomu se ESA na BMW ani nepřibližuje a navíc je plně štelovatelnej! Quickshifter nahoru absolutně fantastickej, dolů řadím se spojkou. Motor táhne od volnoběhu, Géeso takhle táhlo až od cca. 5000 ot/min. Motor je zábavnej až neuvěřitelně, nechce se mi z motorky vůbec slejzat? Doporučuji Ti, běž k nejbližšímu dealerovi a půjč si ji alespoň na 2 hodiny a uvidíš sám, třeba Ti nesedne, ale pochybuju! Spotřeba je při dodržování zákonných limitů 3,9L a když tahám na okreskách ( zadní guma sjetá za 3500 km?) tak 4,5L. Jako za tyhle peníze v této výbavě v základu, je asi bez konkurence! Jo a abych nezapomněl, budeš si muset zvyknout obzvláště v šedivožluté barvě, že kdekoli zastavíš, tak hned někdo přiběhne a bude se vyptávat! Vona totiž naživo vypadá daleko líp než na fotkách



Díky moc za info!
jediný co se mi na ní nelíbilo byl vzhled, Koukal jsem na tu černo modrou , Úplně mě to nenadchlo. Ale jinou barvu jsem neviděl. Pokud to ale perfektně funguje -Včetně aerodynamiky tak na vzhled kašlu A půjdu do ní. Ještě mám v hledáčku letošní KTM 890 adv, Která se mi vzhledově líbila víc, ale už je zase minimálně o 80 000 dražší, + nižší zdvihy. nové F900gs bude podobně drahý jako ta KTM.
Transalp ve všem horší, a moc mi nesedl. Touarega jsem taky zkoušel , Nějaký nadšení se rovněž nedostavilo -Moc mi ani ten motor nesedl.
Sezónu už dojezdím na desert sledu a na jaře to asi vyhraje stromek…

Naposledy editováno 15.09.2023 12:45:29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 13:03 | Nahoru | #29
Fyro> Touareg byl taky v hledáčku, ale po zkušenostech s Aprilií Futura už raději nee. KTM 890 adventure R se mi líbí taky více, ale 100 000kč. navíc a ta pochybná spolehlivost. Tak snad zvítězil rozum, tedy doufám

(reakce na) Suzuki v strom 800 DE

15.9.2023 v 20:00 | Nahoru | #30

yngwe píše: Fyro> Touareg byl taky v hledáčku, ale po zkušenostech s Aprilií Futura už raději nee. KTM 890 adventure R se mi líbí taky více, ale 100 000kč. navíc a ta pochybná spolehlivost. Tak snad zvítězil rozum, tedy doufám



mně se zase líbí víc to ne Rko. Přijde mi to takové učesanější.
ale japonská kvalita byla vždycky nejvíc

Naposledy editováno 15.09.2023 20:02:02
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE Roman2bk 155 19.5.2024 v 21:46 JAVR
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE JAVR 33 18.5.2024 v 19:48 Eddie83
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 116 23.4.2024 v 08:48 bazin.
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... Enky 2 25.3.2024 v 17:47 Pedl
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... TomasNBK 42 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK


TOPlist