![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Motor mi svým projevem asi tak z 85% připomínal moji tenerku 700 ale silnější.Brzdy jsou super.Tlumiče plní funkci parádně.Rozbité okrsky žehlily jedna radost.Záměrně jsem volil silnice okrsky,kde se nejvíc s moto pohybuji.Váha moto?Naprosto v pohodě díky nižšímu těžišti a to byla nádrž plně natankovaná.Dobrý rejd řidítek.
Vyzkoušel jsem i dálnici asi 10 km.Chtělo by to samozřejmně vyšší plexi nebo deflektor plexi.Do 100km/h tak nějak ale potom fouká docela dost.
Rychlořazení nevím
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sad.png)
Jsou to ale moje subjektivní pohledy a pocity.Někdo bude třeba nového stroma 800 vidět jinak.Záleží také jak to bude s jeho spolehlivostí.Přece jenom to je novinka.
Chtěl bych také pochválit a poděkovat
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
Naposledy editováno 15.06.2023 12:53:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki v strom 800 DE
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/rodna.gif)
Skutry ve smyslu vhodnosti na nase "pekne" cesty....
1) Honda ADV 350 , protoze ten podvozek je bomba na kategorii skutr (i lepsi nez mnohe silnicni motorky), velky podsedlak, kufr v cene, sedi se jak na enduru, mista dost, stitek pro mne funguje lepe nez ten na Forze
2) Vespa GTS 300, letosni model, ktery ma dost veci jinak a nebylo to popsano ani zde na testu a hlavne podvozek na kterem delalo Bitubo a je to poznat. Kvalitou se rovna tomu ADV, i pres ty male kola a jine zdvihy. Ale je to stylovka, pro jednoho vysokeho ok, se spolujezdcem je to horsi kvuli mistu pro nej a tomu jak musi mit nohy v neprirozene poloze pro delsi jizdu
3) Voge 350 SR4 Max, pere se to statecne a odtlumi to docela dost, ale klasicka skutrova koncepce je tam preci jen poznat. Nicmene za mne hlavni problem ten vibrujici motor (s tim ma Voge velke problemy jak jsem zkusil u jeho dalsich motorek i tech dvouvalcovych. Cinan nekde dela zasadni pruser s vyvazovaky)
4) Xmax 300 novy Tech Max docela predrazene, ale umi klasickou mapu navigace na displeji co ma primo od Garmin a ne ty parodie turn-by-turn jak u jinych i motorek. Ovsem zadni odpruzeni katastrofa
Forza 750 / X-Adv 750 nezkousim, i kdyz je moznost, protoze mne nezajimaji. Zbytecne vysoka vaha na "skutr", maly prostor pod sedackou, retez, DCT prevodovka bez tempomatu (kde jinde to dava vetsi smysl nez u automatu inzenyri z Hondy?), navic to DCT je porad nejake nevychovane v mestskem provozu. Mene mista nez na Forza / ADV, ktere to navic deklasuji naprosto ve vsem krome cestovani stovek a tisicu km po dalnici mimo predpisove rychlosti
Trikolky.... mnohem radeji bych otestoval Qooder. Ale Italo/Svycari zatim na me dotazy mlci, jejich prezentace vazne uz par let, ale na EICMA loni predstavovali EURO5 modely, ale na webu maji porad EURO4 modely. Neco se ale dit bude, protoze v Italli, Holandsku, Nemecku maji ted velke slevy na skladovky do roku vyroby 2022, tak treba se letos polepsi, i kdyz je jasne, ze v CR jestli se objevi zkusebni vozidlo, tak v Praze (a to bych si na to klidne i zajel)
MP3 530 jsem mel chvili, takze to chci na dele pro poradny test. Podvozek mi ale prisel docela tvrdy, i kdyz je vylepseny proti predchozim modelum, sedlo taky tvrde, ale to muze byt vyhoda na delsi cestu, ze se neprosedi, sedi se nejak divne vysoko, ale to si asi clovek zvykne. Spise by mne zajimala verze MP3 400, ale ta tady bude k testovani az cca za 3 tydny. Proc? Protoze v zakladni verzi nema propojeni s mobilem, ktere je u italu stejne na pikacu, neni tempomat (ale protoze je jen obycejny, tak to je fuk), nema radar (kdyz uz u te velke je, tak mohl byt rovnou adaptivni tempomat), chybejici zpatecka je tam asi to jedine minus a mensi kroutak na motoru, ale maximalka u 530 je elektronicky omezena na 145, 400 ma 135 urcite, takze nic moc rozdil.
Peugeot Metropolis 400 nejsou zkusebni kusy, byla moznost jen posedet. Zkusenosti uzivatelu ale dobre, SW verze vzadu tlumice Paioli, mobil na tom funguje lidem lepe minimalne iPhone, maximalka az 140 dle GPS, jinak resena predni naprava. Problem ceny dilu jako obecne u Peugeotu, praktictejsi ale nez Piaggio
Tricity 300, opet zadne zkusebni kusy, jen moznost posedet. Je obrovska, motor slabsi nez 400/530 vyse pochopitelne, ale pere se to statecne i v testech. Pod sedackou hromady mista, vepredu je to katastrofa, ze tam neni nic a ta trcici 12V zasuvka to je taky kousek designeru jak noha. Lehci konstrukce napravy, dusledkem cehoz to neumi stat rovne, ale dily levne.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Aerodynamika- cestovní moto [1, 2] KTM 890 Adventure, Honda NT1100, Suzuki V-Strom 800DE | JAVR | 36 | 25.5.2024 v 15:04 Eddie83 |
V-Strom 800DE delší zkušnosti [1 ... 5, 6] Suzuki V-Strom 800DE | Roman2bk | 155 | 19.5.2024 v 21:46 JAVR |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |
Tenére World Raid vs alternativy - ... Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 2 | 25.3.2024 v 17:47 Pedl |
Srovnání TA - T7 - Tuareg - V-Strom [1, 2] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Honda XL750 T... | TomasNBK | 42 | 5.3.2024 v 23:02 TomasNBK |