pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
dewwil píše: Ve vůlích to nebude, kontrolováno cca 10x než se to zadeklovalo ve víc možnostech natočení kliky... Někde to mám zapsaný kolik byly sací a výfukový, tak až to najdu tak je sem písnu...
To by me zajimalo, porovnam to s hranicnima hodnotama doporucenejma pro vtr. Byly mereny oba valce? A nehejblo se pak s rozvodama - casovani, jiny vacky? Zpusob mereni byl asi otisk do plasteliny, ono to snad ani jinak nejde.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 03.01.2015 14:11:23
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A teda zatim u vsech motoru co jsem videl kam spadnul ventil a ojnice vypadala zdrava tak nasledne neco odeslo kdyz se to poskladalo s tou samou. Tady je ojnice silnejsi a ta destrukce neni tak velka, tak snad to bude jinak..
Naposledy editováno 03.01.2015 15:19:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: assassin> Proč jen na jednom?
To je otazka, ja bych ale pred slozenim zkontroloval oba. Tusim ze se nejak podkladaly valce? Tam budou hrat roli desetinky .. Na zadnim mohlo bejt neco malinko jinak - treba to casovani - seriovy vycky jsou plus minus nakej stupen jinak - ostatne taky z nich Sam sundava kola a lisuje je tam "presneji" ...
Jasek píše: Stev> To je možný,ale stejný písty,hlavy,těsnění,ventilový vůle i ojnice a potkanej jen jeden a Murkin se do vysokejch ani nedostal,mě z toho pořád vychází moc "volítaná" palice,ale může to být samo úplně jinak
Ale dostal,normalne se to dotocilo k omezovaci a je fakt,ze motor byl na volnobeh hlucnejsi.Pri roztocenem motoru je v mistnodti tolik hluku,ze to klepani se tam ztrati.Muselo se to ale potkavat docela slusne,podle toho druheho ventilu,jak se zazral do pistu.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet
Čistě ze zájmu jsem zkouknul katalogy ND Suzuki, hlavy, těsnění válce i hlavy jsou shodné pro TL-S a TL-R, tak nevím, jestli se kompresení poměr změní.
assassin píše: To je otazka, ja bych ale pred slozenim zkontroloval oba. Tusim ze se nejak podkladaly valce? Tam budou hrat roli desetinky .. Na zadnim mohlo bejt neco malinko jinak - treba to casovani - seriovy vycky jsou plus minus nakej stupen jinak - ostatne taky z nich Sam sundava kola a lisuje je tam "presneji" ...
Právě, že válce se nepodkládaly, byl tam pouze kolem vložky a válce udělán zápich na těsnící O-kroužek, který utěsnil ocelový prstenec
a ojnice to musej vydržet, každopádně ji sundat a proměřit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: podle výpočtů(naplnění spal. prostoru oilem v HÚ) jsem se dostal na číslo 14,02:1 a podle měření kompresoměrem to je 13,57:1
Naposledy editováno 03.01.2015 16:33:24
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
žádná prdel,psát jedním prstem
Naposledy editováno 03.01.2015 17:35:10
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak jsem vyhrabal zápisky a ventily byly seřízeny na 0.18 sací a 0.22 výfuk na obou válcích... Tolerance sacích je 0.10 - 0.20 a výfuck 0.20 - 0.30... Už mě napadá jen změřit výšku pístů od čepu nahoru, jestli se u Wosnera někde nesekli...
Az slozite motor, nastavte rozvody, dejte plastelinu na pisty, a protocte motor. Musi tam byt kolem 1.5 mm jak tu bylo napsano. Tohle se musi delat vzdycky kdyz menis pisty nebo nejak vic upravujes rozvody.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: podle výpočtů(naplnění spal. prostoru oilem v HÚ) jsem se dostal na číslo 14,02:1 a podle měření kompresoměrem to je 13,57:1
Jakym zpusobem to kompresomer meri? Ta pocitana hodnota neni realna komprese, jen pomer mezi spalovakem a celkovym objemem. Ale udava se prave tahle hodnota i od vyrobce.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: ale bude to odpovídat výpočtu, protože kompresoměr má redukci na svíčky s polovičním závitem než dlouhá svíce...
Naposledy editováno 03.01.2015 18:03:03
jungen píše: no zajimavy,myslim ze jsi mel anketu vynechat doufam ze me to u gsxr klapne aspon
To víš, něco se podaří a něco se posere, ale zas je klika, že to neodsral válec a píst půjde znovu použít, pouze se líznou frézou, aby tam nebyl takovej kompr. poměr a nevrazil do ventilů a bude to cajk...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Jasek: mas polamanou ruku?
naštěstí jsem jen nikdy nezvládl psát víc prstama,ale už přestávám kroužit