globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 15:59 | Nahoru | #1
Tak jsem vyhrabal zápisky a ventily byly seřízeny na 0.18 sací a 0.22 výfuk na obou válcích... Tolerance sacích je 0.10 - 0.20 a výfuck 0.20 - 0.30... Už mě napadá jen změřit výšku pístů od čepu nahoru, jestli se u Wosnera někde nesekli...

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 17:52 | Nahoru | #2

dewwil píše: Tak jsem vyhrabal zápisky a ventily byly seřízeny na 0.18 sací a 0.22 výfuk na obou válcích... Tolerance sacích je 0.10 - 0.20 a výfuck 0.20 - 0.30... Už mě napadá jen změřit výšku pístů od čepu nahoru, jestli se u Wosnera někde nesekli...



Az slozite motor, nastavte rozvody, dejte plastelinu na pisty, a protocte motor. Musi tam byt kolem 1.5 mm jak tu bylo napsano. Tohle se musi delat vzdycky kdyz menis pisty nebo nejak vic upravujes rozvody.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist