pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak jsem vyhrabal zápisky a ventily byly seřízeny na 0.18 sací a 0.22 výfuk na obou válcích... Tolerance sacích je 0.10 - 0.20 a výfuck 0.20 - 0.30... Už mě napadá jen změřit výšku pístů od čepu nahoru, jestli se u Wosnera někde nesekli...
Az slozite motor, nastavte rozvody, dejte plastelinu na pisty, a protocte motor. Musi tam byt kolem 1.5 mm jak tu bylo napsano. Tohle se musi delat vzdycky kdyz menis pisty nebo nejak vic upravujes rozvody.