globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 14:31 | Nahoru | #1
Stev> To je možný,ale stejný písty,hlavy,těsnění,ventilový vůle i ojnice a potkanej jen jeden a Murkin se do vysokejch ani nedostal,mě z toho pořád vychází moc "volítaná" palice,ale může to být samo úplně jinak

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 14:39 | Nahoru | #2
Jasek> casovani ventilu mohlo bejt ruzny. Ale ja taky nemuzu vedet cim to bylo, je to jen teorie. Hlavni je, jestli je dobrej zbytek motoru. Pak staci osadit novy hlavy a pred finalnim smontovanim zkontrolovat kompresi, rozvody, a vzdalenost ventilu od valcu.

(reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 15:32 | Nahoru | #3

Jasek píše: Stev> To je možný,ale stejný písty,hlavy,těsnění,ventilový vůle i ojnice a potkanej jen jeden a Murkin se do vysokejch ani nedostal,mě z toho pořád vychází moc "volítaná" palice,ale může to být samo úplně jinak



Ale dostal,normalne se to dotocilo k omezovaci a je fakt,ze motor byl na volnobeh hlucnejsi.Pri roztocenem motoru je v mistnodti tolik hluku,ze to klepani se tam ztrati.Muselo se to ale potkavat docela slusne,podle toho druheho ventilu,jak se zazral do pistu.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist