pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Jasek píše: Stev> To je možný,ale stejný písty,hlavy,těsnění,ventilový vůle i ojnice a potkanej jen jeden a Murkin se do vysokejch ani nedostal,mě z toho pořád vychází moc "volítaná" palice,ale může to být samo úplně jinak
Ale dostal,normalne se to dotocilo k omezovaci a je fakt,ze motor byl na volnobeh hlucnejsi.Pri roztocenem motoru je v mistnodti tolik hluku,ze to klepani se tam ztrati.Muselo se to ale potkavat docela slusne,podle toho druheho ventilu,jak se zazral do pistu.