globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 18:00 | Nahoru | #1
Stev> měří tlak ve válci v PSI, jako když měříš tlak v pneu...

e: ale bude to odpovídat výpočtu, protože kompresoměr má redukci na svíčky s polovičním závitem než dlouhá svíce...

Naposledy editováno 03.01.2015 18:03:03

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 18:36 | Nahoru | #2
dewwil> jinak k tý TLS hlavě. Pokud bych bral že jedinej rozdíl mezi TLR a TLS je v hlavě (doběh pístu, píst a těsnění jsou stejný), tak tam je teoretickej rozdíl ve spalováku 1.8 cc

Vy teď máte při kompresi 14.02 teoretickej spalovák 43 cc, a při výměně za TLS hlavy se dostanete na 13.5 Je to zhruba, protože tam bude chyba měření na základě kterýho se vypočetlo 14.02

Ale myslím že by to mohlo mít smysl udělat, plus možná trochu zvýšit těsnění, tím si zas trochu zlepšíte vzdálenost ventilu od pístu při horní úvrati jestli tam bude problém.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist