pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: ale bude to odpovídat výpočtu, protože kompresoměr má redukci na svíčky s polovičním závitem než dlouhá svíce...
Naposledy editováno 03.01.2015 18:03:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Vy teď máte při kompresi 14.02 teoretickej spalovák 43 cc, a při výměně za TLS hlavy se dostanete na 13.5 Je to zhruba, protože tam bude chyba měření na základě kterýho se vypočetlo 14.02
Ale myslím že by to mohlo mít smysl udělat, plus možná trochu zvýšit těsnění, tím si zas trochu zlepšíte vzdálenost ventilu od pístu při horní úvrati jestli tam bude problém.