globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 16:05 | Nahoru | #1

dewwil píše: Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet


Čistě ze zájmu jsem zkouknul katalogy ND Suzuki, hlavy, těsnění válce i hlavy jsou shodné pro TL-S a TL-R, tak nevím, jestli se kompresení poměr změní.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 16:28 | Nahoru | #2
geloš> no TLR má kompr. poměr 11,7:1 a TLS 11,3:1. Vrtání, zdvih a písty jsou stejné, akorát TLR má písty z výroby kované... Tudíž rozdíl už musí být pouze v hlavě resp. ve spal. prostoru...

e: podle výpočtů(naplnění spal. prostoru oilem v HÚ) jsem se dostal na číslo 14,02:1 a podle měření kompresoměrem to je 13,57:1

Naposledy editováno 03.01.2015 16:33:24
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist