pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Hlavy půjdou nyní z TLS (mají nižší kompresi) s vačkama TLR, TLR hlava nepřežila návrat ventilu a byla ventilem proseknuta až na vodu... Takže za chvíli už bude TL1120R zase vrčet
Čistě ze zájmu jsem zkouknul katalogy ND Suzuki, hlavy, těsnění válce i hlavy jsou shodné pro TL-S a TL-R, tak nevím, jestli se kompresení poměr změní.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: podle výpočtů(naplnění spal. prostoru oilem v HÚ) jsem se dostal na číslo 14,02:1 a podle měření kompresoměrem to je 13,57:1
Naposledy editováno 03.01.2015 16:33:24