1 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
hrnous píše: No je to stějné jako 13k u 175..jiná metodika měření naprosto stejného motoru
Např. kompresní poměr 638 byl udáván 10,2 a u 640 je udáván 9,8. Mám za to, že nějaké změny tam jsou, moje 638 jela (za pěkného počasí) opravdu dobře, takhle 640 nejede, řekl bych.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
Opl píše: ...bývá nádrž (tento díl se ale nachází ve skutečnosti pod sedlem, což je unikátní řešení)...
Tohle "řešení" mám na Goldwingu z roku 1976
O tom bájném litru nám se zanícením vykládal pan Hruška večer u piva v létě 2010 při odjezdu do Francie.Takže možná dožiju...
Staré pověsti české obsahují v poslední mutaci nejen Blanické rytíře, ale i Blanické Jawaře. Prý ten excelentní neoretrolitr vytáhnou až Zeman zas bude objímat stromy na Vysočině - nikdy. Jako Sibyla tvrdím, že z Hradu zeman pojede na lafetě a Jáva (čti Džava) je jen vysavač na dotace a zasloužila by být zavřená i s majiteli jako Zetor v Brně.
HOWGH.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
dave-lister píše: milan1963> Jel jsem na 660 Sportard a můžu ti říct, že je to pěknej paskvil. Jak od pohledu tak i při jízdě.
Ty paskvile!! A kolik jsi toho na 660de najezdil!!Přečti si recense,ale i na XT 600.Já osobně bych o Yamaze XT 660 nikdy nenapsal nějaké sračky.A to jsem na ní naštěstí nikdy nejel.1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
Olísko píše: Ty paskvile!! A kolik jsi toho na 660de najezdil!!Přečti si recense,ale i na XT 600.Já osobně bych o Yamaze XT 660 nikdy nenapsal nějaké sračky.A to jsem na ní naštěstí nikdy nejel.
Moc ne, jen pár koleček na parkovišti když byl v Táboře testovací den Jawa.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
Sportard má třebas daleko lepší podvozek než Hornet...
Mám-li teda mluvit o motorce stejného objemu, ale s více sportovníma ambicema, než Jawa...
1 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
jean192 píše: Mne sa jazda na sportarde páčila, nemusel som si zvykať na ergonomiu, dokázal som na tom ísť aj krokom medzi ľudmi bez toho, aby som dal nohu na zem. Keby to nestojí taký nezmysel peňazí/keby to vzhľadom k cene malo odpovedajúce spracovanie, tak super stroj.
Ono nesmyslný peníz..zas tak nesmyslný není, za 160tis se prodávají obdobné motocykly...spíš bych to viděl tak, že lidi sou zvyklí na malé ceny u Jawy..
A nejel sem s nima hned po sobě.
Já sem celý život jezdil na kozidlech, takže asi tak. Na Jawě sem se cítil jistější v kramflekoch.
Nicméně moja poznámka spíš směřovala k tomu, že ten podvozek je na vyšší technické úrovni, než na tem Hornetu, na kerém sem jel...
Rypoň by mohl zas říct - nojo, Hornet funguje dobře aj s tým, co má...
A tak furt dokola...
Che píše: Itall> nejlíp to jelo, když se na panelku daly válce z 634ky - ještě po 35ti letech mám orgáč
podepisuju. Když se to zkřížilo s kolenama z Kalifa tak to sedělo do doutníků a když se na to dal bezkontakt tak mi na 16 kách kolech málokterá jiná jawa stačila
2 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
2 reakcí na tento příspěvek Jawa litr - vypadá to, že jsme se dočkali.
..tady v dokonale maskovanem prototypu to sice vypada jako motor z kejvacky, ale nova Jawa pouziva licencni litrovy dvouvalec MZ. V podstate vsechny dotace padly na upravu puvodniho motoru MZ, aby designove odkazoval na tradice Jawy. Tovarna ma v soucasnoti problem s dodavateli, protoze kvuli nestabilite rublu, stoupa i cena hliniku, ktery dodavatele dovazi vyhradne z Ruska a ktery je pro Jawu klicovou surovinou pro vyrobu motoru. Nechme se prekvapit, jak se Jawa s nelehkou situaci popere.
Naposledy editováno 18.12.2014 15:11:14
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 22 | 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild |
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium | Jarahau | 23 | 5.11.2019 v 17:48 Olísko |
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage | Traktorist12 | 0 | 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12 |
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium | Olísko | 12 | 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny |