dík
https://www.dropbox....m09ku4k/CAM00358.jpg
Naposledy editováno 07.05.2014 08:59:13
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
bigbou píše: assassin> Ne ne je to jejich motor mají ho už asi 100 let. S Audi a WV to memá nic společného naštěstí
Volvackej je az motor co znacej jako d5 neb 2.4d ..... Ty predchozi petivalce 2.5 byly urcite audi - davali se jak do 850 (s tou sem chvili jezdil s timhle motorem) a i do v70.
Comatik: jo v tyhle vykonovy variante asi jen audi... Ale jinak je skoro ve vsem - transporter,passat atd...
jean192 píše: Ja ako socka drtím staré diesle a neviem, kde vznikol ten mýtus o drahých opravách. Rozvody stoja rovnako ako na benzín, filtre stoja rovnako ako na benzín, čo iné chcete riešiť? Raz za 200 000km žhaviče a trysky? Trysky som vyriešil tým, že jazdím pravekým komôrkáčom, takže sada stála 120 EUR od Bosch, ale už aj priamovstrekové sa dajú kúpiť po 160 eur, to je 640 za celú sadu. To sa ušetrí na rozdiele v spotrebe oproti benzínu po 25000 km. A trysky minimálne 100 000 km vydržať musia.
No stary diesely tak drahej provoz nemaj, ale rec je spis o novejsich ... Malokdy nekdo schani auto 20let stary (aby melo atmosferu a komurky)
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.
Naposledy editováno 07.05.2014 09:19:31
Já bych doporučil kombíka s rovnejma pátejma dveřma, za mě Opel Astra Caravan...
Naposledy editováno 07.05.2014 10:11:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
jean192 píše: Assassin, a čo také okrem trysiek a možno čerpadla by sa tak mohlo pokaziť navyše proti benzínu? Pokiaľ ten motor nemá 400 000 km natočených v meste, tak je to prašť jak uhoď. Okrem mňa majú všetci v okolí priamovstreky a zle dopadlo len Mondeo, na ktoré tie vstreky stáli rovnako ako bola hodnota auta. Ale zas ford vymysleli preto, aby opel nebol najhoršie nemecké auto.
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.
a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Keby som na to mal, tak mi diesel nesmie do baráku, ja to rapkanie nemôžem vystáť. Zlatý benzín.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Dolph-cz píše: a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
E: Ještě mechanik, co na mi na tom partneru dělal zadní nápravu, protože u řidiče už byly ložiska po smrti a mě se to doma nedařilo rozdělat, tak říkal, že když HDi, tak 2.0, jinak ruce pryč celkem kontraproduktivní, když bych rád udal tu 1.6 HDi...
Naposledy editováno 07.05.2014 10:40:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
COMATIK píše: Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl
jasne,ale bavíme se o autě za 70 litrů-a dvouhmoty na benzínu jsou vynález podstatně novějších vozů...
jean192 píše: Dolph, dvojhmota odchádza hlavne pre chybu medzi sedačkou a volantom. A okrem pár ichtylov to každý nahrádza druhovýrobou s klasickým usporiadaním. A spojka má rovnakú životnosť ako benzín. A hlavne u nových áut má dvojhmotu aj benziňák.
Keby som na to mal, tak mi diesel nesmie do baráku, ja to rapkanie nemôžem vystáť. Zlatý benzín.
nesouhlasím,dvouhmota běžně odchází mezi 200-300tis.km při normálním zscházení,když ji trápíš,tak i podstatně dříve.
co se týká náhrady za jednohmotu-tak zaprvé to o moc levněji nevyjde a navíc se po záměně často začne ozývat(chrastit) převodovka a celkové chování motoru pak stojí za hovno.
Volvo do roku 2000 asi ani nemelo svuj diesel, tzn velky volva mely petivalec od audi a u malejch jako v40 se tam davalo kde co, treba u te v40 konkretne tam byla i 1,9 z renaultu laguny - to zrovna vyhra neni.
Jinak ono moc dieselu s realnou dlouhodobou spotrebou do 5ti litru nejezdi (treba 205ka jo, ale to neberu jako auto)
Takze z rozdilu nasetrit na dvouhmotu - to uz pak musi clovek najet 40tis za rok...
Ostatne ono benzinovy auto ekvivaletni k dieselu se spotrebou pod 5litru taky nejzdi za 15 ... Ale klidne za 6-7 ...
Bafan21 píše: assassin> Rozvody jsem měnil při 240, to je jasné, ale to je věc, kterou musíš dělat pravidelně u každého motoru. A s tím výfukem, když koupíš nějaký obyčejný, tak je za dva až tři roky díravý, jak ústa staré ženy... Ale je fakt, že teď jsem se díval na ty ceny a není to taková hrůza jako kdysi.
No muj benzinak ma rozvod rezetem a moc casto se nemeni, vyfuk mam puvodni z roku 95 :)
Dolph-cz píše: jasne,ale bavíme se o autě za 70 litrů-a dvouhmoty na benzínu jsou vynález podstatně novějších vozů...
A Volvo V40 1.9T4 rv 2000 je loňská novinka?já za něj těch 70 před 5ti rokama jako dovoz dal.A dvouhmotu má od výroby.Takže V70 může bejt klidně mladší než můj 14ti leté švéďák
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný
Naposledy editováno 07.05.2014 12:13:58
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
http://www.sauto.cz/...15500896?goFrom=list
Naposledy editováno 07.05.2014 12:20:46
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Jawasaki píše: co tady tak ctu tak bud koupit feldu nebo pridat 200k ptz za moje penize se evidentne slusnej naftak koupit neda...
za tvoje peníze se dá koupit dost slušný kolo