dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Dolph-cz píše: a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
COMATIK píše: Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl
jasne,ale bavíme se o autě za 70 litrů-a dvouhmoty na benzínu jsou vynález podstatně novějších vozů...