Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 09:32 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.

pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....



Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 11:38 | Nahoru | #2

COMATIK píše: Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl



jasne,ale bavíme se o autě za 70 litrů-a dvouhmoty na benzínu jsou vynález podstatně novějších vozů...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist