dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
jean192 píše: Assassin, a čo také okrem trysiek a možno čerpadla by sa tak mohlo pokaziť navyše proti benzínu? Pokiaľ ten motor nemá 400 000 km natočených v meste, tak je to prašť jak uhoď. Okrem mňa majú všetci v okolí priamovstreky a zle dopadlo len Mondeo, na ktoré tie vstreky stáli rovnako ako bola hodnota auta. Ale zas ford vymysleli preto, aby opel nebol najhoršie nemecké auto.
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.
a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
Dolph-cz píše: a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
Já mám dvouhmotu i na benzínu,teď sem dělal spojku,ne že by byla v hajzlu,ale prošlapl sem to prasátko,takže převodovka ven,práce na 2 dny.Spojka v 200tkm cca na pulce,ale než na to spolíhat,kor když je př venku.Spojka mě vyšla na 13ku s prací-tj lamela,koš + ložisko s prací...dvouhmota je jinde,tam se jedna o částku kolem 18tkč...
Ale tomu se ani u novějších nevyhneš.Švára teď měnil ba A4ce spojku s dvouhmotou a sehnal přes známosti matroš za 19,takže nemyslím že by to byl nějakej extra rozdíl