Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 12:05 | Nahoru | #1
assassin> přesně tak,bavím se jak každej straší kolik co stojí apod. přitom neznám ani jednoho člověka,co by dvouhmotu kdy měnil(až na šváru co se teprv chystá)
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný

Naposledy editováno 07.05.2014 12:13:58

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

8.5.2014 v 22:07 | Nahoru | #2

COMATIK píše: assassin> přesně tak,bavím se jak každej straší kolik co stojí apod. přitom neznám ani jednoho člověka,co by dvouhmotu kdy měnil(až na šváru co se teprv chystá)
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný

tchán měnil dvouhmotu na rav4 2.0 D4D a strejc na s-maxu 2.0 tdci. A na tej ravce ještě vstřiky a ňáký další pičovinky. Už do ní nasypal v opravách snad 60 tis. Já bych starší naftu nechtěl ani za nic.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist