dík
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
COMATIK píše: assassin> přesně tak,bavím se jak každej straší kolik co stojí apod. přitom neznám ani jednoho člověka,co by dvouhmotu kdy měnil(až na šváru co se teprv chystá)
Chápu že když někdo holt nemá kačáky a shání káru za 7 pětek,výměna spojky+dvouhmoty za 20+ vypadá hrozný nepoměr.Jenže aut z tohoto roku bude po vrakáčích xx což myslím nebude problém sehnat.
Nemluvě o tom,že když dnes koupíš auto za 50-70,za 3-4 roky je neprodejný,to tak nechat klukum na rozbití nebo poslat na díly.
Pokud plánuje že mu nějakej ten rok bude sloužit bez větších investic,musí koupit co nejjednodušší motor čerpadlo-tryska
Pokud je schopnej se snížit až k feldě-za mě nejlepší možnost,vše stojí hubičku,jen ten výkon a komfort není
Akorát si nedovedu představit rodinný vejlety v kombíku s vořechama v kufru s vykonem 44KW bez turba,páč to vůbec nejede
E:tak sem si to blbě přečetl,bavilo se o 1.9D mě to bylo hned divný
Thunder píše: tchán měnil dvouhmotu na rav4 2.0 D4D a strejc na s-maxu 2.0 tdci. A na tej ravce ještě vstřiky a ňáký další pičovinky. Už do ní nasypal v opravách snad 60 tis. Já bych starší naftu nechtěl ani za nic.
dvouhmotu na smaxu 2.0 jsme menili ted - najeto 320 a se spojkou a dalsima blbostma 26tis v autorizovanym servisu... to mi zas neprijde tak hrozny - jak najezd tak cena vymeny. auto jezdi jako sluzebak a nikdo ho asi vyrazne nesetri...