dík
1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.
Naposledy editováno 07.05.2014 09:19:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?
jean192 píše: Assassin, a čo také okrem trysiek a možno čerpadla by sa tak mohlo pokaziť navyše proti benzínu? Pokiaľ ten motor nemá 400 000 km natočených v meste, tak je to prašť jak uhoď. Okrem mňa majú všetci v okolí priamovstreky a zle dopadlo len Mondeo, na ktoré tie vstreky stáli rovnako ako bola hodnota auta. Ale zas ford vymysleli preto, aby opel nebol najhoršie nemecké auto.
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.
a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.
pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....