Téma: jakej kchár za malej peníz?
 
6.5.2014 v 21:10
zdar ve spolek. skro všichni jezdíme mimo motorky i plechovkou. mě se podařilo dostat z domu hustopyčowoe kruto kchár Fobia 2002 1,4MPi 44kW + LPG social edišn a za ztržený peníz 50+ nějakej skromnej doplatek, dejme tomu max 15-20k bych potřeboval náhradníka. Sem rozpatlanej z LPG takže bych rád něco uspornýho, ale ne uplný netáhlo (tzn volba padá na TDi / HDi). Chtěl bych něco krapet většího ale zas ne žádnýho mastodonta, na skříně máme transita. spíš tak jako pro budoucího malýho motorkáře a motorkářku. Provoz je denně do arbajtu 15-20km jedna cesta , jak kdy. to by ta ropa mohla snést. cca 1x týdně 70-120km výlet jedna cesta k rodičům dle aktuálního rozpoložení paňmámy. Původně jsem koukal na Galaxy/Sharan/Alhambra, ale zdá se mi to na doprácování už krapet moc. takže teď slintám po Berlingu a Partnerech. 4asto se vozej dva psi velikosti menšího vlčáka, jezdí se na chajdu (2x pes + vše potřebné na týden včetně vody). Myslim si že zrovna tihle dva adepti by se s tím popasovali lépe než dobře. Máte z těma verglama zkušenosti? Rodičové maj mladší a starší berlingo 98 a 2001 ovšem v beneli, ale zdají se to být spolehlivý a hlavně hodně variabilní auta. Nějaký typ na podobný auto + jak už jsem psal zkušenosti se zmíněnejma motorizacem? Asi bych snesl i 1.9D, ale to by musel bejt nějakej enormně výhodnej kauf. tzn primárně asi ta 2.0HDi nebo 1.9Td. že píšu jak dement vím, přijde mi to vtipný.
dík

1 reakcí na tento příspěvek jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 09:16 | Nahoru | #1
Assassin, a čo také okrem trysiek a možno čerpadla by sa tak mohlo pokaziť navyše proti benzínu? Pokiaľ ten motor nemá 400 000 km natočených v meste, tak je to prašť jak uhoď. Okrem mňa majú všetci v okolí priamovstreky a zle dopadlo len Mondeo, na ktoré tie vstreky stáli rovnako ako bola hodnota auta. Ale zas ford vymysleli preto, aby opel nebol najhoršie nemecké auto.
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.

Naposledy editováno 07.05.2014 09:19:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakej kchár za malej peníz?

7.5.2014 v 09:24 | Nahoru | #2

jean192 píše: Assassin, a čo také okrem trysiek a možno čerpadla by sa tak mohlo pokaziť navyše proti benzínu? Pokiaľ ten motor nemá 400 000 km natočených v meste, tak je to prašť jak uhoď. Okrem mňa majú všetci v okolí priamovstreky a zle dopadlo len Mondeo, na ktoré tie vstreky stáli rovnako ako bola hodnota auta. Ale zas ford vymysleli preto, aby opel nebol najhoršie nemecké auto.
Švagor má natočených za 4 roky 200 000 km na priamovstrekovom motore, celkovo 370 t. a menil akurát RJ a 3x váhu vzduchu. Pri dlhodobej spotrebe podľa PP 4,7L sa mu zaplatilo na spotrebe v porovnaní s benzínom celé auto.
A nemám 20 ročnú atmosféru, Volvo sa držalo tých primitívov do roku 2000.



a co třeba turbo? a nebo spojka-nemyslím jen lamelu,dízly mají dvouhmotný setrvačník.

pro ty co radí dízlové volva a podobné super auta-dejte si tu práci a koukněte třeba do www.autokelly.cz,kolik stojí dvouhmotný setrvačník + lamale,přítlačák a ložisko.....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist